Ma plimb cu Andrei prin parc si mall.
Andrei:Maya, nu stiu de ce dar... Nu mai simt ca inainte. Inainte sa te muti cu mine chiar simteam ca te plac, de cand stai cu mine ca sora, nu mai simt la fel...
Mie imi curge o lacrima si ma intristez.
Andrei:Nu te mai plac, te iubesc, te ador, esti totul pentru mine!
Imi sterge lacrima si ma saruta.
Il imbratisez.Ne intoarcem acasa
Tata si mama erau pe canapea nervosi.
Mama:Voi doi aveti o relatie?
Andrei:Ar fi momentul sa aflati, o stiu pe ea de dinainte sa devina sora mea, inainte sa o faceti sora mea era iubita mea. Dar sentimentele unul pentru celalalt s-au schimbat, nu ne mai iubim ca intr-o relatie iubit-iubita, ne iubim intr-o relatie sora-frate.
Tata:Si noua de ce nu ne-ati zis ca erati impreuna.
Maya:Am crezut ca ne veti interzice... Dar cum a zis si Andrei, ne-am schimbat sentimentele unul pentru celalalt.
Mama:Ok. Maya du-te in camera ta, vreau sa vorbesc cu Andrei.
Maya:Bine...
Urc in camera mea, ascultand discutia lor.Mama:Nu am nimic impotriva sa va iubiti, dar sa ramana in casa pentru o perioada.
Andrei:Mama... Colegi stiu de noi doi, diriga stie, cam tot cartierul si tot liceul stiu."***"
Andrei vine in camera mea.
Andrei:Stiu ca ai auzit.
Eu:Stiu ca sti ca stiu.
Andrei ma saruta. Ma impinge in pat si se pune peste mine.
Maya:Andrei, te rog...Imi imobilizeaza mainile si ma saruta.
Andrei:Nu uita a cui esti!
Maya:Dar de ce as uita?
Andrei:Mergi la un alt liceu.
Maya:Ce? Dar nu vreau!
Mama:Ori te muti la alt liceu, ori nu mai ai nici o relatie cu Andrei.
Maya:Nu am incredere sa il las pe Andrei in liceu cu toate pitipoancele alea!Zic asta si ma inchid in baie si incep sa plang.
"Era mai bine cu matusa..."
Andrei batea la usa baii
Andrei:Maya deschide!
Mama:Maya deschide in momentul asta.
Tata:Ti-am zis ca nu e o idee buna sa o muti la alt liceu. Dar tu nu asculti. Maya iesi din baie, nu vei pleca la niciun alt liceu.
Andrei:Deci nu ai incredere in mine?!
Maya:Cum nu ai nici tu, daca ai avea nu imi ziceai "Sa nu uiti a cui esti!"
Tata:Andrei iesi de aici si tu Maria, vreau sa raman singur cu ea.Ei ies.
Tata:Maya deschide.
Deschid, eram inundata de lacrimi.
Tata:Nu mai plange. Mai e un semestru, nu poti sa stai la un alt liceu?
Maya:Nu stiti ce fete sunt in liceu la mine si Andrei, ele s-ar culca cu oricine are bani. Mi-e frica, am incredere in Andrei, dar nu am incredere ca alea isi tin mainile acasa.
Tata:Facem altcumva."***"
Eu:Ok.
Ies din camera, mama si Andrei erau la el in camera.
Eu:Ok ma mut, dar nu promit ca voi sta potolita la baieti. Sau ca voi invata bine.
Zic asta ca sa ii enervez pe amandoi.Andrei:Atunci nici eu nu promit ca nu mi-o trag cu una.
Tata:Si nici eu nu promit ca iti mai dau masina.
Mama:Intram in alte povesti.
Tata:Poate nu faceam asta daca nu obligai fata sa se mute, mai are un semestru, si dupa facultatea, sigur vor intra la facultati diferite.
Mama:Ok nu te muti!
Zambesc.
Mama:Dar sa nu aud ca va pupati pe la scoala.
Andrei:Poate nici nu mai suntem impreuna.
Tata o ia pe mama, raman cu Andrei.Maya:Zi voiai sa plec?
Andrei:Nu logic.
Maya:A fost un plan al tatalui tau ca sa raman in liceu.Andrei ma saruta.
Il imping si fug in camera mea.
Faceam asta in gluma.
Andrei vine in camera si ne "jucam" cu pernele, ne sarutam.Se face tarziu. Andrei se culca cu mine la mine in camera.
Se culca fara tricou. Ce patratele avea.Andrei:Tu imi pipai patratelele, ele vor sa iti simta formele, ca la matematica, formele pe patratele.
Maya:Nici moarta!Adormim.
Ma trezeste alarma, ma schimb in uniforma si ma machiez. Il trezesc si pe printul meu.
Andrei:Ma duc sa ma imbrac si eu.
Iese din camera.
Eu iau tableta in ghiozdan si cobor in bucatarie si imi fac un senvis. Coboara si Andrei, mananca si el si plecam._________________
Care credeti ca e personajul negativ?
-Rebeca?
-Mama lui Andrei?
-Tatal lui Andrei?
-Diriginta?
Va rog sa scrieti in comentarii.CORECTAT 7 AUGUST 2017
CITEȘTI
Indragostita de fratele meu vitreg -FINALIZAT-
Teen FictionMaya personajul principal ajunge sa fie frate cu cel pe care il numea iubit. Daca te atrage cartea, votează, sa fie in top sa o vada cat mai multi.