Drumul lung nici nu l-am simtit datorita oboselii mai mult psihice datorata probabil cartii.Am dormit pana la oprirea trenului in Kiev. Acolo ma astepta un individ blond,cu o fata cam ciudata...data parca cu prea mult fond de ten ,cu o privire rece si patrunzatoare,imbracat la costum si cu o valiza mare in mana.Un lucru era cel mai ciudat la el:nu clipea din ochiul stang.Acesta avea un ecuson pe costum pe care scria in romana "Urmeaza-ma".Schiopata un pic pe piciorul drept si tinea mana stanga nemiscata in manusa de piele scumpa. L-am urmat cale lunga in frig deoarece era finalul toamnei iar iarna se apropia muscand savuros din carnea oamenilor tristi de pe strazile Kievului ce se indreptau spre locurile de munca .Intr-un final dupa multe drumuri laturalnice in care vedeai oameni dubiosi ,bolnavi,boschetari si traficanti de droguri am ajuns la o usa metelica intr-un bloc pustiu dintr-un cartier si mai pustiu .Dupa toate cele intamplate nu mai doream sa intreb nimic pe nimeni deoarece doar destinul mai putea sa aleaga ce sa-mi faca. Intrat nu am urcat scarile ci le-am coborat la subsol unde am parcurs un coridor luminat de barbatul in costum cu o lanterna proptita in mana ce sa dovedit a fi de cauciuc.Mirosea a hoit si a mucegai. Acest lucru imi declansa o tuse cu sange ce a produs si un ecou infiorator in acel tunel facandu-ma sa ma cutremur din toate incheieturile.Spre uimirea mea individul nu si-a intor capul ci a continuat sa mearga.Ajunsi la jumatatea culoarului la o usa metalica la fel ca si celelalte de pe traseu acesta a lasat valiza jos si a descuiat incet usa lasand sa se auda broasca ruginita si usa grea tarandu-se de pamant.Intrati acolo a trebuit sa coboram o scara ce scartaia din toate incheieturile .Aceasta ducea intr-o camera luminata de un bec slab .Din acea camera am intrat intr-un tunel de metrou parasit plin de balti,sobolani si lilieci ce te faceau sa tresari la fiecare pas.Mergand 2 ore la pas prin acel tunel am ajuns intr-un final la o trapa de metal care deschisa a lasat sa se vada o scara noua de otel pe care coborand-o intr-un timp de aproximativ jumatate de ora am observat ca am ajuns intr-un bunker....din nou intr-un bunker...Eram ingrozit...Trapa inchisa deasupra mea m-a facut sa ma albesc la fata si sa incep sa vomit pe podeaua de metal a bunkerului.Individul nebagand de seama a continuat sa mearga pe un culuar luminat de aceasta data de niste neoane puternice .
Aveam un presentiment ciudat...aveam impresia ca nu terminasem o treaba...Am fost invitat intr-o camera in capatul culuarului alba,curata si echipata cu veceu,pat,o chiuveta si frigider cu mancare.Individul mi-a aratat o foaie pe pat pe care scria:"Bun venit inapoi printre noi dragul meu John.Avem multe de discutat . Ai doua ore sa fii gata.Instaleaza-te si simte-te ca acasa . De data aceasta nu mai pleci. " . Am inceput sa ametesc si m-am asezat obosit si dezorientat pe pat. Totul incepea sa se lege. Mi-am amintit de ce l-am ucis pe Vlad.Intr-o seara primisem un telefon bizar de la un barbat ce imi spunea : "Daca vrei sa continuam disectiile ucide-ti tovarasul si dizolva-l in acid apoi vino la gara. De restul ma ocup eu.Succes!".Atunci ca turbat de un instinct de supravietuire si de pofta de cunostinte noi am pus mana pe cutit si iam taiat gatul plin de transpiratie a lui Vlad lasand sangele sau sa se reverse pe pijamalele mele lipindu-se de pielea mea si facandu-ma pentru o secunda sa ma simt liber si multumit de mine insumi.Am inspirat adanc si am deschis ochii ...in lumina lunii am observat ca sangele parea negru.Era atat de fascinant si frumos.Ma simteam in largul meu...In momentul urmator ca si cum as fi fost alta persoana am inceput sa tremur si sa vomit in veceu...Constiinta ma mustra pentru fapta de care eram responsabil.
-Totul se petrece asa repede!miam zis.
Am inceput sa imi aranjez totul in camera si desfacand valiza primita de la acel barbat am gasit un set de prim ajutor,un set complet de instrumentar medical si un craniu de copil pe care scria:"Bine ai venit inapoi!".Acest lucru ma fascina si ma incanta in prima instanta...apoi insa ma facu sa scap valiza si sa incep sa ma zgarii cu unghiile pe capul lipsit de par. Ma durea piciorul si imi venea sa urinez.Am inpins astfel anevoie si piciorul chinuit de durere si am ajuns la toaleta unde m-am asezat si am lasat jetul chinuit sa se propage sonor in marmura veceului.Mi-am aranjat intr-un final costumul,mi-am tras manusile si mi-am pus palaria si am iesit din camera aceea alba. Ma facea sa inebunesc atat alb. Singurele lucruri negre fiind costumatia mea,valizele si cariile de pe dintii mei.Am vazut astfel iesind pe barbatul acela asteptandu-ma dupa usa.Mi-a aratat insigna de pe piept si l-am urmat printr-o usa precum era a mea intr-o camera in care era doar o biblioteca si un covor.El a tras de o carte din acea biblioteca si a declansat astfel deschiderea trapei de sub covor.Am coborat astfel pe o platforma intr-un al doilea bunker echipat pe tavan cu detectoare de fum si stropitori .Era impresionant inca o data de marimea acestor locuri.Dupa parerea mea Stapanul se intorsese sub forma unui ucenic psihopat si insetat de razbunare. Mergand in acea incapere cu doar o usa si un scaun am inceput sa-mi amintesc momentele cand il cautam pe Vlad in acel abator blestemat si am fost lovit in cap de Mortor.Individul inalt mi-a intrerupt gandurile luandu-ma brusc de mana ,punandu-ma pe scaun si apasand un buton aflat la picioarele lui.Scaunul metalic a cazut brusc prabusindu-ma intr-o camera intunecata a carui continut nu puteam sa-i descriu decat balta de sange in care cazusem.
-Hei!Ce dracu se intampla?am intrebat nervos.
Atunci individul mi-a acoperit singura iesire de deasupra mea cu o trapa si tot in acel moment neoanele au inceput sa palpaie lasand sa se vada randuri intregi de cadavre spanzurate precum porcii de maxilar cu intestinele scoase,fara ochi sau dinti ,unghii sau par.Orbitele goale din care se prelingeau siroaie de sange erau profund curatate de capilare si nervi.Cavitatea toracica era desfacuta pe plan medial lasand sa se vada prin carne in interior vertebrele strambate de loviturile primite.Deodata un monitor si un difuzor au pornit tulburand linistea asurzitoare. Pe ecran a aparut un corp plutind intr-o solutie conectat la aparate cu tuburi si fire ,desfigurat,cu ochii atintiti spre ochiul camerei probabil si cu o masca de gaze pe fata ce ii permitea sa vorbeasca si sa respire.
-Buna John!Ma mai cunosti?m-a intrebat barbatul.
-Nu cred ca am mai intalnit asemenea creatura pana acum...
-Pai nu eram asa ultima data cand te-am vazut.Ultima oara m-ai lasat sa ard in flacarile provocate tot de tine.Dar tu nu stii ca nu iti poti ucide stapanul John.
-Ce?S...Stapanul?m-am balbait eu....E imposibil!
-Ei,vezi bine ca nu e!Sunt viu si inca conduc operatiunea crearii celui de-al patrulea Reich.De aceasta data insa nu imi vei mai pune piedici.Ne-am distrus amandoi si nu mai avem ce pierde.In succesiunea mea vine un soldat bine antrenat insa eu nu il vreau pe el . Te vreau tot pe tine sa-mi iei locul si sa faci ca visul nostru sa devina realitate.Stiu bine ca si tu ai o pasiune pentru national socialism si conceptiile acestuia si nu cred ca va fi vreo problema.Mai mult decat orice nu mai ai ce pierde.
-Si cum te-as putea eu ajuta?
-Continuandu-mi experimentele sub supravegherea mea si ascultandu-mi ordinele.Crede-ma ca o sa ajungi sa dai si tu ordine cand vei fi in locul meu.Cand voi putea sa imi coordonez din nou corpul de unul singur vom putea vorbi fata in fata.Suntem chit in ceea ce priveste neplacerile provocate reciproc?
-Nu stiu...banuiesc ca suntem.
-Excelent!Incepem de maine primele organizari!
Atunci difuzorul si televizorul s-au oprit si o usa de metal s-a deschis in dreapta mea.N-am ezitat sa ies din acea camera cu miros de clor si plina de sange.Am coborand vreo zece minute nenumarate scari in spirala pana cand am ajuns intr-un laborator echipat cu doua paturi ,instrumentar medical,masa de operatii stative,dulap de medicamente,truse de prim ajutor,funii,scaune un calculator cu multe dischete ,dosare,carti de anatomie si intr-un colt al camerei lucrurile mele...Asta insemna ca aceea nu era singura intrare ; lucru care imi dadu fiori.Intr-o parte a camerei puteam observa o usa ce duce intr-o baie cu dus ,veceu si chiuveta.Totul era atat de alb si neonul slab de deasupra mea ma facea sa imi vina sa urlu. Am hotarat sa ma spal si sa ma imbrac cu hainele albe de pe pat si sa ma culc putin.Imediat ce am iesit de la dus individul inalt ma astepta in fata usii cu privirea fixa si cu pumnul inclestat .M-a izbit de peretele din baie cu mana din cauciuc si m-a lovit cu sete in fata cu pumnul facandu-ma sa sangerez abundent din nas . In acel moment am incercat sa ma apar cu pumnii si picioarele si sa il musc. Am izbutit astfel sa ii rup de pe fata o bucata de carne...la prima vedere...Carnea insa se afla sub acea bucata de plastic. Era deformata si se puteau observa portiuni de os...Tot in acel moment ii cazuse o lentila de la ochiul drept ce era sasiu.
-M..Mortor?am intrebat stins...
Atunci individul a luat-o la fuga pe scari si a inchis usile in urma lui lasandu-ma sangerand speriat si bulversat pe podeaua din baie.
Bine v-am regasit la primul capitol din Volumul II al cartii "Teroarea din abator".Imi pare rau pentru timpul care a trecut de cand nu am mai postat. Va multumesc din suflet dragi prieteni ca inca imi apreciati lucrarea si ma sustineti.Imi pare rau daca v-am dezamagit.Ne vedem in urmatorul capitol cu mai multa actiune! Nu uitati sa dati o steluta si sa lasati un comentariu cu opiniile voastre si va multumesc din nou pentru tot suportul!
CITEȘTI
Teroarea pasarii Phoenix
HorrorAceasta este mult ravnitul Volum II al cartii "Teroarea din abator"!Acest volum va va purta prin orori bolnave si sadice...va doresc lectura placuta :)