Alarm sesiyle uyandım.Bugün herşeyin başlangıcıdı,çünkü bugün okulun ilk günüydü hemen kalkıp lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkadım ve odama geri döndüm.Bugün okulun ilk günü oldugu için okul kıyafetimi giymek istemiyodum siyah pantolonumu ve mor kazagımı giydiyten sonra saçlarımıda düzleştirdim telefonumu ve cantami alıp aşağı indim aşağı indiğimde annemle babam kahvaltı yapıyordu. Bende bişeyler atıştırdım. Geç kalmak istemediğimden annemin beni okula bırakmasını istedim. Okula girdigimde bi ses masal diye bağırdıgını duydum.Bu tabikide öyküydü. Öykü benim en iyi arkadaşımdı öyküyle sarıldıktan sonra gözüme ilk çarpan Poyraz Demir oldu çok yakışıklı bi çocuktu. Herkes bu çocuga aşıktı ama nedense ben aşık olamıyordum. Öykü bana vurduktan sonra kendime geldim.Sınıfa geldiğimizde hoca sınıftaydı özür dileyerek en sondaki sıraya oturduk ilk ders tarihti ve bu hocayı hiç sevmiyordum hocanında beni sevdiği sayılmaz zil çaldıktan sonra dışarı çıktık öykü durmadan bi çocuga bakıyodu çocukta öyküye zil çaldı ve sınıflara çıktık sonunda son dersteydik zil caldıgında öyküyle beraber yürüyoduk evlerimiz yakındı.
Sonunda eve gelebilmistim kapıya vurdugumda kapıyı nermin teyze açtı (nermin teyze bizim evin yardımcısı) nermin teyzeye selam verip odama çıkıp üzerimi degiştirdim ve saçımı topuz yapıp yatagıma uzandım.
Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
Saat 11 oldu ama benim hala uykum yoktu ama ginede gözlerimi kapattım.