Bir kaç gün bölüm yazamadım ama şimdi geri döndüm bölümde güzel oldu ama benden duymuş olmayın smksksks Bi de Perfect çıktı snsjsjs Allah'ım öbür bölüme gelen o yorumlar neydi ya valla siz bana iltifat ettikçe ben mutluluktan bi yerleri tekmeliyorum falan snsnsjss Çok teşekkür ederim ve bölümü okumaya geçebilirsiniz kskskmskss
------------------------------------
*Whatsapp 2 kişiden 4 yeni mesaj*Herrie: İndin mi Angie? (04.38)
Herrie: Uçağının 12 dakika önce inmiş olması gerekiyordu (04.39)
Herrie: Mesajımı görünce cevap ver güzellik :* (08.13Niall: İndin mi? (08.28)
Gelen mesajları görünce ofladım. Uçağım ineli çok olmuştu ama telefonumu anca elime alabilmiştim. Önce Niall'a mesaj yazdım.
Ben: Evet indim (08.43)
Sonrada Harry'e mesaj attım.
Ben: Herrie ineli çok oldu ama telefonum kapanmış :( (08.44)
Herrie: Anladım Angie. Ee iyi misin? Orada herşey yolunda mı? (08.44)
Ben: Evet, evet herşey çok güzel tıpkı bıraktığım gibi (08.45)
Ben: Sizin orada herşey iyi mi? (08.46)
Herrie: Sayılır (08.46)
Ben: Sayılır? (08.46)
Herrie: Hava alanında Niall'ın yaptıkları yüzünden Liam, Niall biraz da ben kavga ettik (08.47)
Herrie: Ama büyük bir kavga değil aklına kötü birşey getirme (08.47)
Ben: 1 dakika (08.48)
Ben: Benim yüzümden kavga mı ettiniz (08.49)
Ben: İntihar edeceğim (08.49)
Herrie: Ne hayır! (08.49)
Herrie: Angela (08.50)
Herrie: Bana şaka yaptığını söyle (08.50)
Herrie: Angela! (08.51)
Herrie: Eğer bu bir şakaysa bil ki hiç komik değil (08.51)
Herrie: Angie! (08.52)
Ben: Ben de güldüğümü söylemedim zaten (08.53)
Herrie: Kendine birşey yapmadın değil mi? (08.53)
Ben: Ellerimin üstünü biraz kanatmış olabilirim (08.54)
Herrie: Ne (08.55)*Herrie arıyor*
Harry: Angela iyi misin? Ne yaptın ellerine?
Angela: Sinirlendim ve ellerimin üstünü birazcık kestim ne var yani? Sen neden ağlıyorsun?
Harry: Ağlamıyorum.
Angela: Sesin ağlamaklı geliyor.
Harry: Çünkü senin için endişelendim.
Angela: Benim için?
Harry: Senin için.
Angela: İdollerini kavga ettirebilen ve ağlatabilen tek ahmak olarak tarihe geçebilirim. Hatta sanırım geçtim bile çünkü Twitter'da bana küfür eden bir çok kişi gördüm.
Harry: Öncelikle kendini suçlama, tamamen Niall'ın aptallığı yüzünden kavga ettik ve ayrıca diğer insanları umursamana gerek yok. Konuşup konuşup susacaklardır.
Angela: Hiç sanmıyorum.
Harry: Nasıl yani?
Angela: Farkettin mi bilmem ama daha 1 ay önce bende o küfür edenlerin arasındaydım ve şu ana kadar da hiç susmadım. Ve haklılar da yani senin hayalini kurduğun insanın bir sevgilisi var ve sen belki de ikinizin daha uyumlu olduğunu düşünüyorsun. Onlar kavga ederken sen 'Orada ben olsam...' diye düşünüyorsun. Bu inan bana çok acı verir.
Harry: İkimiz daha uyumluyuz ve inan bana senin Niall'la çıkman çok acı veriyor.*Angie görüşmeyi sonlandırdı.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp (Niall Horan)
FanfictionBen: Ve Angela (02.45) Ben: Sana şimdiden ufak bir uyarı (02.45) Ben: Seni yanımda tutacağım yani umarım kalbin yeteri kadar güçlüdür (02.45) *~Tüm hakları @begum_yilmazh hesabına aittir. Başka bir sitede veya hesapta görenler bana haber versin lütf...