obyčajné ráno

128 14 0
                                    

Crrrrn!!!Rýchlo som vstala z postele.Nečakala som že ten nový budík od krsnej bude zvoniť až takto prenikavo...rýchlo som po ňom buchla rukou a pobrala sa ku skrini.Dnes bola sobota a o 4 dni sú vianoce!!!Tešila som sa na ne ako malé decko.Milujem Vianoce.Tá vôňa koláčov,príjemná atmosféra a DARČEKY!Otvorila som skriňu a vytiahla som z nej moje čierne rajtky a dlhé ružové tričko-moje druhé najobľúbenejšie.Prvé je krátke s obrázkom psíka.Ale keby si dám tričko s krátkym rukavom tak mi mamka odtrhne hlavu.No a pravdaže som si dala termo pradlo ktoré som mala pohodené na stoličke.Keď som bola hotová vbehla som do kuchyne a radostne som zvyskla a povedala:o 4 dni sú vianoce!!juchu!!! A už snežiiiii!!a inak dobré ráno mami. Moja mamka sa usmiala a položila mi otázku:čo si dáš na raňajky?kukuričné lupienky s mliekom môžu byť? Rýchlo som odpovedala:jasné!A odbehla som do izby.Rýchlo som sa najedla,obliekla si vetrovku a pod ňu ešte teply sveter a hrubé ponožky a jazdecké čižmy.Mamina mi ešte stihla podať desiatu-obložený rožtek.Rýchlo som si ho zbalila do batohu a letmo sa pozrela na obrazovku mobilu.7:05 o 7:10 mi ide autobus. Musím sa ponáhľať . O šiestej som doma maj sa mami.povedala som a rozbehla som sa k bránke.Mamina ešte za mnou kričala: dobre a dávaj si pozor!To moja mamina vravela vždy keď som šla do stajne.Bála sa o mňa že má kone podupu ale ja si vždy dávam pozor.Ale veď poznáte to.

všade dobre ale na koni najlepšieWhere stories live. Discover now