*16*

1.9K 213 6
                                    

"LuLuသမီး​ေလးက​ေခ်ာလိုက္​တာကြယ္​ အန္​တီ့ကို​ေတာ့သမီးအခုမွျမင္​ဖူးတာမလား?အန္​တီကသမီး​ေပါက္​စနအ႐ြယ္​​ေလးတံုးကပဲသမီးကိုျမင္​ဖူးတာ အန္​တီတို႔အိမ္​ဆို​ေပမဲ့ဘာမွအားမနာနဲ႔​ေနာ္​ ကိုယ္​့အိမ္​လိုပဲသ​ေဘာထား"

"ဟုတ္​အန္​တီ သမီးကိုခုလို​ေခၚထာ​း​ေပးတာအရမ္​း​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​"

"ဟာ ဘာမွ​ေက်းဇူး​ေတြဘာ​ေတြလုပ္​မ​ေနနဲ႔ Mrs.Xiaoနဲ႔အန္​တီနဲ႔ကငယ္​ငယ္​ထဲကအရမ္​းခ်စ္​ၾကတဲ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ေလ"

"ဟုတ္​ အန္​တီ ​MamaလဲLuကို​ေျပာသြားပါတယ္​ အန္​တီကအရမ္​းလည္​းသ​ေဘာ​ေကာင္​းတယ္​တဲ့"

"haha ဒါလည္​းဟုတ္​တာပဲ ငယ္​ငယ္​ကဆိုသူရယ္​SuYounရယ္​​ေျပာသမ်ွအန္​တီကလုပ္​​ေပးရတာ​ေလ သူတို႔နွစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့တကယ္​့ကိုပဲ...."

"​ေမ​ေမရယ္​ LuLuကို​ေပးနားလိုက္​ပါဦး အန္​တီ​့ကို​ေလဆိပ္​လိုက္​ပို႔ဖို႔မနက္​ကတည္​းကအ​ေစာႀကီးထထားရတာ သူလဲအိပ္​ခ်င္​​ေနၿပီ​ေပါ့"

"အာ Luကရပါတယ္​ မအိပ္​ခ်င္​​ေသးပါဘူး"

"ဟုတ္​သားပဲသား​ေျပာမွအန္​တီသတိရတယ္​ အန္​တီကဒီလိုပဲသမီး​ေရ အရင္​ထဲကသမီးမိန္​းက​ေလးလိုခ်င္​တာ​ေလ သမီး​ေလး​သာရွိရင္​စကား​ေတြ​​ေျပာမယ္​ ဟင္​း​ေတြတူတူခ်က္​မယ္​ အဲ့လို​ေတြစိတ္​ကူးထားတာ ဒါမဲ့ Hunnieကို​ေမြးလာ​ေတာ့အန္​တီစိတ္​ကူးထားတာ​ေတြပ်က္​​ေရာ။အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့LuLu​ေလးလဲ​ေရာက္​လာ​ေရာအန္​တီလွ်ာ​ေတြရွည္​မိ​ေနတာ"

"ရပါတယ္​အန္​တီရဲ႕ Luလည္​းMamaနဲ႔အဲ့လိုစကား​ေျပာရတာကိုအရမ္​းႀကိဳက္​တယ္​ ဗဟုသုတလဲရတယ္​​ေလ"

"ဟုတ္​ပ အန္​တီလဲ​ေျပာခ်င္​​ေနတာ Hun​ေလးကလဲအၿမဲသူ႔​ေက်ာင္​းရယ္​Guideကိစၥ​ေတြရယ္​နဲ႔ပဲရႈတ္​​ေန​ေတာ့ညဘက္​က်မွသူ႔မ်က္​နွာျမင္​ရတာ"

"အဲ့ဒါဆိုသမီး​ေက်ာင္​းကျပန္​​ေရာက္​တာနဲ႔စကား​ေျပာၾကမယ္​​ေလ"

"LuLu​ေလးကအရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ တစ္​ခါထဲအန္​တီ့သမီး​ေလးလုပ္​လိုက္​ပါလားကြယ္​"

GUIDEWhere stories live. Discover now