~30~

1.2K 99 5
                                    

Vote & Comment please ❤

Σε οποια δεν αρέσει το ντέρτι να προσπεράσει τα πλάγια γραμμένα γράμματα δεν έχει να χάσει τίποτα

Σηκώνει το βλέμμα της προς τα πάνω κοιτώντας με βαθιά μέσα στα μάτια. Κατεβάζω το χέρι μου στην μέση της και την τραβάω κοντά μου αφαιρώντας το μπλουζάκι από πάνω της. Το αφήνω να πέσει κάτω και σκύβω ελαφρά ενώνοντας τα χείλη μου με τα δικά της. Την κολλάω πάνω στην πόρτα της ντουλάπας, ενώ και το δικό μου σώμα είναι κολλημένο πάνω στο δικό της. Κατεβαίνω σιγά σιγά στον λαιμό της και αρχίζω να αφήνω υγρά φιλιά σε διάφορα σημεία, όπως και δύο - τρία σημάδια. Η ανάσα της έχει βαρύνει όπως και η δική μου.

Σηκώνω το κεφάλι μου ξανά και την κοιτάω για ακόμα μια φορά. Χωρίς να το περιμένω βάζει το χέρι της στον λαιμό μου και το άλλο το ακουμπάει στο γυμνό μου στήθος. Με σπρώχνει απαλά προς τα πίσω μέχρι το κρεβάτι. Το σώμα μου πέφτει πάνω στο στρώμα και χαμογελάω. Την τραβάω πάνω μου αλλά αμέσως γυρνάω θέση μαζί της έτσι ωτσε να βρίσκεται από κάτω.

"Δεν μου αρέσει να έχει το κορίτσι το πάνω χέρι." της ψυθιρίζω αισθιακά στο αυτί και το μόνο που κάνει πριν ενώσω τα χείλη μου με τα δικά της είναι να χαμογελάσει.

Κατεβάζω τα χέρι μου προς τα κάτω και αφαιρώ την φούστα της, ενώ στην συνέχεια τα ξανά ανεβάζω προς τα πάνω και τα τοποθετώ στην πλάτη της για να ανοίξω το κούμπωμα από το σουτιέν της. Αφαιρώ το εσώρουχο της όπως και το δικό μου και πριν μπω ανάμεσα στα πόδια της, παίρνω ένα προφυλακτικό και το τοποθετώ στο μόριο μου. Ακουμπώ ξανά τα χείλη μου πάνω στα δικά της και χωρίς προειδοποίηση τον βάζω σιγά σιγά μέσα της. Μπαίνω αργά πιο μέσα και ξανά βγαίνω.

"Νιαλλ, κάνε πιο γρήγορα." την ακούω να ψυθιρίζει, ενώ τα χέρια της αγκαλιάζουν την μέση μου.

Υπακούω και έτσι αρχίζω να αυξάνω ταχύτητα. Κάθε φορά μπαίνω όλο και πιο γρήγορα, πιο βαθιά μέσα της μέχρι να τελειώσουμε. Ξαπλώνω δίπλα της και την παίρνω αγκαλιά. Ακουμπάει το κεφάλι της στο στέρνο μου και γυρνάω το κεφάλι έτσι ώστε να μπορώ να την κοιτάω.

"Μωρό μου?" λέω ψυθιριστά.

"Τι είναι?" Ρωτάει και στηρίζεται με τους αγκώνες της για να μπορεί να με βλέπει.

"Ξέχασες κάτι." Την υπενθυμίζω και χαμογελάω.

"Τι ξέχασα?" Ρωτάει απορημένα.

"Να μου αφήσεις και εσύ σημάδι, εγώ σου έκανα τρία." παραπονιέμαι κάνοντας την να γελάσει.

"Χμμ." είναι το μόνο που κάνει και φέρνει το κεφάλι της στο ύψος μου.

Νιώθω την ανάσα της να χτυπά πάνω στα χείλη μου και εκεί που περιμένω να με φιλήσει αρχίζει να αφήνει φιλιά στο μάγουλο μου κατεβαίνοντας πιο κάτω στον λαιμό μου. Σταματάει σε ένα συγκεκριμένο σημείο του λαιμού μου και αρχίζει να ρουφάει με μανία αφήνοντας μου ένα έντονο σημάδι.

"Πόσα θέλεις αγάπη μου?" μουρμουρίζει και χαμογελάω.

"Όσα θες μωρό μου, όσα θες." της ψυθιρίζω και κλείνω τα μάτια μου για να το απολαύσω.

Λίγα λεπτά αργότερα ξαπλώνει δίπλα μου και την αγκαλιάζω σφιχτά.

...

"Λοιπόν τα λέμε αύριο στο σχολείο." Της λέω αφού φτάσουμε έξω από το σπίτι της.

"Τα λέμε αύριο." μου απαντάει και χαμογελάει.

Ανταποδίδω το χαμόγελο και μετά σκύβω αφήνοντας ένα μικρό, γλυκό φιλί στα χείλη της.

Madison 's Pov.

Μια καινούρια εβδομάδα ξεκινά. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και αρχίζω να ετοιμάζομαι για το σχολείο. Βάζω ένα τζιν παντελόνι μαζί με ένα μπλουζάκι και ένα πουκάμισο. Αφήνω την αδερφή μου στο σχολείο και μετά από πέντε λεπτά φτάνω και εγώ. Το πρώτο διάλειμμα δεν αργεί να έρθει και έτσι κατευθύνομαι στον Liam, μιας και είναι ο μόνος σήμερα εδώ.

"Χευυ, ξέρεις που είναι οι άλλοι δυο.?" τον ρωτάω καθώς τον αγκαλιάζω.

"Η Bella είναι άρρωστη και ο Harry δεν έχω ιδέα. Έχω να μιλήσω μαζί του από την Παρασκευή." μου εξηγεί και γνέφω καταφατικά.

"Εσύ πως τα πας με τον Niall?" με ρωτάει.

"Υπέροχα." του απαντώ και γελάει.

"Φαίνεται." με πειράζει δείχνοντας μου τις πιπιλιές στον λαιμό μου.

"Σταμάτα" του λέω καθώς τα μάγουλα μου παίρνουν ένα απαλό κόκκινο χρώμα.

Χαχανίζει και εκείνη την ώρα χτυπάει το κουδούνι για μέσα. Προχωράμε δίπλα δίπλα μέχρι την τάξη. Κάθομαι στο πρώτο θρανίο μιας και έχουμε με τον Niall και μετά καταλαβαίνω πως κάποιος έκατσε δίπλα μου. Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Liam.

"Ήρθα να σου κάνω παρέα." μου εξηγεί και του χαμογελάω.

Ο Niall δεν αργεί να έρθει. Το τέλος της ώρας πλησιάζει και αμέσως νιώθω το χέρι του Liam να με σκουντάει. Γυρνάω και τον κοιτάω απορημένα ενώ αυτός φέρνει το πρόσωπο του κοντά στο αυτί μου.

"Δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω σου." μου ψυθιρίζει και μετά ρίχνω το βλέμμα μου στον Niall, ο οποίος έχει τα μάτια του ήδη καρφωμένα πάνω μου.

The Teacher of my Sister! ~Niall Horan Greek~ {ENDED}Where stories live. Discover now