M-7

1.4K 90 8
                                    

2 gün sonra*

X kişisinden kyungsoo'ya iki gündür mesaj gelmiyordu. Kyungsoonun canı sıkılıyordu. Bazen telefonu eline alıp mesaj atmak istiyordu ama onu beklettiği gün aklına gelince vazgeçiyordu. 

Yine birgün kyungsoo tv karşısında film izlerken telefonuna mesaj gelmişti.

X- İki gündür konuşmuyoruz özledim seni ://

İşte kyungsoo nun beklediği mesaj gelmişti. Mesajı okuduktan sonra hafifçe sırıttı. 

Kyungsoo- Ee ne yapabilirim??

X- Hala kızgın sın galiba bana ://

Kyungsoo- Evet!

X- Ahh... Ama Soo anlatmama izin versen bir anlayacaksın beni

Evet kyungsoo anlatmasına izin vermemişti ama o gün onu bekletmesi çok üzmüştü onu.

Kyungsoo- Artık benimle oyun oynadığını düşünüyorum..

X- Ne! Oyun mu? Saçmalama soo sana bunu yapmam.. Gerçekten seni seviyorum...

Kyungsoo- Kanıtla o zaman hemen şimdi buraya gel

X- Hemen mi? Emin misin?

Kyungsoo- Evet 10 dk içinde buraya gel. Gelmezsen bir daha seninle konuşmam.

Kyungsoo çok ciddiydi. Gerçekten seviyorsa gelirdi. 

10 dk sonra*

Kapı çalıyordu. Kyungsoo heyecanlanmıştı. Gerçekten gelmişmiydi yani?

Koşarak kapıyı açtı ve karşısında jongin'i gördü.

"Ahh senmiydin?" dedi kyungsoo suratını asarak.

"Evet başkasınımı bekliyordun yoksa?"

"Iı.. Yoo" dedi ve arkasını dönüp koltuğa geri oturdu. Jongin de onun karşısında ki koltuğa oturdu. Kyungsoo yu izlemeye başladı. Kyungsoo bunu farketmiş olmalı ki jongin'e dönüp;

"Bişey mi söyliceksin?" dedi.

"Evet"

"Söyle"

"Soo.. Sana o mesajları atan bendim" dedi ve kafasını yere eğdi. Kyungsoo kocaman gözlerini daha çok açtı ve "Ne!" dedi. 

Jongin ayağa kalktı  kyungsoo nun yanına oturdu. Elini tuttu ve konuşmaya başladı.

"Soo.. Ben minnak ellerini ellerime geçirip, Kalp şeklindeki dudaklarını şefkatle öpmek istiyorum, Saçlarından elimi geçirip onları okşamak istiyorum. Seninle sadece ikimizin olduğu tatillere çıkmak istiyorum. Seninle sokaklarda el ele dolaşmak istiyorum. Benimle çıkarmısın?"

Kyungsoo şaşırmıştı. O kişinin jongin olduğu aklının ucundan bile geçmezdi. Peki şimdi ne yapacaktı? Evet mi diyecekti? Hayır mı?



MESAJ #kaisoo#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin