P.O.V. Kayla
Het is een mooie zomerdag en ik zit hier achter mijn bureau, ja ik verveel me! Ach ja, school hoort bij het leven ook al snap ik niet wie dit onbenullige vak heeft uitgevonden! Arg wiskunde! Als ik die man of vrouw ooit ontmoet dan ga ik hem of haar is vertellen dat het een saai vak is! Het liefst wil ik nu gaan zwemmen bij Lea want ja die hebben een ingebouwd zwembad! Zou ik ook wel willen, je hoeft dan niet te betalen voor het zwembad want die heb je dan al in je achtertuin. Ja, Lea is heel erg rijk. We zijn beste vriendinnen, de een is arm en de ander is rijk, maar toch verschillen we niet veel. Ze zegt ook heel vaak tegen mij dat ik wel iets van haar mag lenen ofzo, maar dat moet niet te vaak worden want dat is dan een beetje raar. Oke waar was ik nou? Bij mijn wiskunde. Arg K vak! Wat is 4 in het kwadraat x 2? Weet ik veel! Over een week is het zomervakantie en dan ben ik heel erg blij dat ik niet meer aan dat onbenullige vak hoef te denken! O wacht! Ik was het bijna vergeten! Over 1 minuut staat de nieuwe videoclip van 5sos online! Snel zet ik mijn oude, verrotte mobiel aan. Ja, hij is super oud! Hij doet het bijna niet meer! Maar ik moet en zal die videoclip van 5sos zien! Nog 30 seconden en hij staat erop! Kom op mobiel, ga nou snel naar YouTube! Anders ga ik gillen! Nog 20 seconden! Ja, ik heb hier een timer aan staan. 15, 14, 13, 12, 11, nog 10 seconden! Yes ik ben op YouTube snel naar het account van 5sos! 8, 7, 6, 5, ik ben er! Kom op! 3, 2, 1, NU! YES! Hij staat erop! Wauw wat ziet Calum er weer goed uit! Echt een lekkerding. Zijn zwarte met blonde haartjes wapperen weer zoals altijd in de wind. Calum! I love you! Will you maried me? Oke Kayla, denk niet te veel door. Waar was ik ook al weer? O ja bij mijn snot wiskunde. Het liefst wil ik het weggooien heel ver van mij vandaan waar ik het nooit meer terug vind! Doordat ik zo boos ben sla ik uit mezelf op mijn bureau. Au! Dat doet heel erg veel pijn! Snel wat ijs erop leggen. Ik ren naar beneden om ijs uit de koelkast te pakken en als ik het ijs erop leg lucht de pijn heel erg op! Argg! Lea was ik nou maar bij jou!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save 5sos
Mystery / ThrillerKayla is een hele grote fan van 5sos (5 seconds of summer). Ze wilt altijd al naar een concert van hun, maar daar is haar familie te arm voor. Totdat ze op een dag, op de radio een winactie hoort voor een meet and greet met 5sos. Ze schrijft zich da...