Hei! Hei! Se pare ca am reusit sa postez al doilea capitol pe ziua de azi... Dupa cum v-am zis nu o sa mai postez saptamana viitoare...
M-a pocnit inspiratia (ce fel suna asta) :))
Mda... Eu sper sa va placa. Si scuzati-ma daca mai sunt greseli. Eu am corectato, dar cred ca mi-au mai scapat cateva.
Da-ti plai la melodie :>
____________________________________________________________
Ma tot gandeam ce pot sa fac cu noua noastra victima... De doua ore stau in pat uitanduma pe peretii, parca asteptand ca cineva sa ma impinga de la spate si sa imi spuna ce safac.
Cred ca cineva imi citeste mintea, deoarece am auzit soneria. M-am dat lenes jos din pat si m-am indreptat spre usa. Am aruncat o privire pe vizor si nu am vazut pe nimeni. "Cred ca zapacitu ala de noua ani de la etajul doi are iar chef de glume... Trebuie sa ma gandesc cum voi scapa si de el" M-am indepartat de usa, dar o parte din mine imi spunea sa ma duc la usa si sa o deschid... Apoi m-am gandit: ce am de poerdut.
In fata usii pe carpeta de la intrare era o cutiuta cu un biletel lipit pe ea. Am luato de jos si am observat ca era numele meu scris pe ea. M-am uitat in stanga si in dreapta sa vad daca mai era cineva pe acoli, apoi am inchis usa. "ia sa vedem... Sa speram ca nu e o bomoba... Pff... Sunt prea sexy ca sa mor". Am desfacuto usor si am observat ca inauntru era un telefon si un bilet. Un telefon? Am deja unul. Curios am luat biletul si am.inceput sa il cites.
" Styles cred ca ai nevoie de ceva care sa te ajute in 'misiunea' ta. Stiu ca te intrebi de ce ti-am trimis acest telefon si pun pariu ca tu crezi ca o sa aflii raspunsul in acesta scrisoare, dar cum ti-am spus si mai devreme: esti baiat destept si te poti descurca singur. Ai grija de acest telefon. Nu trebuie sa il gaseasca nimeni.
Seful tau. "
Ce naiba e asa important la troaca asta? M-am trantit la loc in pat si am inceput sa unblu prin telefon. Nmic interesant, pana cand am ajuns la mesaje. Am vazut ca erau o gramada de mesaje trimise, dar nici unul primit.
" Planul tau crezi ca o sa tina? Harry sigur se va prinde. Si chiar pe Zayn l-ai gasit. Mai mai mai... Ce fata rea esti.
Aninim xx"
" Ai scapat de el... S-a mutat... Dar se pare ca micuta noastra se indragosteste de Malik? Cum s-a ajuns la asta?
Anonim xx"
" Singurica in seara asta? Iar au plecat parintii... Da da stiu... Slujbele astea. Poate iti fac o vizita ce zici? Nu... Glumeam... Nu scapi asa usor... Deja m-am atasat de tine... Esti asa de inocenta si ai o fata de milioane atunci cand imi citesti mesajele. Hai te las. Pupiciii. Hahaha
Anonim xx"
"Neta frumoaso! Pun pariu ca acum ma injuri pentru ca te-am trezit din somn, dar vroiam sa sti ca eu ma gandeam la tine. Imi e dor de tine, as vrea sa ne intalnim, dra nu vreau sa afli cine sunt. Nu acum. Imi place sa te tin in suspans. Pana acum nu prea te-am speriat nu-i asa? Dar stai linistita, nu sunt chiar asa de inocent precum par. Tu habar nu ai de ce sunt eu capabil, dar vei afla.
Anonim xx "
WTF?! M-am uitat la nr celui caruia ii erau trimite aceste mesaje si da... Chiar asta este EA. Imi place jocul asta din ce in ce mai mult. Ei doi m-au luat de prost? Deci se prefaceau... Stiam eu ca e ceva necurat la mijloc.
Am luat telefonul meu si l-am sunat pe Zayn. Acum doua saptamanai Simon ne-a cumparat la fiecre cate un apartament si de atunci nu i-am mai vazut pe baieti.
YOU ARE READING
YOU love ME? Really? (Harry Styles || Zayn Malik)
FanficPana acum viata ei era roz, dar de cand au aparut ei totul s-a schimbat, EA S-A SCHIMBAT. Eliza, verisoara celebrului cantaret Liam Payne din trupa One Direction cade imediat in plasa fermecatorului Harry Styles. Dar ce se v-a intampla cand intre ei...