Noul job

2.1K 72 1
                                    

Christine POV

Au trecut 2 saptamani de la ultimul meu casting pentru un job ca si dansatoare.Trebuiau sa ma sune,dar cred ca nu am reusit sa le dovedesc tot ceea ce pot.Nu am mai lasat telefonul din mana de cand am dat castingul.Am fost pana si cu el la baie,am mancat cu el si stateam langa el cand era la incarcat.Cred ca imi fac sperante false,asteptand ca proasta cu telefonul in mana ,ca cineva de la casting sa ma sune si sa ma anunte ca am primit din senin un job nou.Gata,renunt !
Ma duc sa fac un dus ,iar dupa ma voi uita la televizor,desigur ca la desene animate,le ador.Am lasat telefonul la incarcat ,in priza de la bucatarie si am urcat scarile pana la baie.Am intrat inauntru ,mi-am dat toate hainele jos si am intrat in cabina de dus,bucurandu-ma de apa calda care se scurgea pe corpul meu.Incercam sa ma relaxez,chiar daca gandul imi tot zbura la acel job.Dintr-o data ,sirul gandurilor mele a fost intrerupt de melodia Lanei Del Rey ,,Born To Die,, .Stai usor,asta e soneria de la telefonul meu.Daca erau chiar ei ,cei de la casting !?!
Am iesit repede din cabina de dus,am luat primul prosop care mi-a venit la mana si am inceput sa alerg ca o deacreierata pe scari,aproape impiedicandu-ma.Am intrat repede in bucatarie si am vazut telefonul care suna insistent.Am apucat repede telefonul,fara sa imi dau seama ca am daramat suportul cu fructe de pe masa.Am raspuns.Vocea unui barbat s-a auzit la telefon ,spunand:
-Buna ziua,sunteti domnisoara Christine Delevingne ?
-Buna ziua.Da ,eu sunt Christine Delevingne.
-Sunt Harold,cel ce a organizat acel casting pentru un job ca dansatoare.Dintre toate participantele,dumneavoastra a-ti fost aleasa.
Nu imi venea sa cred !! Tocmai am fost anuntata ca am castigat castingul !! O DOAMNEE !Am inceput sa sar si sa dansez in bucatarie,uitand de cel cu care vorbeam la telefon
-Domnisoara Delevingne,mai sunteti la telefon ?! L-am auzit pe acel om vorbind in telefon.
-Da,da sunt .
-Bine,ne vom intalni azi la ora 12:00 ,la cafeneaua Starbucks, pentru a discuta mai multe despre contractul pe care tu il vei semna.
-Desigur,voi fii acolo .
-O zi buna !
-O zi buna si dumneavoastra !
Am inchis repede telefonul si am inceput sa dansez prin bucatarie si sa tip de bucurie.Insfarsit am reusit sa obtin acest job !Dintr-o data am realizat ca eram doar intr-un prosop minuscul si tocmai am reusit sa scot priza cu tot cu incarcator din perete.Am pus telefonul pe masa ,alaturi de incarcator si priza.
M-am dus sus in camera si am observat ca era 11:15 .Am deschis dulapul si am ales o pereche de skinny jeans negri,o bluza gri pe care scria Nirvana si o pereche de vansi negri.M-am machiat putin si mi-am facut cateva bucle in par.Am coborat jos ,mi-am luat geaca neagra din piele,telefonul si cheile de la casa.

*Dupa 30 de minute*

Am ajuns intr-un final la Starbucks.M-am asezat la o masa si am comandat un cappucino.Era 12:20.Harold inca nu venise.Am inceput sa ma uit prin jur,pana am observat pe cineva intrand pe usa.Era un domn inalt,imbracat la costum si pe la 40 de ani.Se indrepta usor spre masa mea.Si-a tras scaunul si s-a asezat linistit,punandu-si niste acte pe masa.S-a uitat la mine si a zis:
-Buna ziua,domnisoara Delevingne.Deci sa trecem la subiect.Daca semnati acest contract va trebui sa dansati alaturi de o trupa faimoasa de cantareti.Ve-ti merge cu ei in concerte si ve-ti dansa in timp ce ei canta.Va puteti alege tinutele pentru dans ,precum si hainele de spectacol si machiajul.Desigur,ca ve-ti primi si o suma generoasa de bani si multa faima.
-Si toate astea vor fi valabile din momentul in care eu voi semna acest contract ?!Am luat contractul si am inceput sa citesc printre randuri.Mi se parea o idee geniala.Am absolvit o scoala speciala pentru toate stilurile de dans.Va fi foarte simplu sa imi creez propriile coregrafii.M-am hotorat.Voi semna.
-Deci ?! Sunteti deacord ?Mi-a intins un pix ,uitandu-se atent in ochi mei.
Am luat pixul si am semnat.
-Multumesc pentru ca m-ati ascultat si a-ti decis sa semnati.Trupa se numeste 5 Seconds of Summer.Maine la ora 13:30 ,ei vor fi la studio ,pentru a repeta.Avem si un loc special pentru dansa si pentru a va creea coregrafiile.
-Desigur,voi fi acolo .
-O zi buna!
-O zi buna!
S-a ridicat de pe scaun,si-a strans actele si a iesit pe usa cafenelei.Am ramas acolo ,zambind si gandindu-ma ca de maine voi merge la noul meu job si voi cunoaste acea trupa.Sper sa fie destul de maturi,deoarece nu am chef sa am grija ,in timpul concertelor de ei.Am baut si ultima gura din cappucinoul meu ,m-am ridicat si am iesit din cafenea ,indreptandu-ma spre casa.
Am ajuns acasa si m-am dus repede sa imi iau laptopul din camera ,pentru a intra pe skype sa vorbesc cu cea mai buna prietena a mea ,Melanie.
Era conectata.Am sunat-o ,pe ecran aparand o imagine cu ea.
-CHRISSSSS !!Insfarsit ai mai intrat si tu pe skype sa vorbim.Mi-a fost dor de tine !
-Si mie mi-a fost dor de tine ,Mel !
Am uitat sa mentionez ca pe Melanie o cunosc de la 5 ani cand am inceput sa dansez si am hotorat sa mergem impreuna la scoala de dans.La 16 ani ,ea a trebuit sa se mute in New York alaturi de parintii ei.Ea avand acum 19 ani,exact ca si mine.Nu am mai vazut-o de 3 ani.Am vorbit numai pe skype cu ea,dar un ultimele saptamani nu prea am avut timp sa vorbesc cu ea.
-Cum mai este in New York ,Mel ?
-E ok,doar ca aici se gasesc foarte greu locuri de munca ,iar parintii ma obliga sa imi gasesc un job,dar sa lasa-m viata mea nepalpitanta deoparte,tu cum mai esti?
-In Sydney e foarte bine,dar sunt foarte bucuroasa ,Mel ! Mai tii minte cand ti-am zis de acel casting pentru dansatori ?!Am fost aleasa !!!
-OMG !?! Bravooo,eram sigura ca vei reusi !
Am vorbit vreo 4 ore incontinuu,povestindu-i tot ce mi-a zis domnul Harold pana cand am inchis apelul video.M-am uitat la ceas.Era 3:40 .Fuck,nu stiam ca am vorbit asa mult.Mi-am luat pijamalele mele cu AC/DC si m-am bagat la somn.Maine va fii o zi speciala.

Primul capitol !! Sper sa va placa si sa cititi incontinuare.Pana acum e plictisitor,dar pe parcurs voi incerca sa il fac mai interesant.

BYE BYEE UNICORNILOR ! :*


Dansatoarea | 5SOSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum