#1

37 5 0
                                    

Vintage uzun süredir kötü olmayı bırakmıştı nedeni ise kardeşi Vinny seri katilleri yakalaması için işe almasıydı. Vintage ilk başta bunu istemiyordu ama hep kardeşi onun arkasını topluyordu oda borcu olduğu için kabul etmişti.(Bu arada Vintage bu Karakter:VinTage Özellikleri:Vampir olduğu için kan içmesi,istediği herşeyin kılığına girmesi,ölüm lordunu öldürdüğü için zorumlu olarak azrailin onu ölüm lordu yapması,iskelet yapısının robot olması ve ölümsüz olması,acı çekmeyi hiç sevmemesine rağmen acı çekmek onu güçlendirir.Dark ve Light onu korur ve güçlendirir,Dark sol kulağına Light sağ kulağına fısıldar.korku onu 2 kat güçlendirir ve lanet kişiğini ortaya çıkarır.azrailde. istediği herşeyi ister ama onun karşığında azrail VinTaGeye acı çektirir.hipnotize edebilir. Dış görünüşü:Normal zamanlarında beyaz saçlı mavi gözlü biridir.Aslında çocukken hormon eksikliğinden beyaz saçlı doğmuşturCinayet aleti:Vintage'nin cinayet aleti genellikle beyzbol sopasıdır ama herşeyi kullanır. Söz:Cehennemlik olacacaksam neden değecek kadar günah işlemiyorum!.! ) Aradan 2 yıl geçti Vintage bu işe alışmıştı 100 den fazla katili yakalamıştı ama kimseyi öldürmediği için biraz kafayı yemişti.(Şuana kadar açıklama gibi oldu diyaloglara başlıyacağım)

Vintage gazeteye bakıp yeni katilin cinayetlerini okuyordu.
Vintage:Vay bi kız katil ismide Shine onu yakalamak eğlenceli olacak.

O sırada Vinny arar

Vinny:Abi yeni katilin yerini bulduk sana yerinin mesajını atıyorum işini bitirince bizi ara gelelim.

Vintage:Tamam aynı şeyleri söyleyip duruyorsun zaten 2 yıldır işimi biliyorum.

Vintage telefonu kapatıp mesajdaki gelen yere gider.

Eski depoya benzer biryere gelir.

İçeri girecek biryer ararken kafasına bir darbe yer ama bayılmaz.

Arkasını döndüğünde güzel bi kız kafasına büyük bir taş ile tekrar vurur.

Vintage yere düşerken o kızı sanki yavaş çekimde izliyomuş gibi olur. Kız Vintagenin hoşuna gitmiştir onu düşünürken bir köpek sesi duyar.

#1 Sonu


İyi,Kötü Ve Ölü _VNTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin