Romanin Gölgesinde (İfşa)

12 1 0
                                    

Lejyonerler mi nasil yani bö.. böyle bir şeyi neden yapsınlar ?

Ee peki babam ... babam ona onada bisi olmus olabilirdi aklım almıyor nasıl nasıl ?

sokaklarda bos bos yuruyordum ne sagima nede soluma bakmiyor bu dusunceyle aklimi kurcalıyordum.Nerden gecsem sunlari fisildayan halktan baska hic bir sey duymuyordum

Cocuk yetim kaldi babasida savaslarda öldü ölecek bu cocuk kendine nasil bakarki

Diyordu halk ve dogruda söylüyordu.Hayat bana simdi daha zordu çalışıyordum gecimimi saglamiyordum tek bir dilegim vardi intikam almak fakat yapacagim hic bir yoktu.

Yürüdüm yürüdüm ...

Sokak arasina girdigimde iki kişi nin aralarinda konusulan bir muhhabete kulak misafiri olmuştum.Ve aynen sunlari diyorlardi.

Bu savaşı roma kaybeder bakasana general romadaki askerlerin bazilarinin karilarini öldürttüp hatta çocuklarını öldürttüp onlara acı çekmesine sürüklüyor du.Ve biliyomusun kardesim karisini öldürttüğü kisilerede dusman casuslari direncinizi kırmak için ailenizi öldürüyorlar ve karısı ölen olursa direnciniz kırılmasın diyordu ve şunuda soyleyeyim kardesim bu planı işe yariyor lejyon askerleri daha bir hışımla saldırıyor du.

Bunu duydugumda resmen deliye dönmüştüm bu general kimdi resmen kafayı yicektim.

Kılıcımı kınından cekip o iki kisinin önüne çıktım.;

Bana çabuk o general kimdir nedir atlatin dedim.Ilkte gulseler bile birinin elini ikiye ayırın ca konusmaya baslamislardi ve bende tüm gerçeği ogrenmistim.

Tam ordan ayrilirken bana sunu dedi arkadan birisi

Sakın çocuk sakın belliki anneni öldürmüşler seni evde bulamayincada seni öldürme memişler en azindan sen kurtulmussun bosver gecmisi diyince

BENDE ARKAMI DÖNÜP O KİSİNİN KAFASINI KOPARMIS VE ORAYA DİKMİŞTİM.

VE ELINI KOPARDIGIM KISIYE DÖNÜP "KORKAKLAR" !! DİYİP SURATINA TÜKÜRMÜSTÜM...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Romanın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin