povestea unei fete

13 0 0
                                    

  Era o fata  de 15 ani mica de statura dar era foarte respingatoare .Într-o dimineata fata era în drum spre școala  ,cand a ajuns la scoala o  batranica  îi spune sa nu se duca în padurea din spatele scolii  ea spusesera ca padurea aceea este blestemata  pentru ca o fata fe seama ei a vrut sa se duca dupa flori de padure si se auzise ca a disparut din cauza unor criminali  înca nu s-au aflat criminali dar se spune ca sunt psihopati . Fata când a auzit  sa cam speriat ,batrinica nu vroia sa o sperie . Fata  a iesit de la scoala  si tot o batea gandul sa se duca în padurea sinistra . fata a ajuns în padure. .Padurea parea singuratica fara  pasari totul era pustiu . Pe fata o apucasera noaptea si tot nu gasisera ceva ciudat .Cand dintr-o data se auzisera un zgomot în tufisuri .Cand apare un barbat înalt foarte înalt  si alb întrun  costum  , si mai apare un baiat brunet alb la fata buzele taiate si parea psihopat rau ,mai apre. Înca un biat cu ochelary o esarfa la gura de fier si un topor .Ea era înconjurata si speriata rau. Barbatul înalt îi spusesera sa se calmeze sa nu mai tremure  ca nu o sa îi faca nimik  ca ei stiau ca este o fata foarte  puternica  .Ea era surprinsa de ce ia zis barbatul El a facut cunostinta cu ea pe ea o chema jasmin  iar pe ei slender man , jeff the killer ticci toby Ea încantata si a plecat în drum spre casa   si sfarsit!!

laughing jakWhere stories live. Discover now