Answer

1.2K 45 17
                                    

Tady jsou odpovědi nebylo jich málo ani hodně ale tak aspoň se někdo zapojil. Ten kdo naspal otázku berte to taky že vám všem věnuju část!!

Alexandradornakova1: Jaký jsi mněla pocity když jsi tuhlenstu story psát a myslela jsi že dojdeš k tolikáté části?

Takže pocit no nevím prostě jsem psala svojí první story Forbidden love a najednou mi trklo když je Justin slavný že bych taky mohla napsat příběh kde je slavný. Myslela jsem si že tato story bude dobrá a že hodně lidí si jí přečte to jsem byla ještě naivní ale teď když to vidím veřím tomu. A jako kolik částí nevím ke kolikáté se můj mozek dostane :)

Vane_ss_sa: Smíří se Belle vůbec s tím ze ji zemřel otec??

Takže Bella no to nevím podle toho co vymyslím ale určitě jednou ne. Myslím že jedna část bude že tam ještě bude mimo ale pak se to trochu srovná ale jinak nevím no. No smrt někoho z rodiny je těžké já to znám ale nebyl to rodič ale stejně je to těžké takže jsem to psala ze svých pocitů.

WendyMelkov: Žárlila Selena když Bella začala chodit s Justinem?:-)

Určitě. V tomhle příběhu jsem to měla tak že na začátku se milovali ale pak už to byl jenom reklamní vztah. Selena ho měla pořád ráda ale protože nevěděla kdo je Bell zač. Žárlila trochu a možná to bylo vidět i v nějakých částech o tom dítěti. Ale pak už se stím smířila. Justin nebude pořád její.

Nikolmery: Bude Madison taky slavná? V tanci nebo v zpěvu? Že ji třeba zakomponuje jeden z nich do své písničky?

1) Madison je už slavná teď jen z toho důvodu že je to dcera Justina Biebera a začínající slavné zpěvačky Belly Palwin-Bieber. 2) Umí hodně dobře tancovat už i jako malá to bylo v jedné části že je po Belle a jestli zpívat to nevím možná jo ale ještě tenhle talent neobjevila ale určitě i zahraje v nějakém filmu protože hrála v Maleficent. 3) Do písničky bude zakompovaná ale nevím bohužel kdy já to vymýšlím random nemám to předem vymyšlené ale určitě se někde objeví.


Takže tady to je snad jste šťastné jak jsem vám odpověděla klidně otázky pište dál prosím moc by mě to potěšilo a já to sem vždy přidám. Zkuste třeba napsat ještě nějakou jinou otázku a já nebudu proti.

Ps: Kdo chce věnování na příští část?!


Holky chtěli by jste se něco dozvědět z mého soukromého života já vám tak moc ráda odpovím můžete psát!


Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat