Спочатку я пішла прийняла душ.О,це відчуття коли теплі каплі стікають по твоєму тілі!
Коли я вийшла з душа то я зрозуміла що стою в маленькім рушничку.Я побачила як Том зашарівся.За хвильку його щоки вже були бордові.
Я попросила його дати в що вдягнутись.Він дав мені шорти і майку на розмір меншу.
-Лорі,я маю відїхати по справам.Ти вибрала соб імя ?-сказав Том
-Ребека Сміт-відповіла я.
-Ні,тобі потрібно вибрати тільки імя.
-Чому?Я хочу бути Сміт.
-Алекс,сказав щоб ти писалась його прізвищем(Мід)і щоб тобі зробити документи на 17 років,щоб ти ходила до школи.
-З прізвищем я ще поговорю з Алексом,але будь-ласка зроби документи на 18 років...
-Ок,тільки за поцілунок.
-Добре,але поцілунок тоді коли я отримаю документи-сказала я.
Не подумайте про мене погано.Я не буду зраджувати Стіва.Том не уточнив куди його поцілувати.Я поцілую в щічку.
Я взяла гроші і поїхала в ТЦ(торговий центер).Там я купила собі одяг.Я вибирала його 2 з половиною години.
Потім я пішла в салон красоти.Я сіла і чекала майстра.До мене підійшла дівчина з фіолетовим волоссям.Дивилось чудово.Вона спитала в який колір мене перемалювати я трішки подумала і сказала що в чорний,але декілька пасм в темно зелений.
Вона ще 2 години працювала над моїм волоссям.Коли вона мене обернула то я втратила дар мови.Переді мною сиділа дівчина років 17-18.Вона мала волосся закручене і повсякденний макіяж.Виглядало неймовірно.Я по дякувала розплатилась і пішла до дому
Коли я прийшла до дому то побачила...
----------------------------------------------------------------------------------------
Ставте зірочки..для мене це важливо.
----------------------------------------------------------------------------------------
ВИ ЧИТАЄТЕ
50 днів після мого самогубства!Нове життя.
AléatoireЯке життя після смерті буде в Глорії Макфін?Чи буде вона щаслива?Чи зустріне вона Стіва,Алекса і Джея?Про це ви дізнаєтеся в книжці...