To παιδί έχει βάλει τα χέρια στα αυτιά του και μετράει αντίστροφα από το εκατό για να μην τους ακούει. Εκείνη κάθεται αρκετά μακριά του χτυπώντας με το χέρια της το τραπέζι και φωνάζοντάς του να την παρατηρήσει ήσυχη. Τα πιάτα στο τραπέζι είναι μισοάδεια, εκτός από του μικρού που δεν έχει αγγίξει καθόλου το φαγητό του. Εκείνος ουρλιάζει για να καλύψει τις φωνές της, όρθιος, με το κουστούμι του και τα σκαρπίνια γυαλισμένα, λες και πρόκειται να πάει σε κάποια δεξίωση. Στο σπίτι του Χ. επικρατεί ένα χάος.
Χωρίς να το πάρουν είδηση, ο μικρός κάποια στιγμή τρέχει ανάμεσά τους και πηγαίνει να κρυφτεί στο δωμάτιο του, για να μη χρειάζεται ούτε να τους βλέπει. Δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνει τους γονείς του μπροστά σε έναν από τους καβγάδες τους, όμως με τον καιρό, όλο αυτό φαντάζει όλο και πιο τρομακτικό στα μάτια του.
«Για πόσο καιρό νομίζεις ότι θα ανέχομαι αυτή τη συμπεριφορά; Το ξέρω ότι με θεωρείς χαζή. Όλοι σας με θεωρείτε χαζή στην οικογένειά σου και κατώτερη, επειδή είμαι μια κομμώτρια. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαι τόσο χαζή, ώστε να δέχομαι τα ξενοπηδήματά σου. Ή τα κόβεις ή τέλος. Με ακούς; Τέλος.»
«Βγάλε με από τη δύσκολη θέση, χάρη θα μου κάνεις. Βλέπεις πως έχεις γίνει; Πώς κρέμασε το σώμα σου; Ο οποιοσδήποτε που θα σε είχε γυναίκα, τα ίδια θα έκανε».
Δε θα του απαντήσει αμέσως. Προσπαθεί να συγκρατηθεί και να ηρεμήσει. Είναι σίγουρη πως αν ήταν ένα βήμα πιο κοντά της, θα είχε πέσει πάνω του και θα του είχε βγάλει τα μάτια με τα ίδια της τα χέρια.
«Θα πάρω το παιδί και δε θα με ξαναδείς, στο λέω. Θα γυρίσεις μια μέρα και εμείς θα λείπουμε. Θα φύγω χωρίς να ξέρεις το που και άντε να μας βρεις».
«Τόλμα να κάνεις ένα βήμα μακριά μου και την επόμενη μέρα θα σε βρω και θα το μετανιώσεις».
«Είσαι θρασύδειλος, απειλές και νταηλίκια. Πήγαινε να πηδήξεις καμιά γκόμενα να εκτονωθείς και παράτα με ήσυχη».
«Περιμένω το περιβόητο διαζύγιο που είπες ότι θα μου δώσεις. Καρφί δε μου καίγεται πλέον για σένα. Όσο για το παιδί, θα δούμε αν θα πάρεις την επιμέλεια με τις άκρες που έχω».
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dilemma
Любовные романыΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...