uzaylılar ve insanlar

18 2 1
                                    

Aysimus o kız bir dünyalı, nasıl kaderin olabilir ? Hem sen demedinmi, annesi 5 yaşındayken hayatını kaybetmiş, kızda bir tramba geçirmiş duygularını yok olmuş diye ? Böyle bir kız seni sevemez.
Hayìr baba ! Ben simayı seviyorum ve o bu durumu atlata bilir gerekirse yardım ederim, ama benden onu terk etmemi isteme.!
Peki aysimus ben her kararına saygı duyuyorum,ve arkandayım.
Saol baba, şimdi gidicem ve simayla konuşucam.
Başarılar ozaman sana.

Sima ?
Sen kimsin ? Odamın camından uçarak girdigine göre insan degilsin.
Evet ben bir uzaylıyım
Ben uzaylıları hep androidlere benzetirdim, yani hayal ederdim öyle.peki amacınız ne ? Dünyayı ele gecirmekmi ?
Hayır aksine dünyanızı korumak icin burdayiz
Peki benden ne istiyorsun ?
Elindeki işaretten bende'de var.
Evet fark ettim,
Sen benim kaderimsin sima
Oo hayır uzaylı, ben seni sevemem bile.
Adım aysimus, durumunu biliyorum ama seni iyleştiricem merak etme.
Babam ve doktorlar bile bunu yapamadı sen nasıl yapacaksın?
Bak biz tıpkı insanlar gibi,ölümlùyùz,ama bizi farklı kılan ucabilmemiz ve doğuştan iyi dòvùşebilmek, ben seni nasıl iyi yapabilicegimi biliyorum, ama bana güvenmen lazım.
benim kaybedicek bişeyim yok başaramiyacağını biliyorum ama madem vazgecmiyeceksin dene...
inan bana sima pişman olmuyacaksın.
nereye gidiyoruz?
seni yüksek kayalara götürücem, atla.
kucağınamı ?
tek başına ucabiliceksen atlama.
peki tamam.
hazırmısın?
evet
........................
bişey hissetmesemde aysimus'la uçmak güzel olsa gerek, aslında cok cekici biri, doğuştan kolumuzda sonsuzluk sembolünün olması tesadüfmüdür acaba ?
....................................
geldik sima
burasımı ? napcaz peki burda?
şu ucurumu görùyormusun? ordan denize atliyacaz.
sen cok sıcaktın elini tutamam.
elimi tutmuyacaksın zaten seni kucağıma alıp atlıyacam.
...................................
şuanda kayalıklardan denize atladık, ama ben ne heyecanlandım nede korktum.
........................................... ........
bişey hissettinmi sima?
hayır
gel şimdide bulutlara kadar ucucaz, ama bu normal bir ucus olmuyacak, cok hızlı ucucam, dikkat et! bana sıkıca tutun
tamam aysimus,hem merak etme kormuyorum ben.
bizim amacımızda korkman asılında, korkarsan belki düzelir duyguların.
sanmıyorum ben.
önce kendine güvenmen lazım sima,yoksa yapamazsın.
sen peki? sen güveniyormusun bana?
elbette güveniyorum, sen yapabilirsin sima.
.....................................
aysimus bana güveniyor fakat ben yapabilirmiyim bilmiyorum,kimsenin yaşamadığı şeyler yaşıyorum, ucuyorum,en yüksek kayalıklardan denize atlıyorum,ama korkmuyorum,heyecanlanmıyorum, umarım aysimus hayal kırıklığı yaşamaz.
..................................................
bakma öyle, bişey hissetmedim aysimus.
peki hemen pes etmek yok, bide bunu deniyelim.
neyi?
................................... ...........
neyi demeden kalmadan aysimus öptü beni, ama ben hala hiç birşey hissetmiyorum,tek hissedebildiğim aysimusun dudakları,ve bütün vücudu cok fazla sıcak
...............................................
bişey hissetmedinmi?
hayır sen neden beni öpüyorsunki? öpüşmekle ne olur?
öpüşmek cok duygusal bişeydir,ondan öptüm.
kalbin o yüzdenmi hızlıca carpiyor?
sanırım evet.
ben cok üzgünüm.
hadi gel seni babam ve, arkadaşlarımla tanıştırayım

heyy millet bakın bu sima.
meraba sima ben ceymit, aysimusun arkadaşıyım.
meraba ceymit, uzaylı bir kızla tanıştığıma cok sevindim.
meraba sima bende kemi,aysimusun arkadaşı,ceymin'ininde sevgilisiyim.
memnun oldum kemi.
bende alor,aysimusun babası
memnun oldum alor,sizinle tokalaşmak isterdim ama siz cok sıcaksınız.
evet sima biz insanlara gòre biraz farklıyız.
baba ben simayı yörüğe götürücem,belki orda hislerini geri getiririz.
hayır aysimus bunu yapma! orası cok tehlikeli,kendinide simayıda tehlikeye atarsın.
üzgünüm baba sima icin bunu yapmak zorundayım.
heyy bekle bunu yapmak zorunda deyilsin aysimus,ben bu duyguları yaşayamìyabilirim,ama ailenin senin icin endişelendiğini görüyorum.
bunu yapıcam sima,şimdi bana sıkıca tutun.
.............. .......... .......... ...........
aysimus ailesini dinlemeyip beni,yòrük denilen gezegene getirdi, ama ben hala inanmìyorum duygularımı kazanacağımı,o nasıl bana güveniyor anlamıyorum.burda dev ağaçlar,kayalar ve hayvanlar var.ama bunların hic biri sıradan degil,hepsi cok büyük.burda ateş püskürten koca ejderhalar,zehirli sarmaşıklar var.ama ben hala korkmuyorum.
........................ ................ .............
sima korkuyorum de ne olur?
malesef korkmuyorum,ama senin korktuğunu görebiliyorum aysimus.
bunlar sıradan bişi degiller sima,dikkatli olmalıyız.
ordaki ezderha bize doğrumu geliyor?
aman tanrım gel buraya sima.
......... ... .......... ........ ........ .......
tekrar dünyaya geldik,ama ben hic bişey hissedemedim. aysimus boşuna ugraşıyor,benim yüzümden az daha ölücekti,kacmasaydık,yani ucmasaydık ejderha aysimusa zarar vercekti,belki banada vericekti ama ben korkmuyordum.
....... ................ ................... .........
aysimus ben artık istemiyorum,ugraşma artık ben hic bir zaman düzelmiyecem.
hayır sima ben buna inanıyorum,sende inan.
aysimus bana kendini anlatsana?
peki nerden başlamamı istersin?
kolundaki sembolden başlaya bilirsin.
ben 321 senedir bu sembolü taşıyorum kolumda,valığımdan beridir hep bu sembolden başkasındada olabiliceğini,ve o kişinin kaderim olabiliceğine inandım,ve sonra seni buldum,hayatını araştırdım 5 yaşındayken anneni kaybetmişsin,bu hissizlik ondanmış.
ne yani sen 321 yaşındamısın?
evet bizler yaşlanmayız, ve uzun süre yaşarız,ölüncede bir yıldız oluruz.
peki ya senin annen nerde?
gökyüzünde.
öldümü yani?
evet,tox ve arkadaşları bizim düşmanlarımızdır,dünyayı ele gecirmek istiyorlar biz izin vermeyincede bize savaş açıyorlar,annemi savaşta kaybettik.onlarla eşit güclerimiz var ama onlar bizden daha güclüler.
neden?
cünkü onların arasında dönüşmüş olan bir insan var,insanlar dönüşünde bizden biri okur fakat, onların başka gücüde olur.insanlar sonradan dönüştüğü icin bizden üstündür.
peki siz neden bir insanı dönüştürmüyorsunuz?
bu ciddi bi konu, güvenilir biri olmalı,biz bunu göze alamadık belkide.bak onlar heran her yerden karşìmıza cıkabilirler,dikkatli olmalısın.
.......... ................ ............... . ....
şuanda duygularımın olmasını herzamankinden daha fazla isterdim,cünkü aysimus bana olan üstü şeyler yaşatıyor ama ben bişey hissedemiyorum.
........ ................ ............ .........
eve gitmeliyim babam beni merak ediyordur
tamam 5 saniyede odanda oluruz atla bakalım.
aysimus arkamızda ucan birileri var.
olamaz bunlar tox ve diyerleri.yaklaşıyorlar sima benden ayrılma sakın sana zarar verbilirler.
............. . .. .. ........... ............. .......
aysimus onlarla dövüşüyor tek başına hemde, ama sanırım onu öldürecekler.ben sadece izliyorum cünkü ne korkuyorum nede endişeleniyorum,bu kötü bişi sanırım.belki onlarla konuşursam beni dinlerler.
......... ................ ........................ ....
brakın aysimusu
oo bakın burda bir insan var.
ona dokunma tox!
neden aysimus,yoksa onu dönüştürücekmisin?
onu dönüştürmiycem dokunma ona.
ozaman senin işini bitirelim ha?
......... .......... ........... ........... ......
aysimusla dövüştüler ve aysimus yere yığıldı,ben dona kalıp onu izledim bi süre, aysimusun her tarafı kanıyor ve hareketsiz yatıyordu.cok garip ama benim gözlerimden yaşlar akmaya başladı,sanırım duygularım yerine geldi ama boşuna geldi, cünkü aysimus hareketsizce yatıyordu,onu kaybediyordum.sonra aysimus yarı baygın halde gözlerini acıp gülümsedi,hala yaşıyor.
................ ............. ...................
aglıyormusun sen sima?
evet ama şimdi kes gülümsemeyi seni hastaneye götürmeliyim.
hayır hastaneye gidersem uzaylı oldugum anlaşılır.
peki napıcam?
al şu saati soldaki dügmeye bas babam seni duyacaktır ona haber ver.
...... .............. ............. ........... .......
aysimusun babası bizi buldu ve bizi tuhaf bir yere götürdü,aysimus orda güvende iyleşicekmiş,buna cok sevinmiştim,aysimusla ögrendim üzülüp sevinmeyi.onun sayesinde duygularım düzeldi.
........... .............. ......... .......... ......
sima aysimus iyi,seni görmek istiyor.
aysimus iyimisin?
sima agladığını gördüm sen
evet benim hislerim var artık,sıcaklığında umrumda değil,öp beni aysimus.
............... ............ ......... ...........
aysimusa aşık olduğumu hissettim çünkü aysimus çok farklıydı beni öptügünde cok farklı şeyler hissettim.belkide aysimus haklı biz birbirimizin kaderiyiz.
aradan 20 gün geçti aysimus tamamen iglesti hep beraber vakit geçiriyoruz bana hayatımın en özel ve en güzel dönemini yaşatıyor onu çok seviyorum o benim hayatimdan bir parça oldu artık umarım ben onsuzlugu hiç yaşamam..
........... .......... ........... .......... ........
aysimus gitmemiz lazım tox yerimizi bulmuş hayatımız tehlikede başka bir şehire gitmeliyiz.
haklısın ceymin ama ben simayı burda bırakamam.
ozaman onuda götürürüz.
evet ama ya gelmek istemezse?
eminimki oda senden ayrılmak istemiyordur git konuş onunla.
......... ............ .................. ...........
okul çıkışı aysimus geldi yanıma ama pek iyi görünmüyordu korkarım yeni bir sorunumuz var.
....... ......... ......... ............. ........
aysimus neyin var? geldiğinden brridir konusmadin hiç biseymi oldu?
evet sima tox bizi bulmuş burdan gitmeliyiz.
beni bırakıcakmısın yani?
hayır ben seni bırakamam benimle gel sima.
iyide aysimus benim babam okulum arkadaşlarım burada onları nasıl bırakırım?
haklısın sima hoşçakal.
......... ............. ................ ........ ......
aysimus beni bırakıp gidicek artık onu goremiyecem oysaki benim herşeyim oydu ailemde arkassimda sevdigimde oydu onu kaybedemem onunla gidicem.
...... ........... ........ ........ ........ .......
aysimuss bekle seninle gelicem ama bana biraz izin ver en azından babama veda edeyim.
tamam sima seni burda bekliyor olucam.
.... ......... ............ ........... .......
babama bu durumu nasıl açıklıycam bilmiyorum belki bana çok kızacak ama ben aysimusu kaybetmeyi göze alamam.
...... ............... .......... ............ .......
baba ben geldim.
hosgeldin kızım okul nasıldı?
iyiydi seninle birşey konusmalıyım
evet ne oldu birseymi var?
ben gidiyorum baba
ne? nereye?
başka bir şehre gidicem lütfen bana birşey sorma öyle gerekiyor bu benim için çok özel bir konu üzüldüğünü biliyorum ama ne olur anla beni.
bak sima sen benim için çok degerlisin eğer gidicegin yerde mutlu olacaksan git kızım.
.............. .............. ............. ..........
sımsıkı sarıldım babama istemeden gozlerimden yaşlar aktı ben aysimussuz yaşayamam baba affet beni.
...... .............. .................. ........... ....
sima sana bunu yasatigim için üzgünüm ama sana söz veriyorum onu tekrar göreceksin.
gidelim artık aysimus.
... ...................... ....... ........ ........
aysimus ve arkadaşlarıyla beraber bir evde kalıyoruz babamdan ayrılalı tam 158 gün oldu bu süre içinde aysimus bana dövüşmeği öğretti çok iyi dövüşebiliyorum şimdi aysimusa sürekli okuduğum bir şiir var. ama onun elini hala tutamıyorum çünkü vücudu çok sıcak yanlız aysimusun değil hepsininki öyle.ama radan zaman gectikce aysimus benden sıkılıyor sanki bana eskisi gibi sevgi dolu bakniyor.
....... ......... ................ ...................
aysimus benim bilmedigim bişeymi var? neden bana uzaksın bukadar?
sima babanın yanına dön artık seni istemiyorum.
ne? hani ben senin kaderindim?bukadar çabuk'mu vazgeciceksin benden?
seni istemiyorum tamammı yanıldım sen benim kaderim falan degilsin.
....... .......... ......... .............. ........ ....
şimdi babamın yanına dönüyorum,aysimus duygularımı duzeltmeseydi keşke belki ozaman bukadar çok üzülmezdim beni bıraktığına. biran önce eve gidip sadece babama sarılıp ağlamak istiyorum.
......... ........ ........... .............. ......... .
baba
sima ne oldu ne bu halin kızım?
lütfen bişey sorma baba sadece bana sımsıkı sarıl ve hiç bırakma.
....... ........... .......... .......... .............
babama sarılıp saatlerce ağladım belki,benim için çok endişeleniyor aradan iki yıl geçti ben hala somurtkan birsekilde odamın camından yollara bakıp aysimusu bekliyorum.aysimusla hep gittigimiz kayalıklara gidiyorum bazen,ama belkide gidince dahada kötü oluyorum.babam benimle uzun uzun konuştu beni iki yıldan beridir seven heriyle sözlenmemi istiyor ben her nekadar hayır desemde babam çok kararlı çünkü benim için endişeleniyor hem aysimus beni terk etti belkide suan çok mutludur.benimde kendi yolumu çizme vaktim geldi belkide.
........ ........... .......... ........ ......... ....
hadi sima nazlanma artık heri seni çok seviyor ve seni mutlu edeceğine eminim.
peki baba,ama aile içinde yapalım kalabalık istemiyorum.
tamam kızım sen nasıl ıstersen.
....... .............. ......... .......... ..........
heriyle sözleniceğimiz gün geldi keşke hislerimi tekrar kaybetseydimde bukadar üzgün olmasaydım,bazen dayanılmaz oluyor sol yanimdaki ağrılar.küçük bir söz töreni ardından ben hemen kayalıklara gittim,ama sanırım aysimusu görüyordum hayalmi gercekmi anlamak için iyice yaklastim bu gerçektende aysimustu,ama farklı duruyirdu üzgün ve sanırım kendini kayaliklardan boşluğa bırakıçaktı,hemen ona doğru koşup aysimus ige bağırdım.
........ ........... ............ ...............
aysimuuuuus
sima?
yapma aysimus neden kendini boşluğa birakıyorsun?
senin bu gün sözlendiğini gördüm ben sensiz yaşayamam.
ozaman neden beni terk ettin?benden sıkılan sen degilmiydin?seni iatemiyorum diğen sen degilmiydin?
evet ama dinle sima hiç bir şey.senin bildigin gibi değil tox bizi bulmuştu onunla savaşamazdık çünkü o bizden çok daha güçlüydü bizimle beraber sanada zarar vericekti,ben buna dayanamazdım seni kendimden sogutup babanın yanına gönderdim,sen yokken tek bikere bile gulmedim ben,sonra toxlara yerimizi tekrar kaybettirdik ama bu iki yılımızı aldı,ben senin yanına gelincede sözlendigini gördüm.
ben mutlu değilim aysimus hayatim boyunca sadece seni sevdim,babam istedi heriyle sözlenmemi,ben.sadece seni sevdim.
ya şimdi sima? şimdide seviyormusun?
e evet ben hala seni seviyorum.
ozaman sözlenme onunla.
........ ............. ........ ....: .... .......
aysimusu affettim ve beraber herinin yanına gittik,birbirimizi sevdiğimizi ve ayrilamiyacagimizi anlattık,heri çok öfkelendi,arkamizdan bagirarak yanınıza kalmaz dedi.belliki bişey yapicak korkmamak elde değil aysimusa kavuşmuşken onu tekrar kaybedemem.
....... .......... ......... ........ ....... .. .. .....
ya heri bize zararar verirse?
merak etme ben sana şey olmasına asla izin vermem sima.
ben eve gideyim artık babamada açıklamam gereken şeyler var galiba.
sima sen it benım acilen keminin yanına gitmem lazım dikkatli ol!.
tamam merak etme,sende dikkat et!.
........ .............. ........... .............. .....
eve doğru ilerlerken heriyle karşılaştık çok öfkeli bakıyordu bana,ne yapacağımı bilemedim.habina gidip konuşursam beni anlar belkide.
...... ................... ................ ...........
heri ne yapuyorsun vurda?
seni bekliyordum sima
bak gmheri biz aysimusla gerçekten
............... ........... .......... .............
daha sozmumu bitiremeden arkadan biri yaklaşıp bayılttı beni,gözlerimi açtığımda ise ipe asılıydı boynum, ayaklarımın altında koca bir buz kütlesi vardı.heri karşımda kahkahalarla gülüyordu.
.....".......... ................ .... :............
benim olmadıysan hiç kimsenin olamazsın simaa!.
hata yapıyorsun heri ben sana ait değilim ben aysimusun kaderiyim.
sadece 40 dakka sonra ayaklarindaki vuz kütlesi eriyecek ve sen boğularak öleceksin sima,aysimusda kurtaramiyacak seni,ama sana son bir iglik yapıcam seni son kez aysimusla konuşturucam ana eğer ters bir şey soylersen anında olursun unutma.!
