28

7.3K 295 17
                                    

- Bella'nın ağzından -

Ne demek ölmüştün? Bu kadın neler saçmalıyor " Anlamadım " dedim sakince. Tam ağzını açacakken Amber yanımıza geldi " Demek tanıştınız " dedi ve Emily'nin kulağına bir şey fısıldadı. Emily'nin gözleri iyice büyüdü derin bir nefes alıp " Evet tanıştık " dedi. Yüzünde ise sahte bir gülümseme vardı. Amber'in duymamasına özen göstererek " Ondan kurtulup yanıma gel " diye emir verdi. Sonra da yanımızdan ayrıldılar. Ben Amber'in yanından nasıl ayrılıcam diye düşünürken biri yanımıza geldi. Amber'in seslenişinden anladığımkadarıyla adı Casper'dı. Onlar konuşmaya daldıkların da tuvalet bahanesiyle yanlarından ayrılıp Emily'i aramaya başladım. Garsonlardan birine sorduğum da bana eşlik ederek odayı gösterdi. İçeri girdiğimde Emily odada volta atıyordu. Girer girmez bana döndü " Elisa seni gördü mü? Amber'la nasıl çıkarsın? Daha da mühimi madem yaşıyordun bunca yıl bunu Elisa'ya neden yaşattın? " zerre bir şey anlamıyordum. Tıpkı Elisa gibi kafamı karıştırıyordu. " Yaşıyordun ne demek Emily açık konuşur musun? " yüzümü inceledikten sonra kaşlarını çattı " Hah bilmiyorsun. Gerçekten bilmiyorsun. " yok biliyorum da yinede soruyorum aptalım ya ben. " Neyi bilmiyorum Emily anlat sunu artık beni delirtmeden!" Tekrar derin bir nefesini duydum. Oturup banada karşısındaki koltuğu işaret etti. " Sizin kaza yaptığınız gün " ben otururken o başlamıştı bile sözlerine. " O gün sizi apar topar hastaneye kaldırdık. Senin durumunu bilmiyordum ama Elisa çok kötüydü, kırıkları fazlaydı. Uyandığı gün biz sevinç çığlıkları atarken onun ilk cümlesi seni sormak oldu. Ama.." susmasını istemiyordum devam etmeliydi " Ama ne ama devam et" diye çıkıştım ona hatta " Ama annen odayı bastı. Senin öldüğünü söyledi bize, Elisa mahvoldu. Bu yüzden geç iyileşti zaten bir ay hastanede yattı. Çıktıktan sonra da rahat durmadı zaten " dediğinde ağlamaya başladı. Söyledikleri doğru muydu? Burnunu çektikten sonra devam etti " Hastaneden çıkar çıkmaz intihara kalkıştı. Bir kez de yapmadı bunu üstelik. Yeğeni doğmasa çoktan aklını kaçırmıştı eminim ki. " makyajından eser kalmamıştı ama eminim ki umrunda değildi. Zaten düğün bitmişti. Bir dakika, ben ne zaman başlamıştım ağlamaya? Emily'nin söylediklerine inanıyor muydum ki? Burada bahsedilen kişi benim annem ve o öyle bir şey yapmaz. " Söylediklerime inanmıyor olabilirsin ama kanıtlarım var. " , " Ne kanıtı? " derken kapıdan Elisa'nın abisi girdi. Neydi adı Christopher mı? Beni gördüğünde oda dondu kaldı, Emily haklı mıydı yani? " Emily ben doğru mu görüyorum? " dediğinde Emily hafif gülümseyerek kafa salladı. " Elisa nerede? Seni gördü mü peki, cok sevinecek. " dediğinde aklıma geldi. Sahi Elisa nerdeydi? " Elisa bir kaç günlüğüne burada olmayacak " diyen Emily'e döndük ikimizde. " Chris, Elisa'da Bella'ya ait bir şey var ve sizin evde. Onu Bella'ya vermeliyiz ama kimsenin haberi olmamalı. " Emily bunları söylerken ikimizde şaşırmıştık. Bana ait ne olabilirdi ki? Daha mühimi Elisa nereye gitti de burada olmayacak ? Chris " Hemen alması mı gerekiyor ? " diye sorduğunda " Evet hemen almalıyım " deyiverdim bir anda. Ne alacağımı bile bilmiyordum oysa ki. Christopher düşünür bir hâl aldığında ben devam ettim. " Ama kesinlikle Amber'in hiç bir şeyden haberi olmamalı " beni Emily'ide destekledi " Evet Chris Amber'in Bella'nın B'sini bile duymaması gerekiyor. " Chris düşünmesini bitirip konuşmaya başladı " Tamam biraz bekle bir kaç sey ayarlayıp geri dönücem " diyerek odadan çıktığında bakışlarımı Emily'e çevirdim " Elisa'nın odasına gideceksin, büyük ihtimalle çekmecesinde değilse bile odasını alt üst et ve o defteri bul. Yani aradığın şey bir defter " , " Ne tür bir defter? " , " Elisa'nın altı yılını öğrenebileceğin bir defter " dediğinde kafa salladım ama bir şey daha vardı " Emily, Elisa nerede ? " diye sorduğumda Emily ifadesiz bir hâl aldı " Bunu sana söyleyemem. Ancak şu kadarını söylemeliyim ki Elisa biraz kafasını toplamaya gitti. Asıl sen bana cevap ver, Elisa seni hiç gördü mü? " tam cevap verecekken içeri Chris girdi " Bella yardımcılarımıza haber verdim seni sve alacaklar, bende bizimkileri biraz oyaliycam burada. Alman gereken ne ise yaklaşık kırk dakikan var " deyip odadan çıktı. Bende toparlanmaya başladığımda Emily bana seslendi " Dur biraz Bella soruma cevap vermedin. " , " Emily bunu sana açıklamaya vaktim yok, ama sana söz veriyorum her şey düzelecek. Elisa'nın bensiz geçirdiği her günü telafi edicem. " sözlerimi duyunca burukça gülümseyip kafa salladı. Hızla odadan çıktım ve arabama yöneldim. Beynim hiç bir şeyi algılamayordu. Emily haklı mıydı? Benim annem bunu yapmış mıydı, her ne kadar yapmadığına inanmak istesem de Elisa bana pişman olacağımı söylemişti. Şimdi ise Emily ve Chris aynı tepkileri veriyor. Hayır anne Hayır bu kadar vicdansız biri olamazsın sen bunu bana yapmış olamazsın. Çok büyük bir ikilemdeyim, eğer Emily yalan söylüyorsa Elisa'yı tamamıyla çıkarıcam hayatımdan ve Amber'a odaklanıcam. Ama ya doğru söylüyorsa? Aşık olduğum kadını annem yüzünden kaybetmiş olucam, kavuşma imkanımızı Amber'ı hayatıma alarak yok etmiş olucam. Peki kalbim ne istiyor? Olasılıkları göz önüne alınca keşke yalan söylüyor olsalar dedim içimden. Annem bunu yapmazdı değil mi? Ama Elisa, beni terk eder miydi ayaklarım yüzünden? Ben etmezdim onu, o neden beni etsin ki? Ahhh Tanrım kafayı yemek üzereyim. . Elisa'nın evine geldiğimde yardımcılar bana kapıyı açtılar. Birtanesinden beni Elisa'nın odasına götürmesini rica ettim. Beni kapıya getirip bırakacakken " Burada olmamdan kim..." derken sözümü kesti " Buraya kimse gelmedi " teşekkür edercesine gülümserken kız da gitmişti. Hızlıca Elisa'nın odasına girdim. Girer girmez parfüm kokusu ciğerlerimi doldurdu. Tam karşımda bir ayna gördüğümde kendimden korkmuştum. Yol boyu ağladığımdan makyajım akmıştı ve berbat görünüyordum. Yardımcı kız benden nasıl korkmamıştı derken aklıma buraya geliş amacım geldi. Oda da ne kadar çekmece varsa alt üst ettim ama yoktu, bırak defteri not defteri bile yoktu. Ne demişti Emily? Gerekirse odayı alt üst et. O yüzden her yeri gezdim. En sonunda kıyafetlerinin olduğu yerde bir kutu gözüme ilişti, baya kuytudaydı ama biri fark etmem için beni dürttü sanki. Kutuyu açtığımda içinde bir minik kutu ve Emily'nin bahsettiği deftere benzer bir şey vardı. Kutuyu almaya karar verdim ve hızla odadan çıktım. Aynı hızla da arabama bindim... Eve gelene kadar süren dakikalar bana bir ömür gibi gelmişti sanki. Sakin olamıyordum, önce annemi mi aramalıydım yoksa kutuyu mu acmalıydım? Karar vermekte güçlük çeksemde sonunda kutuyu açtım ve defteri elime aldım. .

Onunla aşk başka  ( girlxgirl )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin