(Gizem'in Ağzından )
Gökhanla pek bir tanışmamız yoktu ama ismini biliyordum. Açıkçası pek de ilgimi çekmiyordu. Sosyal medya da kendini insanlara göstermekten, küçük dağları ben yarattım havasını yansıtıyordu sınıfa.
- Merhaba ben Gökhan
İzel arkasına döndüğünde uzun saçlı, orta boylarda biri.
- Bende İzel.
Gökhan'ın İzel'e olan davranışları, bakışları hiç de gözümden kaçmıyordu. Neydi bunun amacı okulun ilk gününden? Sınıfta o kadar güzel kız varken ilgisi neden bizeydi? Maalesef amacını henüz anlamış değildik. Teneffüs zili çaldığında herkes dışarı çıkmıştı. Derse girdiğimizde sıranın üstünde bir kağıt vardı. İçinde telefon numarası yazıyordu. Kime ait olduğuna bakınırken sınıftan içeri Gökhan girdi. Gözümüzün içine bakarak gülümsedi. O zaman anladık numara ona aitti.
- Amacı ne bunun Gizem? Bizide o egolu kızlar gibi mi sanıyor bu egoist?
- Hiç bir fikrim yok. Ama bununla oynamak zevkli olabilir İzelcim.
Dedim ve gülmeye başladık.
- Nasıl bir oyun olucak bu?
- Numarasını kendi eliyle verdiğine göre bizede bir mesaj atmak düşer.
Akşam eve geldiğimde whatsapptan bildirim geldi. İzel dayanamayıp grubu açmıştı bile.
- WHATSAPP GRUBU -
İZEL : MERHABA GÖKHAN
EGOİST: OO İZELCİM ALMIŞSIN NUMARAMI
İZEL: NUMARAYI VERDİĞİNE GÖRE BİZEDE ALMAK DÜŞER.
O sıra lafa atıldım ve ;
- SENİNLE KONUŞMAK BÜYÜK BİR ZEVK GÖKHAN.
EGOİST : ŞIMARTIYOSUNUZ BENİ KIZLAR. ASLINDA NUMARAYI HAFTA SONU BİŞEYLER YAPMAK İSTER MİSİNİZ DİYE SORMAK İÇİN YAZMIŞTIM.
İZEL : NEDEN OLMASIN. İYİ AKŞAMLAR.
Evet sanırım oyun şimdiden başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEİST'İN DUASI
Teen Fiction" Ateistim bunu kimseye kanıtlamak zorunda değilim Allah biliyor ya o bana yeter " demesiyle başladı herşey.