ALL DO IT DO ALL SKINHEAD

117 6 0
                                    

SKINHEAD BERASAL DARI ENGLAND.

Seluar jeans Levis merupakan seluar jeans pertama di England waktu ketika dahulu. Sebab itulah ramai Skinheads memakai seluar jeans Levis ataupun barangan Levis.

Fred Perry merupakan pasukan tenis pertama di England yg telah merangkul kejuaraan 3 kali berturut-turut dan seterusnya menaikkan dan mengharumkan nama England dipersada sukan tenis.

Adidas merupakan barangan sukan yg terkenal di zaman kegemilangan Skinheads di England. Antaranya barangan bola sepak.

Lonsdale merupakan sebuah kelab tinju di England dan juga menaikkan nama England.

Pada kesimpulannya, semua Skinheads menyokong barangan buatan England kerana kebanyakannya jenama barangan bagi seorang Skinheads merupakan jenama dari England.

The Last Resort adalah tempat jemming bagi Skinheads pada ketika dahulu di England. Hanya disana sahaja tempat bagi Skinheads. Budak2 Skinheads tidak boleh masuk jemming lain kecuali The Last Resort. Bagi mengenang jasa mereka, Skinheads telah menamakan band mereka sebagai The Last Resort.

L-London

E-England

V-Violence

I-Is

S-Skinhead




Cara-cara berpakaian :

Di sini merupakan pakaian yg dipakai oleh SKINHEAD

Baju - Ben Sherman
- T-shirt Lonsdale
- T-shirt Freed Perry
- Jersey Bola [Shoot]
- Donkey Jacket
- [Black Coats]

Tali pinggang atau braces
- Bomber Jacket
- Arnold Palmer

Seluar
Jeans
- Levis
- Lee
- Wrangler
Slack
- Sta-Pres
- Diekies

Kasut
Boot
- Dr. Marten
- Monkey Boot
- Underground
- Steel-Toe
Snikers
- Adidas

Jaket
- Levis
- Wrangler
- Harrington

2- Skinheads ada dua cabang iatu New Traditional dan Traditional.

3- Traditional Skinheads punya peringkat
Football
Hardworking
Sex & Violence
Drunk Together
Riot & Chaos

London SkinheadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang