Andrei:Se vede ca nu imi cunosti parintii...
Maya:Ok! Lasa ca vedem noi care e decizia lor! Hai in clasa.Andrei ma ia de mana si mergem in clasa.
Orele trec repede. Plec acasa cu Andrei.
Eu:Stai, ma duc sa imi iau lucrurile din casa matusii.
Andrei:Doar ce e important.Iau cateva haine, incarcatorul de la telefon, restul cartiilor, uniforma de rezerva. Iau lucrurile pisoiului meu. Il iau si pe el in brate si intru cu Andrei in noua mea casa.
Ma:Ce e cu pisica?
Maya:Este pisica mea, matusa cu care stateam a zis ca nu are grija de ea...
Ma:Ok, dar sa nu faca in casa!
Maya:Nu face.Andrei:Mama o duc in camera de oaspeti?
Ma:Va dormi cu tine pana ii remobilam camera.
Maya:Ce...
Andrei:Dar e fata, si eu baiat...
Ma:Nu o sa muriti doua- trei zile.
Andrei:Maya hai in camera mea...Andrei imi ia geanta cu hainele si urca sus cu mine.
Lasa geanta la el in camera si ma trage inauntru.Andrei:Nu le zicem momentan...
Maya:Ok.Pun pisica in pat.
Andrei:De ce in pat?
Maya:Pana ii scot patutul.Andrei desface sifonierul si imi face loc in el.
Andrei:Te ajut cu hainele sa le pui?
Maya:Nu merci...Asez uniforma pe un umeras, iar restul hainelor le las in geanta pe care o pun in dulap.
Ii asez patutul pisicului, care sare din pat direct in el.
Ii pun bolul cu apa langa.Maya:Andrei, unde e baia?
Andrei:Pe hol usa din fata camerei mele.
Maya:Ok.
Iau un tricou si o pereche de pantaloni de trening lungi si ma schimb in baie.
Cobor in living. Mama lui Andrei era pe canapea citea.Maya:Scuzati-ma, de unde pot lua un pahar cu apa?
Ma:Bucataria e in fata, i-ati de la dozatorul din frigider.
Maya:Ok.In timp ce eu beam apa. Mama il cheama pe Andrei, care coboare repede pe scari.
Andrei:Da mama.
Ma:Du-te cu Maya la mall, sa-si cumpere haine.
Andrei:Bine, dar Huchy unde e?(Huchy e catelul lui Andrei, e un pui de husky)
Ma:Prin gradina cred.Andrei vine la mine si imi zice.
Andrei:Mergem la mall sa iti cumperi haine.Pisicutul meu cobora pe scari, exact cand Huchy intra pe usa.
Andrei:Huchy vino aici!
Cainele incepuse sa maraie.
Eu fug si imi iau pisicuta in brate.Andrei:Maya vino cu pisica aici.
Maya:Sa nu ii faca cainele ceva...
Andrei:Nu ii face.Imi pun pisica langa Huchy. Pisi pune labuta pe botul catelului. Cutu o linge. Pisi se sperie si vine la mine.
Andrei radea.
O duc pe pisi sus. Imi iau blugi pe mine si cobor la Andrei care se juca cu cainele.
Eu:Andrei ce faci?
Andrei:Ok, hai sa mergem. Mama plecam la Mall.
Ma:Ok.Imi cumpar haine, isi cumpara si Andrei.
Eu:Hai sa ii iau si pisicului graunte.
Andrei:A da, trebuie sa ii iau si lui Huchy.Ajungem acasa. Tatal meu se juca cu pisicul meu.
Huchy dormea in bucatarie.Andrei:Buna mama, buna tata.
Ta:Buna Maya, buna Andrei.
Maya:Pisu...
Pisu vine la mine si il iau in brate.
Ta:E pisica ta? E foarte draguta.
Maya:Da si multumesc.
Andrei:De Huchy nu ai zis asa!CORECTAT 7 AUGUST 2017
CITEȘTI
Indragostita de fratele meu vitreg -FINALIZAT-
Teen FictionMaya personajul principal ajunge sa fie frate cu cel pe care il numea iubit. Daca te atrage cartea, votează, sa fie in top sa o vada cat mai multi.