Chapter 16
Bar u kojem se nalaze, nalazi se na vrhu jednog od Seanovih hotela u centru grada. Široko i prostrano mesto zaista, sa usijanim plavim svetolim i sve je čisto, luksuzno i moderno. Daleko je od nekih mesta na kojima je Sky bila, ali je pretpostavljala da su barovi napravljeni za napaljene studente i za Los Angelesovu elitu dva različita sveta.Prigušena muzika u pozadini čini da se Sky oseća pijano i za to krivi alkohol. Kadgod pije, gorući bes i nezadovoljstvo i njoj postaju skoro minimalni i može da se opusti. I zbog toga više ne pije toliko često. Na faksu je bilo lepo da oloži svoja osećanja na neko vreme – da zaboravi. Ali sada, sa Seanom direktno ispred nje, treba joj nešto da bi ostala na oprezu.
Ispijala je svoju četvrtu čašu viskija i sve što je ostalo na dnu čaše je led i pita se koliko dugo je gledala u nju. Ali zasigurno zna da je led koji se topi fascinantan i mogla bi da ga gleda ceo dan. Nešto o tom prirodnom procesu čvrstog leda koji se pretvara u tečnosti je prelepa – entropija, neizbežna pristranost prirode prema haosu i–
"Sky", okrene glavu polako da vidi Seana kako seda u stolicu do nje. Sky naslanja glavu na naslonac, prebacuje ruku preko naslona leđa i podigne obrvu.
Sean trepne iznenađen, jer Sky prelazi očima preko njega tako lenjo, tako sporo, bez zlobe u istim. Oprezan je na kratko, jer je ovo prvi put da Sky ne izgleda kao da će mu udariti šamar na licu mesta, ali te oči uparene sa njenom reakcijom malo ranije te večeri ga malo ohrabre.
Plus, pijan je.
I me prestaje da vrti tu praktičnu scenu u svojoj glavi opet i opet, pitajući se da je ovo neka vrsta bizarne halucinacije, jer da li Sky zna? Zašto je govorila umesto mene?
To ide protiv svega u šta je Sean verovao i mislio o njoj. Bio je i više nego siguran da ga je Sky mrzela i da će nastaviti da ga mrzi do kraja večnosti, ali...
Sky ga je odbranila. I Sean ne razmišlja dovoljno bistro da razume zašto, ali jedna stvar mu je jasna – Sky ga ne mrzi onoliko koliko kaže. Ili možda ju je Sean dovoljno izmorio i sada ga ne mrzi onoliko koliko ga je mrzela.
U svakom slučaju, Seanu je toplo oko srca i želi da ostane tako.
"Da li mogu da ti kupim piće?", upita. Zaustavio se da se ne napije dok god je organizator događaja bio prisutan, ali Travis je upravo ispraćivao čoveka donjegovog auta i niko nije bio u njihovoj blizini.
"Zašto?", Sky upita, glas tup.
Sean se malo zacrveni. "Ja samo...", proguta knedlu dok govori. "Želeo sam da ti se zahvalim."
Sky se mršti i Sean može da zamisli da njen opijen možak pokušava da spoji sve puzlice, ali je proces spor i Sean shvata da je Sky verovatno pila više nego što je i on sam.
"Zato... što si sprečila da se žurka desi na jahti", Sean objašnjava. Skyina usta se otvaraju i ispušta jedno kratko 'oh', pa slegne ramenima.
"Nije to ništa."
Sean žestoko odmahne glavom i pruža se da uhvati Sky za zglob bez razmišljanja. Pijan je. "Ne, nije da nije ništa. Ja... ne znam šta bih radio da sam stvarno morao da odem na tu jahtu i da glumim da sam dobro čitavo veče."
Sky gleda u njegove dugačke prste oko njene ruke. Topao puls se reflektuje na njenu kožu zbog dodira i nije baš toliko loše. Tako da se ne izmakne. Osećaj je lep, zar nije?
"Zašto ti nisi rekao ništa?", Sky upita nakon kratke pauze.
"Nisam... znao kako. Nisam mogao da nadjem... reči. Pretpostavljam. Paničario sam", Sean se mršti na svoje reči i onda odmahne glavom. Pre nego što uspe da doda bilo šta, barista stavlja dva vodka-šota ispred njih. "S toga, hvala ti."
YOU ARE READING
fight for my heart
RomanceSean Johnson je jedan od mnogih ljudi koje je Sky Morgan - jedna od najboljih revolucionarskih hirurga njenog vremena - spasila od smrti. Nikada nije mislila da će njihov ponovni, božanstveni susret biti u maloj operacijskoj sali, dok je Sean bio be...