45 - Jeg... eh... datt ned i spagaten?

43 4 1
                                    

Danielle's *POV*

Første skoledag på ny skole. Fuck. Jeg hater å være midtpunktet. Det er ikke en så veldig stor skole, noe som betyr at alle kjenner alle og jeg kjenner ingen. Det som er positivt, er det at jeg bare går førsteåret og ikke siste.

Jeg banket på døra til rektors kontor. Det kom et brak derifra etterfulgt av masse banneord.

"Faen ta deg så jævelig Matthew Bruce!" Ropte en rasende stemme. Jeg fniste smått. Plutselig slang noen en arm over skulderen min og en annen en arm rundt livet mitt.

"Dette Danielle, er mitt mesterverk" sa Matt stolt. Jeg smilte smått og så bort på den andre gutten.

"Så hvorfor er du her? Bare for å vise at du er en wannebe Matt?" Sa jeg tullete. Gutten himlet med øynene.

"Var det det beste du kom på Blitz?" Sa han. Stemmen hans var mørk, og egentlig ganske sexy.

"Blitz?" Spurte jeg. Før han fikk svare begynnte Matt å prate.

"Vi teipet den nederste delen av døra til rektor med gjennomsiktig teip, denne pranken er så gammel at det gjør vondt å se han gå på den" sa Matt og latet som han tørket en tåre.

"Hvor ble det av kjærringa di?" Spurte plutselig gutten. Jeg må virkelig finne ut hva han heter, han kan ikke bli kallt 'gutten' hele tiden.

"Hold kjeft Kevin, du kaller ikke Taylor for ei kjærring" sa Matt. Kevin, som 'gutten' faktisk heter, himlet med øynene.

"Relax bro, Taylor er kul hu as, hvor er'a?" Spurte Kevin og fjernet hånden fra livet mitt.

"Hun og Angel skulle ha matte sammen så de slo følge" sa Matt.

-_-_-_-_-_-_-_-

Endelig! Dette levende helvette som noen kaller så fint skal kalle skole er ferdig. I hele dag har jeg sittet å kjedet meg. Rektoren på skolen hadde brukket benet, så det tok en hel skoledag for meg å i det hele tatt få bøker.

Plutselig var det noen som løftet meg opp på skulderen sin, jeg skrek. Hvem faen er dette? Hva faen skjer nå? Jeg sparket og slo men personen slapp meg ikke. Jeg sparket igjen.

"Faen'a Blitz, det gjorde faktisk vondt" sa Kevin lattermild.

"Kan du slippe meg?" Spurte jeg. Han lo.

"Ikke faen, du skal være med Matt, Taylor og meg bort til Matt" sa han. Jeg himlet med øynene.

"Hvis du ikke slipper meg frivillig, skal jeg vente til du ikke klarer å ha meg på skulderen mer, og da kommer jeg til å rive av deg ballene dine" sa jeg sint.

"Ohohohoh! En null ledelse til Danielle" ropte Matt. Kevin slapp meg ned og jeg stirret olmt på han.

"Vi stikker bort til meg" sa Matt og kastet en røyk på bakken. Han tok tak i hånda til Taylor. "Du vet jeg elsker deg baby" sa han og dro en smilende Taylor inn i bilen.

-_-_-_-_-_-_-

Huset var gigantisk. Alle gikk ut av bilen og inn i huset.

"MAMMA! PAPPA! JEG ER HJEMME!" Ropte Matt og kastet fra seg skoene i gangen. Jeg satte meg på huk for å knyte opp snøringene på skoene mine. Det er dette som virkelig er haken med converse. Plutselig stod det noen hvite sokker forran meg. Blikket mitt vandret og personen hadde på seg en grå joggebukse, men ingenting på overkroppen. Blikket mitt vandret videret til fjeset. Så det er sånn Eminem ser ut nå? Forandrer han seg i det hele tatt?

"Hvem er du?" Spurte Eminem skarpt. Man hørte det godt at han testet meg. Han vil sikkert ikke ha noen gale fans/horer her inne.

"Jeg er meg, hvem er du?" Spurte jeg. Han smilte.

"Jeg liker hun her" sa han og så på noen i stua.

"Jeg velger jo kun kule folk å henge med, selvfølgelig liker du Danielle" sa Matt og slo meg brodelig i skulderen.

"Hvis du bare henger med kule folk, hva gjør Kevin her?" Mumlet jeg lavt, men tydeligvis ikke lavt nok, for Matt, Eminem og Taylor reagerte.

"Oh bro, do you need some aloe vera for that burn" lo Taylor. Kevin bare viste henne fingeren.

"Hva er det dere bråker sånn for?" Sa en damestemme. Det kom en haltende dame ut i gangen. Wow, hun her, hun her vet jeg at jeg kommer til å like.

"Hvorfor halter du mamma?" Spurte Matt beskymret og støttet moren. Hun så ukomfertavel ut.

"Jeg... eh... datt ned i spagaten?"

New Home Not Aloneحيث تعيش القصص. اكتشف الآن