Bölüm 1 (Giriş)

38 4 0
                                    

Evin de ki küçük çatı camından gökyüzünü seyrederken, içecek bir şeyler ve biraz marşmelov getiren babasına hitap ederek:

-Baba, bana gökyüzünde ki takımyıldızlarını öğretir misin?

-"Tabii ki de öğretirim biricik oğlum Qo'th." Camın altında ki sıradan yatak döşeğine uzanarak. "Bak evlat sağ tarafta gördüğün kaplumbağaya benzeyen "Rij" takım yıldızı. Onun hemen sol çaprazında ki kanatlarını açmış şahine benzeyen ise "VOK-39" takım yıldızı.

-Peki baba. Ya şu sürekli parlayıp hareket eden nedir?

-İşte o bir yıldız değil, o bizim yıldız istasyonlarımızdan biri "Xexudae"

Derin bir iç çekip, kısa bir hayal kurduktan sonra Qa'th:

-Bir daha ki sefer giderken beni de götürür müsün baba?

Tam cevap vermek üzere iken telefonu çalan Ishoe telefonunu açarak konuşmaya başlar.

-İyi geceler İta, seni bu saatte beni aramaya sebep olan şey nedir?

-Sadece bu hafta sonu mesai olduğunu sana söylemek için aradım dostum.

-Oh, lanet olsun. Bu hafta sonu için çok güzel planlarım vardı. Bilgilendirme için sağol. İyi geceler.

Morali bozulan ve hayalleri yıkılan Ishoe birasından bir yudum almak istedi ama ne yazık ki çocuğu ile olduğu için sadece meyve suyu içmekle yetiniyordu. Qa'th babasının üzgün halini görerek ve söylediklerinden yola çıkarak:

-Bu hafta sonu eski yıldız istasyonunun kalıntılarını görmeye gitmeyecek miyiz yoksa baba?

-Çok üzgünüm ki bu doğru evlat. Belki başka zamana...

Konuşmanın ortasında Qa'th'ın annesi alt kattan "Hadi artık yatma vakti geldi sizi iki bücürler" diyerek herkesi yatağına yolladı.

Ishoe ile karısı Raer aralarında konuşmaya başladı. Ishoe: "Sence Qa'th'ı Xexudae ye götürmek mantıklı bir fikir mi? Bunu çok istediğini sende biliyorsun. Bu hafta sonu yine mesai yapacakmışım. Bence onuda yanımda götürmeliyim. Hafta sonu çağırdıklarına göre kısa ve küçük bir arıza olmalı. Artık iş hayatını öğrenme yaşı geldi, koca adam oldu sayılır." Tamda düşündüğü gibi karısı bu fikri onaylamak istemedi ama kısa bir tartışmadan sonra Raer ikna oldu.




PibazaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin