Ik ben Klara een meisje van vijftien, en het enigste meisje van heel de school dat met een jongensgroep omgaat. Het begon allemaal op de eerste school dag. Holly een kakkerige bitch bij mij uit de klas had een meidengroepje opgericht. Natuurlijk wilde iedereen daarbij, zij is totslot het populairste meisje van de school. En ook nog is stinkent rijk. Er waren nog tien andere meiden groepjes allemaal even bitchi. Dus besloot ik om bij een jongens groep aantesluiten. Eentje met vijf jongens. Het begon niet allemaal even soepel, de ene was blij dat er nu een gemengd groepje was en de andere moet er nog aan wennen. Dus begon ik maar te praten. 'Ik ben Klara ik ben vijftien jaar en woon samen met mn moeder en broetje Alex in een flat'. Toen begon een jongen te praten Brandi. 'Ik ben zestien en ben enigst kind mn vander is overleden tijdens een auto ongeluk samen met mn broertje'. Hij keek er een beetje sip bij. Enzo ging de pauze voorbij.
Meteen de eerste dag was ik de sappigste roddel heb ik gemerkt. Ze zullen er aan moeten wennen maar ik ga niet switchen van groep, net nu we elkaar een beetje beter hebben leren kennen. De sfeer was nog niet erg goed in de klas, we hebeem een beetje kenis gemaakt tot Holly aan de beurt was het ging zo: ' ik ben Holly ik rij paard en krijg alles wat ik wil. Ik ben enigst kind woon in een vila en heb de grootste kamer'. Nou als dat geen kakkerige bitch is weet ik het niet meer. Tringggg de school bel. Ik pak mn fiets en scheur weg. Onderweg werd ik bijna aangereden door een debiel die door rood reed. Eenmaal thuis vroeg mn moeder ' hoe was je eerste school dag vast geweldig. Nou nee niet bepaald zij ik maar.' ik ben meteen de eerste sappigste roddel omdat ik bij een jongensgroep zit. Ach schat dat maakt toch helemaal niks uit? Ik een beetje vel : jawel ik ben de sappigste roddel iedereen die me ziet lacht me uit en staart me raar aan! Ik liep boos naar mn kamer en begon te tekenen.