Μια συνηθησμενη μερα σχολείο παλι ξυπνημα απ'τα χαραματα, αλλα ευτυχος και η τελευταια χρονια!
"Αμέλια τελειώνεις;"
"Ναι μαμα μισώ να στρώσο κρεβατι και έρχομαι"
"Εντάξει σε περιμένω στο αμάξι"
.."Καλημέρα μαμά"
"Καλημέρα κόρη μου σήμερα έχεις κανένα τεστ;"
"Όχι προετημασία εξετάσεων πλέον μαμά ενας μηνας εμηνε!"...
"Θα ερθω να σε παρω στις 2"
"Είναι εντάξει θα έρθω με τα πόδια με την Ελίνα"..
Μολις μπηκα στο σχολειο συναντησα την Ελίνα και μπηκαμε στην ταξη!"Αμέλια πως εισαι σημερα;καλυτερα απο χθες;"
"Ναι μου περασε ο πονοκεφαλος!"
"Δεν εννοω αυτο..εχεις 2 βδομαδες καθηστερηση.και εδω και 3 μερες κανεις συνεχια εμετους!"
"Ελίνα βγαλτο αυτο απ το μυαλο σου αποκλιετε!απο οσο θυμαμε δεν το προχωρησαμε και τοσο με τον.."
"Ναι επειδη εισουν τυφλα και δεν θυμασαι..Μα Αμέλια μπορει να είσαι ε.."
"Ελίνα θα το βουλωσεις,η;;"
Την κηταξα με ενα δωλοφωνικο βλεμμα
"Οκ σκαω!"...
Στην διαδρομη για το σπιτι συναντησαμε τον Αλεξη.
"Εεπ εσυ κυρια εδω και μια βδομαδα με εχεις γραμμενο"
"Ναι μαντεψε και γιατι",ψυθηρισα
"Τι;"
"Άσε με Αλέξη"
"Γιατι; Τι εννοεις τελειωσαμε;"
"Λεω πηγενε να φασωθεις με κανενα γκομενακι και παρατα με εμενα!"
"Τι;ποιος το ειπε;"
"Αα οστε ειναι αληθεια,χαχ ενταξει!"
"Μαα Αμέλια περιμενε να σου εξηγησω."με επιασα απ το χερι
"Παρατα με είπα Αλέξη"αρχισα να φωναζω πλεον
"Αλέξη αν την ξαναενοχλησεις την εβαψες!"Δεν ειπε τιποτα ειναι ενας δειλος!
Τον μισω..Τον προσπερασαμε και συνεχισαμε την διαδρομη μας για σπιτια μας.
"Λοιπον Ελίνα παω να ξαπλωσω και τα λεμε μετα."
"Ενταξει αν εχει οτιδιποτε μου λες."
"Ναι"Μπηκα σπιτι, η μαμα μου δεν ειχε σχολασει ακομα.
Ο μπαμπας στην δουλεια σημερα ειχε αναλαβει το γειτονικο μας σπιτι, θα εχουμε νεους γειτονες σηντομα και ο μπαμπας ως ενοικιαστης αυτο κανει καθημερινα γυρναει τα σπιτια.Ελπιζω τουλαχιστον αυτοι οι γειτονες να ειναι καλυτεροι απο τους προηγουμενους....
Εβγαλα τα ρουχα μου και μπηκα κατευθειαν στο αφρολουτρο να χαλαρωσω λιγακι!
Έβαλα μια χαμηλη μουσικη και εκλεισα τα ματια.....
Δεν ξερω ποση ωρα ημουνα μεσα μπορει να περασε και αιωνας.οσπου ακουσα την φωνη του μπαμπα μου και ξυπνησα απο τον χαλαρωτικο μου υπνο.
"Εφτασαα"
"Ενταξει εγω θα ξαπλωσο."του απαντησαΒγηκα απ το μπανιο τηληξα την πετσετα γυρω μου και πηγα στο δωματιο μου για να φωρεσω τις πιτζαμες μου!
Εβαλα τα μαυρα δανδελοτα μου εσωρουχα πανω ενα ροζ σορτ και και μια γκρι φανελλα.
Επειτα εκανα μια βουτια στο κρεβατι....
"Καλη μου ξυπνα ηρθαν οι νεοι γειτονες!"
"Τι απο σημερα;"
"Ναι τι εχει σημερα Σαββατο ειναι;"
"Αχ τι λεει θεε μου!"
"Ειπα σηκω θα παμε διπλα να τους καλοσωρισουμε"
"Μαλιστα!".....
"Ας τελειωνει και αυτο.."
"Ετοιμη;"
"Ναι αλλα νισταζωω."ειπα καθως κατσουφιασα
"Αντε παμε!"
"Εσυ κρατα την κρεατοπιτα"ειπε η μαμα μ δινοντας μου ενα ταπερ!"Αγκκ γαμωωω!"
"Ειπες κατι;"
"Οχι καλε τπτ!"
YOU ARE READING
"You hurt me"
FanfictionΑμέλια, ένα αθώο και ήσυχο κορίτσι Χάρρι; Γυναικάς χωρίς συνασθηματα,αδιάφορος.. Ένας έρωτας γεννίεται