Celina's POV
Als ik wakker word heb ik hoofdpijn en een droge keel. Wat is er gebeurd? Oh ja... Ik heb nee gezegd tegen Joe... Wacht... Waar is Caspar? Ik sta op en hoor geluid uit de badkamer komen. Ik ga naar beneden en probeer wat te eten maar ik heb geen honger. 'Hey schoonheid,' hoor ik Caspar zeggen en ik draai me om. Meteen voel ik zijn armen om me heen en merk dat hij geen shirt draagt. Zijn lichaam is nog nat en mijn shirt nu ook. 'Hey lange, ga je aankleden ofzo,' lach ik en ik geef hem een kus op zijn wang. 'Maar ik ben zo sexy zonder...' zeurt Caspar. Ik schiet in de lach en knik, 'ja blijf dromen Cas. Blijf dromen...' Hij haalt zijn hand door mijn haar en ruffelt het door elkaar. 'Hey wat zit je haar leuk,' grinnikt hij en ik rol met mijn ogen. Ik eet het broodje Nutella op waar ik mee bezig was en zet mijn bord in de vaatwasser. Ik voel van achter twee armen om me heen en draai me meteen om, 'Caspar wat doe je?' Hij legt zijn vinger op mijn lippen, 'ik weet dat je nee tegen Joe hebt gezegd omdat je verliefd bent op mij... Ik zie het gewoon aan je.' En met dat drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik probeer weg te trekken maar hij houd me tegen, ik geef hem een schop tegen zijn scheen en met een van pijn vertrokken gezicht trekt hij weg. 'Sorry Cas, maar je moet weg... Nu'
Caspar gaat weer normaal staan, 'ontken het maar niet. Je vond het wel fijn...' 'CASPAR WEG, NU!' schreeuw ik door hem heen. Verschrikt kijkt hij op en loopt de deur uit die hij met een klap dicht smijt. Ik ga op mijn bed liggen en huil, Caspar die is niet zo... Waarom zou hij zoiets doen...?Zack's POV
Caspar komt binnen lopen en ik geef hem een klopje op zijn schouder, 'heb je gedaan wat je moest doen?' Hij knikt, 'ik heb haar getroost en... Ehm niks laat maar.' Hij klapt snel zijn mond dicht. 'En wat?' Hij schud zijn hoofd, 'niet belangrijk,' fluistert hij. 'WAT HEB JE GEDAAN?!' schreeuw ik. 'IK HEB HAAR GEZOEND OKAY?!' Ik kijk hem woest aan, 'je hebt wat?!' Ik geef hem een klap in zijn gezicht zodat hij bijna achteruit valt. 'Je moest haar vertrouwen winnen klootzak! Als ze je nu niet meer vertrouwd is alles voor niets geweest!' Hij knikt angstig en ik wijs naar de deur. 'Ga! En morgen ga je er weer voor zorgen dat ze je vertrouwd. Anders zal je nooit te weten komen wat er is gebeurt vroeger...' dreig ik. Caspar knikt weer en rent snel de deur uit. Mietje...
Dan komt Kim ook de kamer in gelopen. 'How did he do?' vraagt ze met haar Australische accent. 'He kissed her, the dushe,' snauw ik naar haar. Ze begint te lachen, 'she let him? He's just a tiny little boy. I'd like a strong man, like you...' fluistert ze in mijn oor. Ze geeft een kus in mijn nek en laat daar waarschijnlijk een lippenstift-plek achter. 'I'd do anything for you...'Zoe's POV
Joe is sinds zijn date met Celina nog niet uit zijn kamer gekomen. Dat betekend niet veel goeds... Ik klop op zijn deur, 'Joe, gaat het? Moet je niets eten of zo?' Ik hoor een beetje gestommel en zijn deur gaat open. 'Het gaat goed Zoe dankje.' Zijn stem klinkt schor en zijn ogen zijn dik en rood, zo te zien heeft hij gehuild. Ik sla mijn armen om hem heen en hij snikt in mijn schouder. 'Wat is er gebeurd Joe?' vraag ik voorzichtig. 'Ze zei nee...' zegt Joe. Ik kijk hem aan, 'Joe, zij is niet alles weet je? Je hebt vrienden waar je heen kan gaan. Je hebt mensen die van je houden, je bent een super aardige en leuke gast en als Celina dat niet ziet dan is ze het niet waard.' Hij knikt, 'bedankt Zoe, je bent een goede zus,' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn hoofd. 'Alfie heeft echt geluk met jou weet je,' zegt hij met een glimlach. Ik lach ook en word een beetje rood. 'Hij is beneden nu trouwens, kom je ook?'
Hij knikt en loopt mee naar beneden. 'Hey Joe! Hoe gaat het met je buddie?' vraagt Alfie enthousiast. Joe ziet er meteen een stuk vrolijker uit en legt het hele verhaal uit. We blijven zo de hele avond nog zitten en praten.Joe's POV
Het deed me goed dat Alfie langs kwam, hij liet me inzien dat je gewoon veel plezier kan hebben zonder een vriendin ofzo. Het klinkt zo overdreven en ik voel me echt een watje om te huilen door een meisje dat ik net een weken ken... Ze vind me dus niet leuk en dat is jammer. Pech voor haar, ik ben over haar heen. Echt waar! Okay misschien niet...
Ik moet echt stoppen met aan haar denken maar het gaat niet. Ik kleed me om en ga in mijn bed liggen. Ik kan niet slapen en ga nog even op YouTube kijken, mijn fans maken me zo blij! En met die gedachte val ik in een diepe slaap...
Okay sorry mensen ik vind dit echt een shit hoofdstuk maar ik heb al te lang niet meer geüpload en ik heb geen tijd meer om het te veranderen want school begint weer. Yay.... (zo veel sarcasme)
Maar het spijt me heel erg en het word wel beter maar ik moet nog even denken over wat ik met Zack. Caspar en Kim ga doen hahah. Writers block...Ily -xox- Skye
JE LEEST
Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)
ФанфікиJoe verhuist naar Londen, Engeland. Hier komt hij in de klas bij Celina. Ze voelen meteen een vonk maar er is 1 groot probleem... Zack, Celina's vriendje. Zal Joe toch wat met Celina krijgen?