Zapowiedź.....

1K 42 5
                                    

Opowiadanie to jest tylko moje ~Motocyklistka  

Mam na imię Gwen,mam 16 lat.Jestem bardzo jasną blondynką.Dobra teraz dość tych pierdół ,na poważnie.Odkąd miałam 6 lat trenowałam balet.Obecnie jestem mistrzynią Europy ale teraz mi to zwisa.Mieszkam sama  z bratem,zarabiam na siebie może troche nielegalnie ale kasa nie mała 40000 za jeden wygrany duży wyścig (1 w miesiącu)a za te mniejsza tak po 5ooo czyli wychodzi mi 5 tys na tydzień a potem jeszcze 40tys raz w miesiącu.To nie jedyny hajs jaki zgarniam bo zbieram dużo dużo więcej ale o tym potem.Jestem znana z tego że ze mną nie zadziera nikt,nawet palcem mnie nie tykają.Niektórzy wiedzą kim jestem a  u niektórych zwyczajnie wzbudzam strach moim wyglądem ale i zachowaniem.No cóż u nas w szkole panują troche inne zasady.Naszą szkolną "królową" nie jest żaden plastik.Jestem nią ja...
I co opadła kopara? Nie jestem plastikiem ale jestem powiem skromnie jedną z najseksowniejszą dziewczyną w szkole z ciętym językiem,charakterem.Może dobrymi stopniami nie grzeszę ale to ze mną jest zabawa .mam grupę przyjaciół Daniel,Luck i najlepsza pod słońcem  Tessa.Ja i Daniel jesteśmy też parą od 2 lat.Naszej czwórce stawia się tylko i wyłącznie ten kto chciałby umrzeć, do czasu...

Ona i on historia nieznanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz