Bir Grup Görünümlü Grup Üyesinin Kaleminden.

479 18 7
                                    

Klasik bir pazar sabahı uyandım lavaboya gitmeden önce bilgisayarı açtım.Belki klasikti hayatım ama hayatım bugün değişecekti.Facebook'a girdim önerilen gruplarda 'Grup Görünümlü Grup' vardı dikkatimi çok çekti.Grup ortamlarında yeniydim.Birkaç gün boyunca grupta aralıksız olarak takıldım.Farkettim ki diğer ortamlardan farklı kılan bir özeliği vardı grubun o da adminlerin herkese normal bir üye gibi davranmasıydı.Attığım durumlara yardım ediyorlardı.Adminler gece gündüz demeden grupta takılıyorlardı.Peki bu uykusuzluk ne işe yaradı?Şuan mizah gruplarında sayılı gruplardan birisiyiz.

Grup Görünümlü Grup nedir?;

Grup Görünümlü Grup insanları eğlendirmek amacıyla kurulan bir gruptur.Herhangi bir üyeyi başka bir üyeden üstün tutmaz.Grup Görünümlü Grup bir ailedir.

Nasıl ya bir site üzerinden aile mi olur diye sormuş olabilirsiniz.Bizim samimiyetimiz sadece sosyal medyalar üzerinde değildir.Mesela bu samimiyete bir örnek verirsek Konya zirveleri diyebiliriz.Her pazar günü yapılan Grup Görünümlü Grup ailesinin buluşmalarına sadece Konya'dan üyelerimiz katılmıyor Konya dışından gelen birçok üye de olmuştur.Buluşmalarımız Türkiye'nin bütün şehirlerinde yapılmaktadır.

Grup Görünümlü Grup' bir seneyi aşkın süredir aktif.Grup Görünümlü Grup'un olmamasını isteyenler gördü ki taşları başlarına düştü.Grubumuz buralara gelme sebebi diğerlerinden farklı olması,ün almak çabasında değilde üyelerinin eğlenmesine ve yardımına koşmasıdır.Grup Görümlü Grup yetkilileri bu yağmurda yağmurdan kaçıp üyelerini yalnız bırakmadı tam tersi kendileri ıslanıp üyelerini korumuştur.

Ve artık gruba giriğim günden 16 ay geçti Grup Görünümlü Grup hergün rakiplerine karşı daha çok gelişiyordu.Okul açıldı dedim ki;

liseyi ciddiye almamlazım,hesabımı kapatcam dedim ama sonra okuldan gelince ilk telefonumu alıp gruba girince hiçbirşeyin beni Grup Görünümlü Gruptan ayıramayacığını farkettim.Belki de hiç kimse bana grubumuz kadar yardım etmiyor,desteklemiyor,sevmiyor.Bunun için size ailem diyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Grup Görünümlü GrupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin