(Ostavljajte prijedloge prica u komentare. Da su sa Harryem , imaju vise od 20 nastavaka i da nije kriminalno i vampirsko..ii komentirajte !)
Emma's P.O.V
Odvela sam Darcy u skolu. Kuham rucak pa cu po nju. Ne tugujem zbog Harrya samo sam razocarana. Shvatila sam kakvi su muskarci zapravo. Pogledala sam na sat. 13:30 ,moram po Darcy.
Lijepo je vrijeme. Prosetala sam do skole. Cujem da zvoni. Izlaze djeca al gdje je Darcy ?
Vidim cijeli njen razred ali nema nje. Otisla sam do njene uciteljice.
Ja: Oprostite
Ona: Izvolite gospodjice Styles
Ja: Jones...
Ona: Molim ?
Ja: Darcy nosi ocevo prezime a ja sam Jones.
Ona: Kako god , sto trebate ?
Ja: Nisam vidjela Darcy da je izasla...
Ona: Pa Darcy je otisla poslije 2 casa
Ja: Kako to mislite ?
Ona: Dosao je visoki muskarac. Ima jako puno tetovaza. Crna zalizana kosa. Ima bradu i nausnicu u uhu. I odveo je Darcy.
Ja: Ali zasto ste pustili dijete ?
Ona: Pa rekao je da joj je otac..
Ja: O moj Boze.- sjela sam na klupu koja je bila pored.
Ona: Gospodjice jeste li dobro ?
Ja: KAKO DA BUDEM DOBRO ? DALI STE DIJETE NEPOZNATOM COVJEKU. NJEN OTAC IMA KOVRDZAVU KOSU I NEMA NAUSNICU U UHU.
Ona: Opros... - ustala sam i izasla iz skole. Moram zvati Zayna.#Ja: Zayn...
#Z: Sta je bilo ?
#Ja: Da.. Darcy -jecala sam
#Z: Sta sa Darcy ?
#Ja: Nestala je!
#Z: Jesi sigurna ?
#Ja: Da
#Z: Pokusat cu nesto saznati. Ne mogu sad doci. Cujemo se poslije.I Zayn me ispalio. Ostavio me. Hvala mu. Mobitel je zazvonio sto znaci da je dosla poruka..
Otvorila sam je aa ono sto sam procitala me je zaprepastilo 'Dodji veceras do gradskog parka u 21:00h ako zelis vidjeti dijete.
P.s.Ne kasni !'
Noge su mi zadrhtale ali otici cu sta god me kostalo.20:30...
Idem prema parku. Nemam namjeru kasniti. U daljini vidim dvojicu sa kapama kako se svadjaju. Jedan drzi pistolj. Cujem kako govori 'Harry Styles vrijeme je da se pozdravimo i s tobom'. Zacuo se pucanj. I on lezi na podu a ovaj bjezi. Poletim prema osobi koja lezi i skinem mu kapu. Harry. Suze mi krenu ici. Ne moze me ostaviti samu na svijetu. Ne mora biti sa mnom ali neka bude tu. Ne mogu bez njega. Cuju se koraci .Neko dolazi.
Harry otvara oci. Sta se desava. 'Emma ja te volim' nasmijem se i kazem tiho 'I ja tebe Harry'
Nakon tih rijeci cujem opet neki pucanj. Pale se svjetla i sve izgleda romanticno. Jesen je i lisce je po putu. Prelijep prizor . Okrenem se oko sebe. Harry stoji normalno u odijelu. Oko nas su svi. Zayn i ostali momci,Gemma,Anne,moji roditelji,Megg... svi su tu ali i dalje ne razumijem.
Ja:Sta se desava ovdje ? Zar nisi upuca odakle sve ovo...
Harry: Pssst, sad sam ja na redu.
-prisao mi je skroz blizu i poceo govoriti. Znas Emma ti si bila ona mala curica u koju sam bio zaljubljen kao mali. Izgubili smo kontakt ali opet smo se sreli. Bio sam ti profesor. Ali svega se desilo. Dosla je na svijet jedna mala princeza koja se zove Darcy a rodila je kraljica koja se zove Emma. Ona je uzela moje srce i jako ga dobro cuva. Nikom ga neda. Sa Darcy nisam bio od prvog dana i mislim da cu se kajati. Rekla si da joj je prva rijec bila 'tata' i zbog toga mi je srce puno. Rekao sam ti da cu se vratiti nakon 365 dana ali nisam. Skinula si prsten sa razlogom ali moja ljubav se nije ugasila. Tokom svih ovih godina je rasla. Ii obecao sam nesto sto cu ispuniti i sto ce nas usreciti.- prestao je s govorom i mahnuo nekom. U daljini sam vidjela svoju malu curicu kako ide u rozoj haljinici. Nosi nesto.
Dolazi do mene i pokazuje mi da se sagnem. To i ucinim. Svoje malesne rucice stavi na moje uho i govori 'sta god ti tata kaze ti reci da'
Odmakla se od mene i prisla Harryu.
Namigne mu i od mi opet pridje
H: Emma volis li me ?
Ja: Da
H: Mislim da sam ovaj trenutak cekao od svoje 9te godine.
- klekne pred mene i od Darcy uzme kutijicu i otvori je. U njoj je dijamantni prsten.
- Emma Jones ucini me najsretnijim covjekom na svijetu i budi Styles... Emma udaj se za mene-
osvrnula sam se oko sebe i vidjela sve te ljude kako im oci svijetle od suza.
Ja: Da Harry
H: Sta da ?
Ja: Zelim se udati za tebe
- Stavio mi je prsten i podigao visoko. Spustio me i poceo ljubiti. Nakon godinu dana osjetim njegove usne. O Boze.
D: Khm khm... znas mama imam i ja zaslugu u ovom.- nasmijala sam se i uzele je. Tako smo zajedno stajali Harry,Dary i ja. Anne je to sve slikala i zatim su nam cestitali. O Boze moju srecu nista ne moze sprijeciti...Harry's P.O.V.
Sve sam smislio kako bi je doveo u park. Malo okrutno ali sta mogu. Sad sam sretan. Imam svoju kraljicu i svoju princezu pored sebe. To mi je dovoljno. Moja sreca je upotpunjena..Novi nastavak. Jos 2-3 i zavrsava se ovo moje cudo. Komentirajte jer mi jako puno znaci sve to pogotovo sad. Komentirajte i price koje su vam se svidjele jer nemam vise sta da citam...
VOTE,COMMENT,SHARE&READLove you all ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanficDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...