Afspreken

26 2 1
                                    

We zaten in de klad en we hoorden en beetje dingen over fright night dat er een paar mensen heen gingen en zich er heel erg op verheugen en jade zei toen tegen mij hee zullen wij anders ook naar fright night gaan? Jaa zeg ik super leuk! Ik dacht ik moet het eerst nog aam me moeder vragen.. We zaten in de pauze en ik vroeg het aan me moeder ze vroeg of er begeleiding mee ging ik zei ja dat moeten we nog even kijken ze ging het overleggen. Dag later. Jade: charissaaaa ik mag naar fright night leuk he! Aleen mijn vader ken aleen brengen ik zeg mijn vader wil niet ophalen vind hij te laat Ahh dan hebben we een probleem! Ik knik zachtjes bij gym. We zitten de hele tijd te overleggen hoe we dat nou gaan doen Daniëlle komt er ook Bij staan opeens zegt jade hee we kennen ook Daniëlle meenemen? Misschien kan haar moeder wel brengen of ophalen en is super gezellig! Jaaa zeg ik lijkt me super plan! Daniëlle knikt blij Ja ik denk dat mijn moeder wel wil brengen hoor maar zeg ik we zitten dan weer met een probleem de achtbanen iemand moet alleen zeg ik Ohja zegt jade dat ook nog eerst maar vragen of het allemaal kan he straks gaat het toch niet door Daniëlle en ik knikken. Thuis. We hebben inmiddels een whatsapp groep gemaakt er word druk in gepraat en we zijn heel blij omdat het allemaal mag. Jade❤️: hee misschien kan er nog iemand mee?
Danielle💘:Jaa dat kan wel maar wie dan? Ik denk even na David ? Typ ik jade❤️: lijkt me gezellig kom we gooien hem in de groep!
Daniëlle💘: ja is goed!
David🎉 is toegevoegd aan de groep~
Jade❤️: davidddd ga je met ons mee naar fright night??
Ik: Jaa please David je bent onze reddende engel?!
Daniëlle💘: 😂😂 Wauuw
David🎉: ik moet even kijken maar denk wel

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 18, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fright night ❤️❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu