California' da yaşayan ashley 17 yaşında bir kızdı ve annesi ile babası ayrıydı. Ashley annesi ile yaşıyordu. Babası miami'de yaşıyordu ashley babasının yanına tatile gidecekti.
Annesi Jasmine - Ashley ne oldu neden mutsuzsun?
Ashley - Hayır mutsuz değilim sadece uçağa binmek istemiyorum içimde kötü bir his var
Annesi- Bence sen heyecanlısın. hadi odana gidip dinlen tatlım.
- Yolculuk
- Ashley hadi kalk uçağı kaçırıcaksın !
Ashley uyanmıştı ama gitmek istemiyordu çünkü korkuyordu.
Annesi- Tatlım hala uyanmadınmı ?!!
- tamam geliyorum!!!
Ashley annesini öptü ve yola koyuldu.
Sonunda uçağa bindi ve kulaklığını takdı. Gökyüzüne bakıyordu sakinleşmişti.Birdenbire uçak sallanmaya başladı ve ashley gözlerini kapatıp arkasına yaslandı, korktuğu başına gelmişti.
Uçağın sağ tarafı parçalanmıştı, ve herkez çığlık atıyordu.
Ashley'de sağ taraftaki koltukta oturuyordu.Tüm yolcular aşşağıya düşüyordu. Aşşağıda kocaman bir okyanus vardı.
Annesi ashley'i arıyordu ama telefonu kimse açmıyordu.
Ve endişelenip eski kocası
Jack' i aradı -Ashley yanındamı?
Telefonlarıma cevap vermiyor.Jack- Hayır yanımda değil bende gelmekten vazgeçtiğini sanmıştım? Telaşlanma sabah tekrar ararız.
Jack ilgisiz bir babaydı sadece kendini düşünüyordu Jasmine onunla bu yüzden ayrılmıştı.
Jasmine ise Jack'e şöyle cevap verdi:
- Her zaman kendini düşünüyorsun ne halin varsa gör! .dedi ve telefonu yüzüne kapadı.Sabah jasmine kahvaltı yaparken televizyonda miami civarlarında düşen bir uçağın haberini gördü ve evden çıkıp karakola gitti.