Bölüm Bir: Pocky Fantazisi

361 5 3
                                    

Merhaba Benim Adım Gülçin. Atatürk Ortaokulunda Sekizinci Sınıfa Gidiyorum. Saçlarım Popoma Kadar Uzun Kahverengi Gözlerim Kahverengi. En Sevdiğim Şeyler Biskolata Stiks Ve Biskolata Reklamındaki Erkeklerdir. Ayrıca Kitap Okumayı Da Çok Severim. Mesela En Sevdiğim Kitaplar Kötü Çocuk Ve Menekşe Kokulu Hikayelerdir. Hatta Wattpad'de Hikaye Bile Yazıyorum. Ama Genede Derslerim Çok Kötü. En Sevdiğim Müzikler İse One Direction Ve Five Seconds Of Summer'dır. Neyse. Size Burada Anlatmak İstediğim Bu Hafta Sonu Olanlar. Hadi O Zaman Dinleyin:

Haftasonu Burcu Teyzem Ve Kuzenim Emre Bize Kalmaya Geldi. Akşam Yemeğinden Sonra Annem Yatakları Hazırladı, Ben De Emre İle Yattım. Tam Uyumuştum Ki Emre "Gülçin Uyanık Mısın?" dedi. Bende "Hayır." Dedim. Emre De "Pocky Oynayalım Mı?" Dedi. "O Ne?" Dedim. "Biskolata Stix" Dedi. Çok Sevindim. "Oynayalım." Dedim. 

Emre Beni Kaldırdı Ve Pijamasının Cebinden Biskolata Stix Çıkardı. Sonra Açıp Paketi Bir Tanesini Ağzıma Soktu. Ben Tam Biskolata Stix'in Harika Tadı İle Çok Azmıştım ki Emre Elini Mememe Koyup Tişörtümü Çıkardı. Şaşırmıştım Ama Yeniden Yattım, Bacağımı Açınca Ve Küçük Şortumu Giymiş Olduğumu Hatırladım. Emre Pijama Altını Çıkardı .Emre Pıtımı Görcek Diye Çok Utandım Ama Emre Hala Ağzımda Olan Biskolata'ya Atıldı Ve Biskolatayı Beraber yedik. Sonra "Bidaha" Dedim. Emre De Bir Biskolata Daha Aldı Ve Onu Da Aynı Şekilde Yedik. Emre Üstüme Çıkmıştı. Sonra Bir Damla Biskolata Ağzımızdan Aktı Ve Çarşaflara Aktı. 

Tam O Sırada Annem Ve Teyzem Odaya Daldı. Annem Atıldı, Yanıma Geldi, Eline Tükürüp Suratıma Bi Tane Çaktı. Dedi Ki: "EŞŞOĞLUEŞŞEK! KİRLETME ÇARŞAFLARIMI!!!!"


BİR WATTPAD HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin