Konu: Eski sevgili
Yorumlayan: Jjongninii
Tarih: 30.12.2015-----------
Topluma açık olsa bile okumasını istediğim tek kişi var bu yazıyı. Okuyup anlamanı istiyorum benim nasıl biri olduğumu. Kelimelerim yetersiz kalabilir. Duygularım canını yakabilir. Ama inan bunu okumayı bitirdiğinde benden nefret edeceksin.
-----Bir aptalsın! Koca bir aptalsın. Hala beni bitiremedin. Kafanda hala anılarımız var. 'Şarkımız' dediğimiz şarkı ağlatıyor seni. Birlikte okuduğumuz kitapları okuyamıyorsun. Gizli numaradan arayıp sadece sesimi dinliyorsun. Söylesene sarı, daha ne kadar düşeceksin?
Neden senin için hala iyi biriyim? Cidden ama sarı, ben seni aldattım. Tek gecelik bir şey değildi bu. Luhan'la arada görüşüyoruz hala. Ama sen devam et tamam mı? Beni prensin yapmaya devam et.
Son konuşmamızın üstünden bir kaç ay geçti. Ama sende değişen hiçbir şey yok. Baekhyun'la konuşuyoruz arada. Seni anlatıyor. Artık hayatını yaşamaya başla. Ve sakın unutma sen bir bebek değilsin.
Şimdi sana farkında olmadığın bir şeyi söyleyeceğim sarı. Chanyeol var ya hani uzun olan. O senden hoşlanıyor. Aynı zamanda Kris'te seni beğeniyor. Çevrende bir çok iyi insan var. Onlarla konuşmalısın artık. Onlarla konuş ve beni aş.
Biriyle bir ilişkin olsun istiyorum. Yanınıza gelip yüzümde gülümsememle sizi tebrik edeceğim. Hiçbir şey yaşamamışız gibi olacak çünkü her şey geçmişte kalır. Yanındaki yakışıklıya sana dikkat etmesini söyleyeceğim. Dar pantolonlarla ilgi çektiğini belirtip herkesin sana baktığından yakınacağım. Teninin hassas olduğunu söylemeyi de es geçmeyeceğim tabi. Sana özen göstermeli ve seni sevmeli.
Ama seni bocalarken gördükçe hiçbir şey yapamıyorum. Biriyle birlikte olsam yıkılırmışsın gibi hissediyorum. O yüzden lütfen hayatına devam et. Bende mutlu olmak istiyorum artık.
Geçen gün odama gelişini hatırladım bir anda. Tüm yurdu inletmiştin. Neden bana gelmeye devam ediyorsun sarı? Ben seni bir aşağılık gibi bırakmışken neden kolların açık bana koşuyorsun? Kapının arkasından hıçkırıklarını duymak istemiyorum artık. Bir daha asla odama gelme.
Bende hiçbir şey kalmadı güzelim. Artık seninle paylaşacak bir kalbim yok. Seni sıcak kollarımın arasına alamam. Göğsümü soğutmak için çok uğraştım ben. Kalbimi ellerimle parçaladım ve başardım. Artık senin için hiçbir şey yok içimde.
Kapıma gelmediğin zamanlarda odanda ağladığını da biliyorum sarı. Kuşlarım *haberci anlamında* iyi çalışıyor. Eğer ağlamak istiyorsan ağla. Gözyaşlarını yaralarını kapatıp, beni silecekse ağlamalısın. Sadece rahatlaman için söylüyorum bunu. Ağlamak rahatlatır saçmalığı. Yoksa ben gözünden akan bir inci tanesini bile haketmiyorum.
Daha iyileri layıktı sana, seni sevdiğim için ilişkimizi bitirdim saçmalığına girmeyeceğim hiç. Yalan söylemek istemiyorum artık. Her şeye rağmen bir günlük yanında olabilirim. Sana elimi uzatırım. Ama unutma, sadece bir günlük.
Geçmişe dönemeyeceğimizi ikimizde iyi biliyoruz. Yanımda mutlu olamazsın, yanında mutlu olamam. Yine de bir kereliğine de olsa gülümsediğini görmek istiyorum sarı. Yalnızca öyle huzurla uyuyabilirim.
Lütfen dur artık. Bana olan sevgin yok olsun. Çünkü ben zaman geçtikçe soğuyorum. Kalbim taşlaşıyor. Seni daha beter incitmekten korkuyorum. Sadece mutlu olmanı istiyorum. Bana inat, bana kanıtlamak istermiş gibi kahkaha at. İnan ihtiyacım olan tek şey bu.
Postlarımı okuduğunu biliyorum sarı. Bunu da oku. Sakın atlama.
------
Konu: Eski sevgili
Yorumlayan: Ohsehhun
Tarih: 31.12.2015Senden kolay kolay nefret etmem ben. Sözlerin canımı yaktı evet. Deli gibi acıttı belki de. Ama önemli değil. Sadece seni yanımda istiyorum ben. Seni çok seviyorum sevgilim.
Evet haklısın. Koca bir aptalım ben. 3 ay geçmesine rağmen sevgilisinde takılı kalan bi aptalım. Şarkımız canımı acıtıyor sevgilim çünkü onu bana sen söylerdin. Kitap okumuyorum çünkü küçük prensi sen seslendirirdin.
Benim için iyi birisin çünkü ne yapıp ne yapmadığını biliyorum Esmer. Luhan 4ay önce Çin'e gitmiş ve bu zamana kadar hiç dönmemiş. Bu da demekki bir yalanın çürüdü.
Senin bebeğin olduğumu söylerdin hep. Ben zaten hayatımı yaşıyorum. Eğer beni merak ediyorduysan Baekhyun'a sormana gerek yoktu. Direk bana gelebilirdin.
Chanyeol ve Kris. Ortak yönleri ne bilmek ister misin sevgilim? İkiside umrumda değiller. Beni sadece senin sevmeni istiyorum. Yalnızca senin dudaklarını hissetmeli, senin kolların arasında rahatlamalıyım.
Demek dar pantolon uyarısı yapacaksın sevgilime. Aynı zamanda teniminde hassas olduğunu söyleceksin. Kasıklarımdan huylandığımı da eklemeyi unutma. Sırf şu paragraf bile beni sevdiğini belli ediyor Esmer. Neden bu kadar zorladığını anlamıyorum.
Yıkılırım Jongin. Seni bir başkasıyla görürsem ölürüm. Tabiki sende mutlu olmayı istersin. İnsanız sonuçta. Ama mutlu olmak için birlikte olmalıyız esmer.
Gerçekten içerideydin yani. Tüm bağrışları duydun fakat kapıyı açma zahmetine girmedin. Umarım o gece canın acımıştır Jjong. Çünkü ben o gece tam anlamıyla parçalanıyordum.
Beni kollarına alacaksın ve kalbini onaracağım. Soğuttuğun göğsün tekrar ısınacak, kalbin benim için atacak. O günün hayalini kuruyorum Esmer. Yalnızca sana tekrar dokunacağım günün hayalini kuruyorum.
Sen bu dünyadaki en güzel şeyleri hakediyorsun Nini. Aylardır döktüğüm gözyaşının hesabı yok. Ama önemli olan şey sonuç. Eğer sonunda bana geleceksen hiçbir şeyin önemi yok.
Bana layık olan tek kişi sensin esmer. Ama gerçekten kızmaya başlıyorum. Beni başkalarıyla ne kadar rahat anabiliyorsun! Bir şeyler karıştırdığını hissediyorum Jjong. Cidden bir şeyler hissediyorum.
Biz birlikteyken mutluyduk. Yalnızca beraber olursak huzurlu uyuyabiliriz nini. Artık saçmalamayı kes. Ayrılığımızı bu kadar diretmen beni korkuyor. Senin için endişeleniyorum ve bana yalan söylediğini hissediyorum.
Aynı şeyleri yazmaktan sıkıldım artık. Seni sevmekten vazgeçmeyeceğim. Ve sende beni bir anda unutamazsın esmer. Biz yaz aşkı değildik. Ya da sadece bir kaç gün takılmadık. Vücutlarımızdan izlerimizin çıkması zaman alır. Ama ruhumdaki sen, işte o öyle kolay geçmez.
Şimdi okuman bittiyse gözyaşlarını sil ve dışarı çık. Arka bahçedeki banktayım. Sana ihtiyacım var, senin de bana ihtiyacın var. Çok bekletme hava soğuk.
Seni özledim sevgilim.
------
Niye böyle bir şey yazdım bilmiyorum ckdnxk no more dinliyordum bir gece vaktiydi dedim bir dene bakalım. Jongin'in yazdıklarının ana sözleri hep şarkıdan.
Sevgilerle xxx
20 Counts 500 olmuş teşekkürlerrr 🎉🎉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No More // sekai
FanfictionNeden beni kafandan atamıyorsun? Sana yaptığım şeylere rağmen nasıl hala iyi biri olabiliyorum? Beast - No More//sekai