SU
ey Aşk,onun gülüşüyle yaşam buldum ben.sen nelere dermanmışsın öyle.hayatımı "bitti."dediğim yerinden başlattın.hayal kuruyorum,çoğu zaman gülümsüyorum.önemli olan tek şey bu.geçen gün aynaya baktığımda annemi gördüm.daha dün on bir yaşında iken saçlarımı örmüyormuydu? Zaman ne çabuk geçti ve ben ne zaman büyüdüm? Artık annelik nedir biliyorum.endişelenecek bir şey yokken bile endişelenmeyi biliyorum.yazmaya karar verdim işte.anneme diye bir başlık attım.sana verecek büyük bir haberim var çünkü. Itiraf etmeliyimki kendimi çok tuttum.nasıl söyleyeceğim,nereden başlayacağım?ANNEME;
heyecandan başım dönüyor.biliyorsun, herzaman daha fazlasını istiyen bir çocuk olmak yerine azla yetinmesini bildim.bir karar verdim artık olmak istediğim kişi olucam.hani küçükken bir dükkanım olsa ve bebek elbiseleri satsam diyordum ya? Oldu işte.ateş bana kocaman bir dükkan aldı.haftalarca orayı inşa ettim.herşeyini, dizaynını kendim hallettim.keşke burada olsaydın.görmen gereken o kadar şey var ki.babamı buldum.aramızda bir mesafe olsada sürekli beni ve torununu görmeye geliyor.ayrıca bir kardeşim var.sinan, o iyi biri.olayların bu şekilde gelişmesi hiç beklenmedik bir şeydi.diğer kardeşim sinanıda bulmayı cok isterdim.ama sahra burada. savaştım anne.kalbimin sesini dinledim.ateşle birbirimizi çok seviyoruz.asu ise yaşama sebebimiz.yarın evleniyorum...görmeni çok isterdim. Ama beni yukarıdan izlediğine şüphem yok.seni seviyorum anne, hayatımı seviyorum.
Defteri kapatıp gülümsedim.odadan çıkıp Aşşağı indiğimde bizim kızları salonda dergileri yığmış birseyler yaparken buldum.
"Su bu renk nasıl?"
"Çok hoş."dedim.
"Bence girişi mavi ışıklarla aydınlatalım."
Kızların hoş sohbetini es geçip asu ve ateşin yanına bahçeye çıktım.
"Canim."
Asu kollarını açıp kucağıma gelmek istedi.onu alıp kokusunu içime çektim.ates ile gözlerimiz buluştuğunda gulumsedim.yüzümü nazikçe ellerinin arasına alıp, dudaklarını dudaklarıma değdirdi.
"İşe gidiyorum.akşam eneslerde görüşürüz."
"Hediyeyi sakın unutma!"diye uyardım.
"Tamam."
Bu aksam nehirin doğum günüydü.arkadaşım yeni yaşında umarım mutlu olurdu.asu mızmızlanmaya başlayınca karnını doyurup uyuttum.akşam üzeri lidya ben inanç eneslerin evine birlikte geldik.melda mert ve ateşte orada bize katıldı.diğer herkes çoktan gelmişti.güzel eğlenceli bir aksam gecirdik.sira hediyelere geldiginde ikizler ellerindeki saksıları nehire uzattılar.nehir gözlerini çiçeklerden alamıyordu.
"Camgüzelleri.aman tanrım mükemmel."
Ikizlere sıkıca sarıldı.daha sonra ateş ve ben ona en sevdiği ressamın istanbuldaki sergisi için aldigimiz biletleri verdik.bu akşam oldukça mutlu olmuştu.şarap kadehlerini tokuştururken enes dizlerinin üzerine çöküp nehirin ellerini tuttu.
"Aman allahım ben bu sahneyi biliyorum!"diye cirladi lidya.
"Nehir, biliyorum sana çok kötü zamanlar yaşattım ve bir çoğunda yanında değildim.ama telafi etmem için izin verdin.sana herzaman minnet duyacagım şimdi seni hayatının geri kalanında mutlu etmem için bana bir şans vermeni benimle olmanı istiyorum.benimle evlenirmisin?"
Nehir dolu dolu gözleriyle enese baktı. Bende çok fazla etkilenmiştim ateşe sıkıca sarıldım.
"Evet seninle evlenirim!"diyip sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLAKSIZ HAYATLAR
RomanceYOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ HERŞEY ANLATILANLAR KADAR KOLAYMIDIR ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ? NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????