Μέρα 74η: 12 Μαΐου

440 49 4
                                    

«Ντι, είναι επείγουσα ανάγκη να μιλήσουμε. Σε πόση ώρα να περάσω να σε πάρω να πάμε για καφέ;» τη ρωτάει ο Μήτσος που φαίνεται στον τόνο της φωνής του η αγωνία και η επιτακτική ανάγκη συνάντησής τους.

«Σε δέκα λεπτά έτοιμη θα είμαι. Ίσα ίσα να φρεσκαριστώ και κατεβαίνω. Έγινε κάτι; Για ποιο πράγμα θέλεις να μιλήσουμε; Είναι θέμα υγείας;»

«Όχι, όχι» την καθησυχάζει ο Μήτσος «για κάτι άλλο πρόκειται, συναισθηματικής φύσεως, επείγει όμως να μιλήσουμε άμεσα».

Η Ντι είναι περίεργη να μάθει ποιο θέμα συναισθηματικής φύσεως επείγει να συζητηθεί τόσο άμεσα. Μήπως η Μόνικα έκανε πίσω από την πλάτη της κάτι με τον Κ.; Σε λίγα λεπτά θα ξέρει, οπότε δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεται. Μπροστά στον καθρέφτη φτιάχνει λίγο τα μαλλιά της και παρατηρεί για πρώτη φορά πως τα μάγουλά της σαν να έχουν μικρύνει. Έχει καιρό να ζυγιστεί, μιας και η σχέση της με τη ζυγαριά ποτέ δεν ήταν καλή. Λίγο πριν ανέβει στη ζυγαριά χτυπάει το θυροτηλέφωνο. «Μα καλά, με ποδήλατο ήρθε; Διακτινίστηκε;» σκέφτεται η Ντι σκεπτόμενη πως το σπίτι των παιδιών είναι αρκετά μακριά για να έχει έρθει τόσο γρήγορα. «Ε, ας περιμένει λίγο ακόμη» σκέφτεται και παίρνει την απόφαση να ανέβει με κλειστά μάτια στη ζυγαριά που περιμένει να της ανακοινώσει τα ευχάριστα. Μείον τρία κιλά. Δεν μπορεί να το πιστέψει. Τρία ολόκληρα κιλά κάτω! Σχεδόν πετάει από χαρά. Σηκώνει το θυροτηλέφωνο και ακούει τον Μήτσο που την παροτρύνει να κατέβει. Ρίχνει μια καρό ζακέτα στους ώμους της, πλέκει τα μανίκια στο ύψος του στέρνου και κατεβαίνει από τη σκάλα στο ισόγειο.

Ο Μήτσος είναι κατάχλωμος. Λες και επέστρεψε από κάποια κηδεία ή είναι άφαγος εδώ και μέρες.

«Πότε πρόλαβες να έρθεις; Φαίνεσαι πολύ άρρωστος, τι έγινε;»

«Αχ, Ντι, μην αρχίζεις και εσύ. Ήδη έχω τον αδελφό μου να με πρήζει πως πρέπει να κόψω το τσιγάρο. Ήμουν ήδη κοντά στο σπίτι σου και έφτασα λίγο νωρίτερα, είναι η αλήθεια. Ντι μου χρειάζομαι τη γνώμη σου για κάτι που δεν μπορεί να βγει απ' το μυαλό μου».

«Τι συμβαίνει, Μητσάκο; Ανησυχώ. Πάμε κάπου να καθίσουμε να τα πούμε άνετα;»

«Πάμε, ναι. Αλλά πρέπει να στο πω αυτή τη στιγμή. Έχω βάσιμες υποψίες πως ο Άκης με κερατώνει με άλλον». 


DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora