1.Kapitola

60 7 7
                                    

Teraz to píšem v ja rozprávaní:) v Tonyho pohľade:) zatiaľ budú také kapitolky:)

Deň sa začal znovu tak isto ako každý iný, mával som rannú rutinu - posilovanie a Effy sa znovu plížila z nočnej párty domov ráno o 7 skoro ako každý deň. Prišiel som k oknu a Effy mi už mávala ,aby som zabavil otca a mamu , aby mohla vkĺznuť dnu. Tak som dal nahlas hudbu , aby mali dôvod prísť do mojej izby a vrieskať , aby som to vypol no robil som sa , že nič nepočujem a medzitým Effy stihla prekĺznuť do izby. V izbe sa odmaľovala a prezliekla do uniformy , ktorú nosila každý deň do tej dievčenskej školy. Potom som tú hudbu konečne vypol a rodičia išli dole do kuchyne spraviť raňajky. Obliekol som sa zbehol dole do kuchyne , kde už sedeli všetci. Effy tam sedela úplne ako vymenená. Stále som ju za to obdivoval , ako vie takto žiť. V noci sa zabáva , droguje,pije a doma musí predstierať , že je milé dievčatko.

"Dobré ráno , " povedal som a sadol si k nim. Naložil som si na tanier šunku,syr,zeleninu a natrel si dva rožky. Zatiaľ čo moja sestra jedla cereálie...pričom je chudá ako špilka. Mala by jesť oveľa viac.

"Tak čo ako ste sa vyspali , deti? " opýtal sa otec s úsmevom a popíjal kávu.

"Oh výborne ,ešte že sa pýtaš , " odpovedala Effy ako prvá.

Ja som ani nestihol vysloviť slovo keď otcovi začal zvoniť telefón ...že to je šéf a musí utekať do práce. A tak sme ostali v kuchyni sedieť len s mamou. Ja som už dojedol a vzal si tašku. S Effy sme teda vyšli z domu a každý sme sa vybrali iným smerom. Vzal som do ruky telefón a vytočil Sida. Ten mi ako stále nedvíhal. Tak som zavolal Jal , no tá nesúhlasila ani náhodou. Moja posledná možnosť bola Michelle. Na rozdiel od ostatných , mi zdvihla.

"Ahoj , Nips , " zaškeril sa do telefónu.

"Vieš , že neznášam tu prezývku Tony , " odpovedala mi.

"Ah no , potrebujem pomoc , Sid má dnes 17 a musí si už konečne užiť. Nemôže byť panicom naveky,tak potrebujem pomoc od teba, " usmieval som sa.

"No prečo práve ja? Tony predsa máš omnoho iných ľudí , " vzdychla si . V hlase jej bolo jasné počuť , že sa jej vôbec nechce v tomto Tonymu pomáhať , no nakoniec zmenila názor , " Tak dobre , pomôžem ti. "

"Vedel som ,že ty mi stále pomôžeš , " povedal som , " tak stretneme sa za 20 minút v kaviarni , " zložil som.

Skúšal som potom ešte volať Sidovi , no ten ešte určite spal. Tak som zavolal jeho otcovi. "Dobrý deň , neviem či vám o tom Sid vravel ale dnes má mať skúšku z dejepisu , tak za 10 minút " jasné , že som klamal ,ale potreboval som ,aby sa Sid konečne zobudil. No a zabralo to. Sid mi zavolal a ja som mu oznámil , že má prísť do kaviarne. Cestou do kaviarne som sa ešte zastavil v dievčenskej škole , kde spievam v zbore. No a potom moja cesta mierila len do kaviarne kde som sa mal stretnúť so Sidom a Michelle. Vošiel som do kaviarne a Sid tam už sedel a napchával sa. Potľapkal som ho po ramene a sadol si oproti nemu.

"Sid , dnes máš konečne 17 a tak som sa rozhodol , že ti pomôžem s tvojim panictvom. Nemôžeš ostať panicom nekonečne. Takže dnes je tvoj šťastný deň. Konečne si to rozdáš ...s babou. " podpichol som ho. Sid si všimol , že do kaviarne prichádza Michelle.

"Kámo, to si snáď zo mňa strieľaš ..ja sa vyspím s Michelle ? " bol celý nadšený a v tom si Michelle prisadla a vášnivo ma pobozkala . Sidovi som tým skazil všetky jeho predstavy.

"Takže Sid , " začala Michelle , keď sa konečne odomňa odlepila , " mám jednu kamáratku , volá sa Cassie a je ochotná sa s tebou vyspať. Je to naozajstná dračica v posteli , " uškrnula sa , " môžeš sa tešiť.

"No vidíš Sid , pôjdeme na párty jednej baby z môjho zboru a tam konečne sa môžeš stať mužom."povedal som mu to narovinu.

"Už sa neskutočne teším ako to tam rozbalíme , "povedal nie veľmi nadšene.


*****

V škole sme mali odovzdať úlohu z angličtiny, ktorú som samozrejme mal. Takže angličtinu som mal z krku.Nemohol som z Chrisa , ktorý sa celý čas zamilovane pozeral na Angie(učiteľku angličtiny) .Cez prestávku na obed sme celá partia vyšli pred školu a sadli si na trávnik. Chris vytiahol cigarety a ponúkol všetkých.


Tak toto je moja prvá kapitola:) Ak sa vám páčila , budem vďačná za každý vote,coment , naozaj rada by som počula vaše rady. Či by vás niečo také bavilo. Tak prosím o vaše rady,názory:)

S láskou, 

Lucka<3


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Young & WildWhere stories live. Discover now