Aşkın nereden geleceği belli olmaz

87 3 2
                                    

Aşk nedir ? Gerçekten de tesadüfleri sever mi ? Görmediğiniz birisine aşık olabilir misiniz ? Kimin aklına gelirdi ki bir gece bilgisayar başında boş boş otururken aşkın bana geleceği ? Fazla uzatmaya gerek yok aslında evet boş bir şekilde Facebook da dolaşırken Gülsüm'ün bir durumunu beğenmiş ve bir anda muhabbet etmeye başlamıştık. Aynı okuldayız ama birbirimizi hiç görmemiş olmamız da işin komik tarafı aslında, iki gün böyle sabah akşam Facebook devam etmiştik. Bir gün Gülsüm'ün bana edebiyat notlarını hazırlaması düzenli bir şekilde dosya yapıp bana vermesi beni benden alıp götürmüştü bambaşka diyarlara aşık mı oluyordum yoksa? yada bu yaptığı jest karşısında anlık olarak mı kendimi kaybediyordum. Tanışma konusunu geçmek lazım artık  okuldan nefret eden bir insan sırf onu görmek için  her gün koşa koşa okula gider mi demeyin gidiyormuş bunu anladım ben hani platonik aşk derler ya benimkisi oydu aslında seviyordum ama söylemeye korkuyordum.

İnsan sevdiğini söylemeye korkmamalı bence Gülsüm'de bunu anladım ben ama söylersem de onu kaybetme korkusu da alttan alttan bastırıyordu. Hiç değilse söylemeden her gece Neşet Ertaş dinlerken aklıma gelip ah be Gülsüm diyerek üzülsem de yanımdaydı işte onu kaybetmiyordum. Ne kadar sürebilirdi bu şekilde daha ne kadar içimde biriktirebilirdim duyguları mı ? O kadar iyi o kadar sıcak kanlı bir insan ki sevmeye doyamıyordum onu . Küçücük kalbini Kocaman seviyordum . 6 ay aradan sonra kuzenimin baskıları sonucu söylemeyi başarmıştım sanki üzerimden bir yük kalkmıştı insanın sevdiğine seni seviyorum demesi tarifi olmayan bir formül gibil iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum ama pişman değildim. Ama şu bir gercek ki asıl olaylar bundan sonraymış meğer.

Çok Sevdik Be AbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin