Ehmatav tõde.

339 31 7
                                    

(Hommik)

Ärkasin üles äratus kella peale täna on mu lemmik päev sest homme on mu sünni päeav aga see selleks aiasin ennast püsti ja käisin dušši all peale seda pesin hammbad jne.Kui sain kõik tehdut valisin välja riidet mul on väga palju riideit.Valisin välja lühikesed teksad ja valge toppi.Panin sellga veel pusa mis sellega sobis kui olin selle selga pannud kuulsin uksel kopputust ja küsisin kes on aga loomulikult oli seal mu kallis venna .

Niall:Tsau mis teed?

Mina:Midagi mõttlesin ujuma minna.

N:Äkki lähme koos? :)

M:Ja ikka ma võttan rätiku ja lähme.

N:Ok

Kui olime passeini juures kattsusin kas vesi on soe või küllm aga oli soe.Kuigi jah meil pn passein sees aga ikkagi hommik kell 10.00 alles ju.

N: Külm we?

M: Normaalne

N:Ok

Niall pani kohe jooksuga peaees vette ja siis tuli välja ma olin lihtsalt toolil ja pikkudasin kuni tundsin ,et olen õhus tegin silmad lahti kuid ei jõudnud karjutagi kui lendasin vette. Kui tulin pinnale siis Niall naeris kõht kõveras maas ja mina tulin seni veest välja ja läksin Nialli juurde ja veeretasin teda vee poole ning ta küsis.

N: mis teed?

M: arva ära?:)

N: tappad mu ära?

M:vale!!!!!!!

Ta ei jõudnud isegi teist variandi välja pakkuda kui ta juba vette kukkus ja mina see kord naersin kõhtu kinni hoides.Kuni mu telefon helises ja

M:tere kes räägib?

Tundmatu:tsau sa tõesti ei tea we?

M: ee... Ei.

Tundmatu: kuule Greete siin mina su bff ju!!:)

M: ah tsau su telo number yeine we?

Tundmatu:ja teine telo läks kättki.

M:ok aga kuule Kertu äkki saaks kokku?

K:okei aga kus?

M:näiteks minu maja ees?

K:ok mis kell?

M:kell 17.00 äkki kui sobib?

K:sobib!!

M:ok tsauu

K:tsauu

Kui olin kõne lõpetanud oli mu vennd minu juurde tulnud ja küsis.

N: kes see oli?

M:Kertu.

N:ok

Kui kell oli juba kolm käisin pesus ja valisin riidet välja. Kui see tehdut sai helistas Kertu ja...

----------------------------------------------------

Loodan et meeldis vabandan kirja vigade pärast ja vaiutage ikka seda tähekest ja komendeerige kas meeldis. Musid -kallid ja olge mõnusad!!!
:)

MIKS?Where stories live. Discover now