...... . ................. ......................"....
heri aysimusu aradı ve beni öldüreceğini söyledi,eminimki aysimus delirmiştir heri telefonu bana verdi ben de aysimUslu konuştum, aysimusa sürekli okuduğum bir şiir vardı onu tekrar harfleri karışık bir şekilde okudum,heri aysimusa veda ettim sanıyordu Fakat ben yerimizin yerimizi belirtmek için bir şifre verdim Umarım aysimusbunu anlar ve beni kurtarır, aradan tam 35 dakika geçti Benim ayaklarım çok fena üşümüştü kendimden geçip bayılmışım aysimus şiiri biraz geç çözmüş ve gelip beni kurtarmıştı. Ben çok kötü üşümüştüm ayaklarım buz kesmişti beni hemen evine götürüp üstümü soyup, sonra da kendi üstünü soyup benim üzerime ısınmam için uzanmıştı. onların vücutları her zaman çok sıcak olur, Benim de ısınmak için kendi vücudunu benim vücudumla sararak beni sımsıkı sarılmaştı. vücudum biraz ısındıktan sonra beni kucağına alıp duşa sokmuştu. Ertesi sabah uyandığımda ay Simus başımın ucunda uyuya kalmıştı.
...... .......... ........... .......... ............
Aysimus?
Uyandın mı Sima günaydın Nasıl oldun İyi misin biraz daha?
iyiyim Aysimus Sen bütün gece benim başındamı bekledin?
Evet o kadar güzel uyuyordun ki hep senini seyrettim.
....... ............... ............ .......... .......
Ceymin Aysimusu. aradı ve Toxsun onları bulduğunu söyledi. Aysimus hemen yerinden fırlayarak babasının yanına gideceğini söyledi.
...... ............. ........... ....... .........
ben de geleceğim artık Seni yalnız bırakmak istemiyorum aysimus.
Tamam Sima Şimdi bana sımsıkı sarıl.
baba,ceymin,kemi neler oluyor yine?
tox bizi bulmuş aysimus sanırım simayi donusturmen gerikiyor artık,simayı dönüşturürsen onlarla eşit oluruz ve savasabiliriz.
buna sima karar vermeli baba.
sima? sen ne diyorsun? bak kızım sana ihtiyacımız var sen olmadan onlarla savaşamayız.
Ne gerekiyorsa yapalım,hem siz sadece Kendimiz için uğraşmıyorsunüz dünyada tehlikede Öyle değil mi? Ben her şey hazırım aysimus lütfen beni dönüştür artık bu savaşa dur demenin vakti geldi.
iyi düşün Sima, senin beynine hiç bilmediğin bir madde koyacağız senin bizim gibi olman için.
benim için önemli olan sizlersiniz Ne gerekiyorsa yap lütfen.
......... ........ ............. ......... .........
beynime bir şey yerleştirdiler kendime geldiğimde kendimi çok iyi hissediyordum, hiç düşündüğüm gibi olmamıştı. kendime çok fazla güçlü hissediyordum, ama henüz güçlerini kontrol edemiyordum, benim toxsun insan arkadaşı gibi fazlalıktan bir gucüm vardı.
bir süre sonra Tox ve arkadaşlarıyla savaşa girdik.
Ben güçllerimi henüz kontrol edemediğim için pek iyi sayılmazdım. yapabileceğimiz pek bir şey yoktu geri çekilmek zorunda kaldık. Aysimus, kemi, ve ceymin güçlerimi kontrol etmem için bana yardımcı oldular,ve beni eğittiler. artık savaşmaya çok hazırdım. onlarla tekrar bir savaşa girdik, Ama bu sefer durumlar farklıydı Ben güçlerini kontrol edebiliyordum Hatta belki çok daha fazla güçlüydüm her zamankinden. onları yendik hem kendimizi hem de dünyayı kurtarmaya başardık sonunda. en çok neye sevmiyorum biliyor musunuz? artık Aysimusun ellerini tutabilicem. Eskiden Aysimüş uzaylı, ben ise insandım, Aysimusun invücudu çok fazla sıcaktı ona dokunamıyordum bile. Ama artık ben de onlardan biriyim artık aysimusua dokuna biliyorum Onu öpebiliyorum, ellerini sımsıkı tutabiliyorum. Sizce de gerçek aşk ve, gerçek Mutlu Son bu değil mi? :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

uzaylılar ve insanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin