5. Bölüm

32 4 0
                                    

Uzuun süredir yb yazamadım. Çok özür diliyorum. Bundan sonra böyle olmayacak :(

Neyse okuyun bakem umarım beğenirsiniz :) :*
Medyada Kerem var

-----------------------------

Arya'nın doğum günü akşam saat 8de olduğundan tam 3 saatim kalmıştı. Normalde çok yavaş hazırlanan bir kız değilim ama bu kız Kerem'in kuzeni olduğu için ekstra çaba sarfetmem gerekiyordu.

Sonuçta Arya benim de kuzenim sayılır yani. Dolaptan açıp kıyafetlerime bakmaya başladım. Gözüme kırmızı mini elbisemi kestirdiğimde çıkarıp yatağımın üstüne bıraktım. Kerem de orada olacağı için çok iddialı olmamam gerekiyordu -ee Kerem kesebilirde güvenemiyorum yanii-..

Bu yüzden elbisenin yanına, öpüp de başıma koyduğum, rahatlığına da tipine de hasta olduğum renkli air-maxlerimi giyecektim.

Rüya'nın odasına doğru gidip kapısını çaldım. Ses vermesini beklemeden içeri girdiğimde dolabının önüne geçmiş öylece içine bakıyordu.

"Masal ne giyeceğime karar veremedim. Yardım eder misin?" diye sorduğunda gülümseyerek yanına gittim. Dolabın içinden bana gülümseyen siyah elbiseyi gördüğümde tereddütsüz elime almıştım.

"Bu nasıl?" diye sorduğumda sırıtarak elbiseyi elimden alarak yatağın üstüne bıraktı.

"Harikasınn... Bunu görmemiştim. Bi de buna ayakkabı uydurabilir misin peki canım?" diye sorduğunda mutlu olmuştum. Hemen ayakkabılarının olduğu yere giderek bakınmaya başladım. Gözüme parlak turuncu bir stiletto çarptığında donup kalmıştım. Üstündeki kendi rengindeki payetler göz alıyordu ve mükemmel görünüyorlardı. Sanırım aşık olmuştum.

Rüya ayakkabıyı elimden alarak "Yine mükemmel seçim canım ablam." diyerek bana sarılıp yanağımdan öptüğünde öylece yüzüne baktım. Hâlâ gülümsüyordu. Ona pis pis baktığımda ise hatasını farketmiş olacak ki gülümsemesi yavaş yavaş soldu.

"Sen daha demin bana ne dedin?" diye ifadesizce sorduğumda, omuz silkip "Bi şey demedim ki." diye sevimlice baktığında gülümsememek için kendimi zor tutmuştum.

"Of özür dilerim abla dediğim için. Ağzımdan kaçtı Masal." dediğinde sarıldım ona. Ben bu kızı çok seviyorum yaa..

-----------------------------

Oy bi bölüm daha 287cik kelime oldu ama isteğim gibi olmadı ya :( Neyse lütfen votelemeyş unutmayı bi kaybınız olmaz lütfen :)

MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin