"Kurva Taylor takto to ďalej nepôjde!" Hodím papiere o stôl. Dal som jej text k piesni, dokonca som sa jej ho snažil zaspievať. A to ja nikdy nerobím. Chce byť jedna zo speváčiek ktoré niečo dokážu, no doteraz mi dokázala akurát len zdvyhnúť tlak."Harry. Cukríček. Daj mi ešte čas." Obráti sa na mňa so smutnými očami. Je by som na rande nebral nikdy na kúpalisko. Celý xicht by jej odpadol. Menej make upu má na sebe štetka.
"Myslím že sme si povedali že si tak vravieť nebudeme. Medzi nami bol koniec. Bohužiaľ talent ti dať neviem. Budem ťa musieť prepustiť." Sadnem si na stoličku a napijem sa z čistej vody. Rozmýšľam komu by som mohol pomôcť nahrať piesne. Zobral by som Demi, no po mojom odmietnutí si našla náhradu. Aký som bol sprostý. Ale čo by som neurobil za pár nocí, plných sexu.
"Harrold. Ja nemôžem dostať padáka." Zakňučala nízka blondína a hneď prišla za mnou. Snažila sa ma obchytkávať a robiť mi veci ktoré sa mi vôbec nepáčili."Povedal som." Vstal som a odišiel z miestnosti. Bolo tam až príliš dusno. Ako vždy s Taylor boli problémy. A ja som to nenávidel. Z vrecka som si vybral mobil a okamžite zavolal kamarátovi Niallovi. Tento modrooký blonďáčik mi vždy dokázal dokonalo zdvyhnúť náladu. Zvonilo to. Už som si myslel že nezdvyhne, no v tom sa ozval sladký hlas "čo znovu otravuješ ty hovado." Zasmial som sa. Pekný pozdrav od neho."No vieš znovu Taylor. Ukončil som to s ňou. Mala by skôr robiť striptérku." Naštvane šteknem do mobilu. Keď je na mňa toho priveľa nedokážem sa ovládať."Nie Harry. Nemala. Pretože je tučná a nevie tancovať." Počujem smiech z druhej strany. Sám si neudržím kamennú tvár."Niall ja nemám s kým spolupracovať." Povzdychnem si. Netrápi ma že nemám na koho kričať aký je neschopný a nevie spievať. Trápi ma nedostatok sexu. Ja kurva potrebujem sex."Hazz. Počul som že na ulici spieva nejaký mladý chalan. Je vraj naozaj dobrý. Čo keby sme šli na večeru a spolu sa na neho pozreli" navrhne mi a ja prikývnem. Uvedomím si že to nevidel ale využijem situáciu."Vyfajčíš mi za to?" Navrhnem. Niall si povzdychne. Vie presne že ak chce aby som robil to čo chce on, musí mi dat niečo na oplátku. A ja som kurva nadržaný.
***
Pozeral som sa do obrovskej skrine a rozmýšľaľ čo si vziať na seba. Mohol som si zobrať oblek ako vždy no dnes som nemal náladu tiesniť sa v tomto nepohodlnom oblečení. Potreboval som niečo ako keď chodím s kamarátmi do baru. Rozhodol som sa pre čierne úzke nohavice ktoré mi dokonalo obopínali moje tenké nohy, a biele tričko. Nechcel som na seba pútať pozornosť a už vôbec nie teraz, keď nemám prácu. Vždy som rád na ľudí pôsobil ako ten najlepší Styles. Započul som trúbenie auta a tak som zliezol dole po schodoch a obul si svoje topánky. Zamkol som môj veľký luxusný dom a nastúpil do čierneho auta. "Čakám tu na teba ako na zázrak." Odfrkol Niall a zamieril k mestu. "Blondie zabudol si že ja zázrak som." Zasmial som sa a vytiahol si z vrecka mobil a peňaženku. Po pár minútach sme zastali na parkovisku. Vystúpil som z auta a poupravil sa. Musím byť vždy upravený. Kráčali sme už peknú hodinu mestom a hľadali neznámeho chlapca. Snažil som sa ukľudniť. Ak to bude nejaké 300 kilové škaredé prasa ktoré spievať nebude vedieť ani náhodou, tak Nialla vykastrujem. Keď zastaneme, uvedomím si že ma už poriadne bolia nohy. Práve spieva a ja cez pár ľudí pretlačím dopredu. Prvé čo ma uchváti sú jeho modré oči. Sú modré ako ten najčistejší oceán na zemi. Ani hlas nemá na zahodenie."Poďme preč Hazz. Je to nejaká troska." Chytí ma za rukáv Nini a ťahá ma preč. Ja mu však do jeho klobúka stihnem hodiť 500€ a vizitku na ktorej je z druhej strany napísané 'Dám ti peniaze aj bývanie. Na oplátku mi ho budeš každý večer fajčiť.'
> moja prvá spolupráca :-)
>mehehe s mojou veľmi dobrou kamarátkou May ktorú mám veľmi rád <33
> to len aby ma nezabila ^^
> prosím pozrite si aj pohľad Louisa na jej wattpade, a určite prečítajte aj nejaké jej práce ^^ :))
> Adios
ČTEŠ
On Ira [Larry Stylinson] -SK- with MayWhitie [Harry'POV]
FanfictionOn Ira - Chcem, Prajem si. Harry je mladý milionár ktorý má len dva problémy. A to jeho bývalú priateľku Taylor, ktorú musel vykopnúť z nahrávacieho štúdia pretože vraj nemá talent, a ktorý jeho pozemok si žiadna drahú vilu. Keď však zistí že aby d...