Capitolul 6-Eu, tu si restul lumii...
*Katherine's POV*
Stateam in fata oglinzii si ma uitam la mine. Aratam "extradragut" cum spunea Leah in rochia mea albastra. Era aproape ora la care Niall trebuia sa ajunga...aveam asa niste emotii ca palmele mele incepusera sa imi transpire. Deja nu mai aveam rabdare, ma plimbam de colo pana colo fara incetare.
Deodata, s-a auzit soneria de la intrare. Leah s-a dus sa deschida, si l-a lasat pe Niall sa intre in camera.
-Buna! spuse el mai sfios.
-Buna! Deci, mergem? am intrebat eu nerabdatoare ca un copil mic.
-Da, probabil te inrebi unde mergem? vorbi el in timp ce coboram cu liftul.
-Nando's?
-Nu, dar ma gandeam la Nando's in London Eye?
-Suna bine.
Atunci, se apropie de mine, ma lua de mana si se apleca sa ma sarute. Cand fetele noastre erau la cativa centimetrii apropiere, liftul se opri busc si lumina se stinse.
-Ce s-a intamplat? am intrebat eu fricoasa, caci, sincer mi-e frica de intuneric.
-E totul ok. ma asigura el.
Se apropie de mine, si ma cuprinse de mijloc. Isi scoase din buzunar telefonul si incerca sa faca putina lumina. Sincer, nu puteam deslusi mai nimic, dar faptul ca era o mica luminita si ca eram cu el ma calma. A incercat sa sune dupa ajutoare, insa nu avea semnal, iar eu, ca o desteapta ce sunt, imi uitasem telefonul acasa. Asa ca am ramas acolo blocati in lift cateva ore.
-Te superi daca nu mai ajunem la London Eye? ma intreba el
-Sincer, nu...adica ceea ce conteaza e ca sunt cu tine, chiar daca suntem blocati intr-un lift.
Am vorbit, si am vorbit o gramada de timp. Nici nu mi-am dat seama cand a venit lumina la loc si liftul s-a pus in functiune din nou. Eram amandoi asa de fericiti. Pana la urma, cand am ajuns la parter, ne-am decis totusi sa mergem la London Eye chiar daca era asa de tarziu. Chiar mi-era foame si Niall ar manca de la Nando's la orice ora.
-Kat, chiar vreau sa iti spun ceva...
-Si eu...
-Tu prima!
-Nu, tu!
-Fetele primele!
-Bine, o spunem in acelasi timp!
-Te iubesc.
-Te iubesc.
Amandoi am ramas un timp uitandu-ne unul la altul. Lumea de pe strada se uita ciudat la noi stand acolo, in mijlocul drumului doar uitandu-ne unul la altul fara sa scoatem nici un zgomot dupa ce ne spusesem ca ne iubim reciproc.
Niall ma lua de mana, si ma trade dupa el. Incepu sa alerge. Cand l-am intrebat unde mergem si de ce se grabea, nu a spus nimic. Doar a continuat sa fuga fara sa scoata niciun sunet. Pana la urma se opri, si ma trase pe o strada launtrica. Deschise o usa paraginita si am intrat amndoi in tacere si in graba intr-o camera aranjata foarte romantic.
Niall in sfarsit se opri si ma trase langa el. Mana lui stanga se plimba pe spatele meu, cu miscari usoare si delicate. Mainile mele ii cuprinsesera gatul si il trasera in jos spre mine.
-Asta e pentru mine? i-am soptit la ureche usor.
-Se pare ca in sfarsit mi-am gasit printesa mult cautata. imi raspunse el dulce
Toate emotiile m-au cuprins atunci, si efectiv am sarit pe el sarutandu-l cu toata fiinta mea. Il sarutam de parca viata mea ar fii depins de el. Iar el, se misca atat de armonios cu mine, buzele lui moi le mangaiau pe ale mele usor si apasat in acelasi timp, starnind o dorinta aprinsa in mine. Chiar eram indragostita de el si el de mine. Simteam asta, stiam asta. Cand am lasat sa imi scape un suspin, el rase si ma lua pe sus. Intrerupse sarutul, uitanduse la mine atat de dragut. Ochii lui verzi erau cuprinsi de ochii mei caprui. Cu un gest delicat, imi indeparta o suvita de par de pe fata.
-Esti asa de frumoasa...imi sopti el.
Corpul meu era in extaz numai la auzul spuselor lui. Cand am vrut sa ii spun ceva, ma lua pe sus dinnou si ma duse la o alta camera. Acolo era un pat dublu, petale de trandafiri rosii peste tot si multe lumanari aprinse pe podea, pe birou, peste tot. Parea atat de perfect, parea intalnirea perfecta, parea baiatul perfect, dar totusi, perfectiunea nu e reala. Atunci mi-am dat seama ce avea sa urmeze. M-am panicat, si cred ca Niall observa si el asta. Imi dadu drumul si imi spuse simplu pe un ton intelegator:
-Daca nu esti pregatita, eu nu te oblig. Dar, cand esti gata eu voi fii aici asteptandu-te mereu.
M-am ridicat pe varfuri si i-am lasat un sarut dulce pe obraz.
-Hai, acum e timpul meu sa iti fac o surpriza.
El se uita derutat si cu o fata de neintelegere pe fata, insa arata lafel de adorabil si asa confuz cum era acum.
-Ce? Doar baietii planuiesc intalniri?
CITEȘTI
Complicated Love (1D Fan Fic)
Fanfic"Hate is only the beginning of a love story"-Katherine Pierce