6. Bölüm

30 4 0
                                    

Evet oldukça sık yazmaya çalışıyorum... Derslerim yoğun ve voleybol antrenmanlarım var bu yüzfen zaman bulamıyorum. Neyse bölümü umarım beğenirsiniz. :)
Medyada kızların kıyafetleri var.

~~~~~~~~

Rüyayı güzelce giydirdikten sonra sıra bana gelmişti.

Kırmızı elbisemi giydikten sonra saçlarımı yandan dağınık mısır örgüsü yaptım. Makyaj olarak ise sadece rimel, göz kalemi ve eyelineri yeterli bulmuştum.

Rüya ise daha 16 yaşında olmasına rağmen kırmızı bir ruj ile göz makyajı yapmıştı. Tabi onun başında bir adet Kerem yok...

İkimiz de hazır olduğumuzda aşağıdan gelen korna sesiyle evden çıktık. Arabasının önünde duran Kerem'i gördüğümde gülümsedim. O da bana gülümsedikten sonra Rüya'ya başıyla selam verdi.

"Ama Masal fazla güzel olmuşsun bak böyle anlaşmamıştık." dediğinde korkuyla Kereme baktım. Üstümü değiştirmemi istemeyecekti değil mi?

"Yok canııım.. Ne güzeli ehehe." diye tedirgince konuştuğumda gülümseyerek,

"Ama anlaşalım bak yanımdan ayrılmak yok. Tamam mı?" dediğinde onu başımla onayladım ve arabaya bindik.

"Rüya hanım siz de çok güzel olmuşsunuz fark etmedim sanmayın." diye fazlasıyla kibarca konuştuğunda Rüya da gülerek teşekkür etti.

"Ee Irmak'ı almayacak mıyız?" diye sorduğumda Kerem'in gülümsemesi solmuştu.

"Sevgilisi getirecekmiş.." sevgili kelimesini vurgulayarak konuştuğunda sinirli olduğunu anlamıştım.

"Oyy kıyamam ben sana. Ama Irmak onu gerçekten seviyor ve onun Irmak'ı üzeceğini sanmıyorum." dediğimde emin olamayan gözlerle bana baktı. Başımla onayladığımda daha sakin görünüyordu ve bu beni rahatlatmıştı.

*-* *-* *-* *-* *-*

Alya'ların evine vardığımızda bahçenin dekorasyonuna $-$ şeklinde karşılık vermiştim. Bahçe gerçekten harika görünüyordu. Çimenlerin üstüne renkli biyük minderler atmışlardı ve aralarda yüksek bar masaları gibi olan yuvarlak masalardan vardı.Ve bahçenin kenarına doğru büyük bir sahne kurulmuştu. Gerçekten hoş duruyordu. Kereme Alyanın nerede olduğunu sorduğumda odasında olduğunu söyledi. Odasına gittiğimde Alya ve sadece birkaç arkadaşı vardı.
Alya'ya sarılarak "Doğum günün kutlu olsun canım." dedim. Mutlu olduğu yüzünden belli oluyordu.

"Geldiğin için gerçekten çok teşekkürler Masal abla. Ben Kerem abimi çok seviyorum ve o da senin yanında çok mutlu ve rahat. Başlarda seni çok kıskanmıştım ama şimdi öyle değil. Gerçekten harika bir insansın ve seni çok seviyorum. En azından benim için Kerem abimi bırakma olur mu?" dediğinde gülümsedim ve,

"Kerem benim kardeşimden öte. Onu gerçekten bırakmam yani ondan çok ben üzülürüm. Sonuçta Kerem benim abim yani." dediğimde bi an yüzü düşsede sonra hemen kendini toparladı. Başıyla onayladığında odadan çıkmıştım. Bahçeye indiğimde gözüm bi an köşedeki daş çocuklar topluluğuna takılsada sonradan bahçenin çok kalabalıklaştığını farkettim. Keremin yanına gittim.

"Masal nerdeydin sen yanımdan ayrılma demedim mi ben sana!" diye sinirli bi şekilde konuştuğunda yüzüne baktım.

"Ama Kerem Alyanın yanındaydım.." dedikten sonra dolu gözlerle yüzüne baktığımda yüzü anında yumuşadı. Bana sarılarak başımı göğsüne gömdüğünde şaşırmıştım. Bu kadar çabuk sakinleşmesini beklemiyordum.
"Özür dilerim canım. Sinirlenip kızdığım için özür dilerim." dediğinde kollarımı boynuna doladım.

"Sen benim kardeşimsin. Sana nasıl küsebilirim ki." dediğimde gülümsemesi soldu ve kollarını belimden çekti.

"Haklısın. Ben Alyanın yanına gideyim." dedikten sonra hızlıca yanımdan gitti ve ben sadece şaşkınlıkla bakmayla yetindim.

O sırada telefonumun çaldığını elimde titremesiyle anlamıştım. Ekrana baktığımda Irmak'ın aradığını gördüğümde eve girerek sessiz olduğu için mutfağa girdiğimde aramayı açtım.

"Niye bekliyosun kızım! 5 kere çaldı yaa." diye Irmak'ın bağıran sesini duyduğumda telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

"Ya Irmak bahçe gürültülüydü. Mutfağa gelene kadar anca. Ee noldu niye aradın?" diye sorduğumda heyecanlı bi sesle,

"Geldik bahçedeyiz Berkle." diyen heyecanlı sesini duyduğumda gözlerimi devirdim ve aramayı sonlandırdım. Tabiki göz devirmem Irmak'ın sesine değil Berkin gelmesineydi. Bir of çekip bahçeye doğru yürümeye başladım.

Irmağı gördüğümde koşarak sarıldım. Çığlık atarak bana sarıldığında istemsizce gülümsemiştim. Çok özlemiştim ve Keremin tepkisini merak ediyordum. O sırada arkadan bize bakan Berki gördüğümde keyfim kaçmıştı. Irmak yanağımdan sulu bi şekilde öptüğünde,

"Irmak böyle öpülmeyi sevmiyorum biliyosun ya.." dediğimde gülerek yanağımdan makas aldı. O sırada Kerem ve Alyayı gördüğümde mutlu olmuştum. Çünkü Keremle aramızda neden soğukluk var bilmiyordum ve merak ediyordum.

Kerem Irmağa üzgünce baktığında Irmak koşup ona sarıldı. Berke baktığımda kızarmaya başladığını farkettim. İçimdeki cadı kahkaha atmaya başladığında pis pis gülümsedim.

"Yaa Kerem lütfen küsme bana bak gerçekten o beni üzmez..." diyen Irmağın sesiyle Kereme döndüm. Kerem tereddütlü bi yüz ifadesiyle Berke bakıyordu.

"Tamam bi şey demiyorum ama eğer seni üzerse direk yanıma geliyosun tamam mı?" dediğinde Irmak başıyla Keremi onayladı. Çok mutlu olduğu yüzünden belliydi.

"Senin de doğum günün kutlu olsun Alya. Nice senelere." diyerek Alyaya sarılan Irmağı gördüğümde mutfağa doğru gittim. Gerçekten boğazım kurumuştu ve Keremin bi anda kızması aklımı karıştırmıştı. Gerçekten onun bana karşı soğukluğuna dayanamazdım. Bir bardağa su doldurarak içtim.

"Neden kızdığımı anlayamadın değil mi?" arkamdan gelen Keremin sesiyle bi an korksamda arkama döndüm. Keremin yüzüne baktığımda soğuk ifadesi gitmiş, eski neşeli hali gelmişti. Evet manasında başımı salladığımda,

"Neyse boşver Alyanın bi arkadaşına kızmıştım bi anda nedensizce sana patladım özür dilerim canım." diyerek sarıldığında onsuz yapamayacağımı farkettim. O benim abim, kardeşimdi. Sarılmasına karşılık verdiğimde gülümsediğini hissetmiştim.
Evet hissetim özel güçlrm vr. .s

"Ee parti ne zaman başlicak?" diye sorduğumda Kerem gülümseyerek yüzüme baktı.

"Bi 5 dakikaya başlar.." dediğinde başımı sallamakla yetinmiştim. Birlikte bahçeye geçtik. Yavaş yavaş herkesin bir yere toplandığını gördüğümde o tarafa gittik. Pastayı getirmişlerdi.

Herkes bi ağızdan doğum günü şarkısını söylemeye başladığında ben de eşlik ettim.

MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin