Qa'th neşeli bir şekilde yataktan fırladı ve koşarak ebeveyn yatak odasına gitti. Kapıyı açtığında odada kimsenin olmadığını fark etti. Aşağıdan tabak ve bardak seslerini duyunca "Acaba bugün Xexudae'ye gidecek miyim?" diye kendine sordu. Alt kata ulaştığında karşısına annesi çıktı ve sıkıca sarıldı. Daha sonra arkada yemek hazırlayan babasına yönelerek onada bir kucak verdi.
Ishoe yemek hazırlamaya devam ederken oğluna dönerek:
-Yemekte ne istersin küçük adam?
-Biraz Ruvn'lu waffle fena olmaz baba.Ishoe "Siparişiniz hemen geliyor" diyerek tabaktaki yemeği oğlunun önüne koydu. Haberi vermek için daha fazla bekleyemeyen Ishoe elindeki bardağı bitirdikten sonra oğluna dönerek:
-Evlat sana bir haberim var. Bugün benimle istasyona geliyorsun, hadi kalk git hazırlan.
Qa'th dilinin ucundakileri söylemeye fırsat bulamadan sandalyeden fırladı ve odasına gitti.
Odasından geldiğinde her şey hazır, giyinmiş babasını bekliyordu. Altında spor ayakkabıları, lacivert pantolonu ve üstüne siyah desenli tişörtünü giymişti. Sırtındaki çantasında ise yer çekimi botları, uzay yürüyüşü kıyafeti gibi ekipmanlar ile kapının önüne dikilmişti. Merdivenden gelen ayak seslerini duyar duymaz "Hadi babaa ne zaman gidiyoruz!" diye bağırdı. Bunu yaparken merdivenin üst kısmını daha rahat görmek için öne doğru eğilmişti. Aklından geçen "Acaba yukarıda hangi astronotlar ile tanışacağım yada hangi sektörleri görebileceğim" gibi düşünceler yüzünden bir türlü yerinde sabit duramıyordu. Nihayet babasını merdivenden inerken gördü ve o gelmeden kapıyı açarak ona küçük bir yardımda bulundu. Bir kaç parça eşyayı arabaya yükledikten sonra fırlatma istasyonuna doğru yollandılar.
İstasyona vardıklarında Ishoe oğluna sırt çantasını almaması gerektiğini, yukarıda her şeyin var olduğunu söyledi. Bunun üzerine Qa'th çantasına koymak için arabaya yönelirken bir soru sordu:
-Baba bizi yukarı götürecek olan gemi hangisi?
-Bak şuradaki. Solda iki sıra arkadaki bizi götürecek olan gemi. Büyük bir beyaz balina boyutunda olan.
Qa'th tam cevap verecekti ki birden büyük bir gürültü çıkarak her yer sallanmaya başladı. Çocuk korkarak hemen babasına sarıldı. Ishoe "Sakin ol evlat sadece gemi motorlarını çalıştırdı." Çocuk ateşlenmekte olan motorları izlemeye başladı. 2 tane neredeyse geminin arkasını kaplayacak boyutta üçgen mavi motorlar vardı ve onların hemen yanında 2 tane en az büyük motorların yarısı büyüklüğünde destek motorları vardı. Anonsun ardından Ishoe ve oğlu geminin alt kısmında bulunan kapıdan biniş yaptılar ve onlara belirlenen yerlere oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pibazae
Fiksi Ilmiahİnsanlıktan çok uzakta bir yaşam mücadelesi... Uzayı ilk kim keşfedecek? Uzaylılar mı? İnsanlar mı?