Ma uitam la el si incercam sa spun ceva.Incercam sa smulg odata curajul din abisul fricii mele.Dar pentru a putea face acest lucru as fi fost nevoita sa strabat toate capcanele inimii pentru a putea deschide cutia curajului...
Linistea a fost intrerupta de un tunet,urmat de un orbitor fulger ce furase curentul impreuna cu el.In camera se asternuse o liniste sinistra.Eu stateam pe un colt de canapea tremurand ca o gelatina.Un lucru pe care l-am cam omis despre mine este faptul ca am ''Astraphobia'',frica de tunete si fulgere,adica intr-un cuvant urasc furtunile.In timp ce incercam sa ma calmez in sinea mea,am simtit cum doua maini ma cuprind formand o imbratisare.Harry incerca sa ma calmeze tinandu-ma strans la pieptul lui.Simteam ca inima imi sare din piept,nu stiam cum sa reactionez,pur si simplu nu ma puteam misca.Cat as vrea ca aceasta imbratisare sa dureze vesnic,sa nu imi mai dea drumul niciodata...
- Stii,ce zici daca ai merge in camera si te-ai odihni!
- Nu lasa,tu esti un musafir in plus eu ar trebui sa fiu aceea care are grija de tine dupa ceea ce ti-am facut.
- Cum zici tu!
- Defapt daca ma gandesc cred ca e o idee buna,si am mers sus.
-Dupa vre-o 20 de minute-
Inca tremuram din cauza furtunii,afurisita nu se ma termina.M-am indreptat spre sifonier pentru a ma schimba in niste haine mai lejere.M-am dezbracat pana la lenjerie,dar dintr-o data se aude usa deschizandu-se.Era Harry care intrase peste mine.
- Idiotule,inchide naibii usa aia,mai bate si tu inainte,ma agitam eu pe acolo incercand sa ma acopar cu o patura.
- Scuze nu stiam ca te schimbi,plec,plec acu,se facuse precum rosia la fata.
- De asta exista mana sa bati la usa,si in timp ce ma infasuram cu patura m-am impiedicat de un capat de al ei.
Aveam ochi inchisi.Nu simteam nici o durere ca si cum as fi cazut.Oare ma lovisem asa tare incat am ajuns in paradis?
- Nu nu ai ajuns in paradis esti inca aici printre umani.
Mi-am ridicat privirea si am vazut cum Harry ma tinea in brate.Usor,usor am inceput sa rosesc.M-am uitat in ochi lui si m-am blocat.
- Mersi,ca m-ai prins..,atunci realizasem ca eram in lenjerie iar el se holba la formele mele.
- ...,era absorbit de privelistea aceea.
- Harry,am strigat eu odata,sarind din bratele lui.
- Nu te mai holba,pervers ambulant,acum iesi din camera mea sa ma pot schimba.
- Aha...,afirmase el precum un zombie.
I-am aruncat o perna in fata pentru al trezi din transa.Se scuturase putin si cu greu iesise din camera.Dupa ce m-am schimbat am coborat inapoi la el.Acesta statea pe canapea.
- Din perspectiva lui Harry -
Deci ceva,ceva tot am reusit sa aflu.Semnul acela cum de il are? Imposibil,nu poate fi o coincidenta . . . Dar totusi daca ea e moarta cum poate sa ? Of! Ce ma tot apuca,cred ca am halucinatii.
- Harry ?! ,ma strigase cu o voce putin preocupata.
- Asa ma chiama.
- Ce ai,imi pari cam ingandurat.
- Pai corpul tau ma cam incins putin,incercam sa glumesc cu ea.
- Nu fii idiot si tarmina,stiu ca sunt atragatoare dar distanta e buna,incepu sa chicoteasca.
M-am ridicat si m-am apropia cu pasi repezi de ea.Am pus mana pe umarul ei si am imbratisat-o strans.In timp ce ea era derutata de situatie si nu stia de ce am facut acest lucru eu am aprofitat pentru a ma convinge suta la suta de teoria mea.Mi-am intins mana spre buclele ei bine aranjate si le-am dat putin deoparte pentru ai observa spatele si acolo era.Era dovada care o cautam
O stea cu trei colturi un semn ciudat,dar un semn ce doar o persoana pe care o cunosc il avea,iar acest lucru ma puse intr-adevar pe ganduri.Trebuia sa incep anumite cercetari pentru a afla mai multe despre aceasta persoana,deoarece cu siguranta nu e cine pretinde ea ca este.