Ortalığın kızışacağını anlar anlamaz, içimdeki kurtu ortaya çıkarttım. Benim ardımdan sürümdeki herkes kurta dönüşmüştü.
Çok ilginçti sürümdeki tek tanıdıklarım Hershell ve Sasha'ydı fakat bütün hepsi beni korumak için gelmişlerdi.
Gücümün 5 kat arttığını hissedebiliyordum. Bütün duyularım zirvedeydi. Etrafıma bakınmadan bile herkesi görebiliyordum.
Ben karşımda duran alfaya kitlenmiştim. Zorda olsa onunla bir tek ben kapışabilirdim. Diğer ufak kurtlar umurumda değildi zaten.
Herkes birbirine bakarken, karşımdaki alfa üzerime doğru zıplaması ile herkes harekete geçmişti. Şuan kavganın içimde olmasam oturup zevkle kapışmayı izleye bilirdim o kadar etkilenmiştim. Üzerime atlayan alfayı sola doğru zıplayarak savuşturup, etrafıma bakındım. Herkes bir birine girmiş dövüşüyorlardı. Hurdalıkta çıkan tek ses hırlamaydı. Ben dövüşmek istemesem bile bir kere başlamıştık dövüşe.
Alfanın üzerime koşması ile yumruğumu ona doğru savurdum. Oda bana doğru yumruk attığında ikimizde hasar almıştık. Ama benim aldığım yumruk ile ben 2 metre sürüklenmiştim. Benim attığım yumruk ise alfayı gıdıklamış gibi gözüküyordu. Çeneme denk gelen yumruk ile çenemde bir sıcaklık hissettim. Hiç aldırış etmeden hızlıca ayağa kalkıp tekrar gardımı aldım.
Alfa çok hızlı ve güçlüydü. Içimden bir ses onu yenemeyeceğimi söylesede sürümdekilere kensimi güçsüz gösteremezdim.
Alfanın tekrar üzerime doğru koşması ile ben tekrar yumruklarımı sıktım. Bana yaklaştığını görünce yumruğumu tekrar sallasamda aynı şekilde hasar gmren yine ben olmuştum.
Sürüklendiğim yerden kalkıp tekrar gardımı aldım. Karşımdaki alfa benimle dalga geçiyordu çok belliydi bu.
Buna dur demek ise benim gibi genç bir alfaya düşüyordu. Sürüsünün yiz karası bir alfaya!
Alfa tekrar üzerime doğru koşarken, ayaklarımı toprağa sağlamca bastım ve tüm gücümü sağ yumruğumda topladım.
Artık hasar almasını umarak yolladığım yumruk ile gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda olduğum yerde durduğumu fark ettim.
Gözlerim alfayı ararken, ileride onu gördüm. Yerden kalkmak için çabalıyordu. Onu yerde görünce kaybolan özgüvenimi tekrar kazanmıştım. Ama yerden kalkması benim için kötü olur diye düşünerek koşmaya başladım.
Alfanın üzerine çıktığımda pençelerimi kullanarak yüzünü yırtmaya başlamıştım.
Normalde böyle birşey yapsam kesinlikle kusarım diye düşündüğüm parçalama işini şuanda durduramıyordum. Sanki içimdeki canavar onu parçalamam için beni zorluyordu.
Hiç durmadan devam ettiğim pençe saldırısı altımdaki adamın hareketsizce durması ile sona ermişti.
Karşımdaki o alfadan eser yoktu artık. Insan formuna dönüşmüş ve hareketsizce yerde yatan bir beden vardı. Ayağa kalkarken etrafıma bakındım.
Sasha'lar için dövüş hala devam ediyordu. Buna benim son verebileceğim aklıma geldi. Yerde yatan ölü alfayı başımın üstüne kaldırarak kükredim.
Kükremem ile iki tarafta kapışmayı bırakıp kulaklarını tuttular.
Kükrememin bitmesi ile iki tarafta gözlerini bana çevirdiğinde, ellerimdeki cesedi önüme doğru attım.
Savaş sona ermişti. Kurtların kuralına göre bir sürünün alfası ölürse savaşta onunla birlikte sona ererdi. Günlükte okumuştum. Ölen alfanın sürüsü liderlerinin cesedini önümden alıp koşarak uzaklaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Alfa
WerewolfFilmlere konu olan bir hayata sürüklendim. Yaşadıklarımı normal bir insana anlatsam kesinlikle hastaneye kaldırılırdım.bu yüzden sustum. Normal geçen hayatımın bir gün değişeceğini nerden bile bilirdimki. Fantastik filmlerden fırlayıp gelmiş bin b...