*15*

2.4K 222 5
                                    

"Xiao Lu ငါChanyeol​ေျပာလို႔နင္​့အ​ေမအ​ေၾကာင္​းသိၿပီးသြားၿပီ"

"Yoomiရယ္​ တကယ္​ဆိုငါက​မ​ေကာင္​းတာပါဟာ ကိုယ္​့အ​ေမဘာျဖစ္​​ေနတယ္​ဆိုတာ​ေတာင္​မသိတဲ့သမီး"

"နင္​့ကိုနင္​အရမ္​းလည္​းအျပစ္​မတင္​ပါနဲ႔ဟာ အန္​တီကလည္​းနင္​့ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔ဖံုးထားတာပါဟာ"

"ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​အခ်ိန္​မီတံုးသိသြား​ေတာ့​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့ နို႔မို႔သာဆိုငါတစ္​​ေယာက္​ထဲက်န္​ခဲ့မွာ"

"ဒါနဲ႔Lu နင္​့အ​ေမကဘယ္​​ေတာ့သြားမွာလဲ?နင္​က​ေရာနင္​့အ​ေမ​ေဆးသြားကုရင္​ဘယ္​လို​ေနမွာလဲ?"

"Mamaကသန္​ဘက္​ခါဆိုသြား​ေတာ့မွာ ဟိုမွPapaကလည္​း​ေစာင္​​့​ေနတယ္​"

"အင္​း ဒါဆိုနင္​​က​ေရာ??"

"ငါက..ငါက ငါ့အ​ေမသူငယ္​ခ်င္​းအိမ္​မွာ​ေနရမွာ"

"​ေၾသာ္​..​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့ နို႔မို႔ဆိုနင္​တစ္​​ေယာက္​ထဲျဖစ္​​ေနမွာ။ဒါနဲ႔နင္​​ေနရာ​ေျပာငါးသြားရင္​ငါ့ကိုလည္​း​ေျပာဦး​ေနာ္​"

"အင္​းပါ ​ေျပာပါ့မယ္​"

"ဒါနဲ႔Lu..နင္​့ၾကည္​့ရတာဒီရက္​ပိုင္​းစိတ္​နဲ႔လူနဲ႔လည္​းမကပ္​သလိုပဲ ဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနလဲငါ့Chingu​ေလး"

Luhan's POV;
"ဟုတ္​တယ္​ ငါဒီလိုႀကီးပဲ​ေန​ေနလို႔မျဖစ္​ဘူး Yoomiကိုရင္​ဖြင္​့ရမယ္​"

"Yoomi..နင္​ငါ့ကို..နင္​ငါ့ကို"

"​ေၾသာ္​ ​ေျပာပါဟဲ့ ဘာ​ေတြခ်ိတံုခ်တံုျဖစ္​​ေနတာလဲ?"

"နင္​ နင္​ငါ့ကိုမရယ္​နဲ႔​ေနာ္​"

"​ေျပာပါ မရယ္​ဘူး။ဘာကိစၥမို႔အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ရွက္​​ေနတာလဲ?မိLu​ေနာ္​..နင္​နဲ႔ငါကဟိုးငယ္​ငယ္​​ေလးထဲကလည္​ပင္​းဖက္​​ေပါင္​းလာတဲ့သူ​ေတြ ​ေျပာစရာရွိတာသာ​ေျပာ။ရွက္​စရာလည္​းမလိုဘူး

"ငါ ငါ ငါ ငါခ်စ္​ရတဲ့သူကို​ေတြ႕​ေနၿပီ"

"Boya!!!!!LuLuနင္​ဘာ​ေျပာတာ???"

"ငါအစ္​ကိုႀကီးတစ္​​ေယာက္​ကိုခ်စ္​မိ​ေနၿပီလို႔"

"ဘယ္​လိုလို LuLuတကယ္​ႀကီးလား???Chukahae ငါကနင္​ဒါမ်ိဳး​ေတြဒီတစ္​သက္​မရွိ​ေလာက္​ဘူးထင္​တာ။ဘယ္​ကလဲ?ငါတို႔ေက်ာင္​းကလား အာ အစ္​ကိုႀကီးဆို​ေတာ့ငါတို႔ဆီက​ေတာ့မျဖစ္​နိုင္​ဘူး ဘယ္​ကလဲ?သူက​ေရာနင္​့ကိုခ်စ္​​ေနတာလားဟင္​???"

GUIDEWhere stories live. Discover now