Vote & Comment please ❤
Μόλις χτυπήσει το κουδούνι κατευθύνομαι στο γραφείο να μαζέψω τα πράγματα μου. Ο ήχος στην πόρτα ακούγεται και πιστεύοντας πως είναι η Madison βάζω τον σάκο στον ώμο.
Μόλις γυρίσω για να φύγω βλέπω την διευθύντρια του σχολείου μέσα στο γραφείο.
"Θα ήθελα να σας μιλήσω για λίγο κύριε Horan αν έχετε χρόνο." μου λέει και τότε είναι που ένιωσα μεγάλο άγχος.
"Ναι, φυσικά."
"Σας περιμένω σε πέντε λεπτά στο γραφείο μου." με ενημερώνει και βγαίνει από το γραφείο καθηγητών.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και βγαίνω και εγώ. Προχωρώ προς την έξοδο και βλέπω την Madi με την Bella έξω στο προαύλιο. Πηγαίνω πρώτα στο αυτοκίνητο να αφήσω τα πράγματα μου και μετά πλησιάζω την Madison.
"Εε Madi, πρέπει να κάτσω λίγο, θέλει να μου μιλήσει η διευθύντρια μάλλον για εμάς." λέω καθώς τρίβω αμήχανα τον σβέρκο μου.
"Εντάξει θα φύγω με την Bella αν είναι και θα περάσω το απόγευμα από σένα."
"Να έρθω να σε πάρω?" την ρωτάω.
"Δεν χρειάζεται." μου απαντάει και πριν απομακρυνθώ αγκαλιάζω και τις δυο.
Κατευθύνομαι με γρήγορα βήματα στο γραφείο της διευθύντριας και χτυπάω ελαφρά την πόρτα. Πριν την ανοίξω παίρνω μια βαθιά ανάσα και πατώ το πόδι μου στο γραφείο της.
"Μπορείς να κάτσεις." μου λέει δείχνοντας την καρέκλα απέναντι της.
"Ευχαριστώ." απαντάω και κάθομαι στην καρέκλα.
"Λοιπόν έμαθα τι έγινε χθες με την Madison."
"Δεν ήθελα να μαθευτεί έτσι, κυρία Stewart." απολογούμαι και κατεβάζω το κεφάλι μου προς τα κάτω.
"Κύριε Horan ξέρετε ότι απαγορεύονται οι σχέσεις μεταξύ καθηγητών και μαθήτριες." μου εξηγεί και απλά κουνάω καταφατικά το κεφάλι.
"Δεν είναι σωστό αυτό αλλά και εγώ δεν μπορώ να σας χαλάσω την σχέση. Δεν ξέρω πόσο καιρό είστε μαζί αλλά δεν θα σας ζητήσω περισσότερες πληροφορίες. ."
"Υπήρχε και πριν έρθω στο σχολείο αυτό." της εξηγώ καθώς παίζω νευρικά με τα δάχτυλα μου.
"Θα πρέπει να φύγω από εδώ ή θα συνεχίσω να διδάσκω τα μαθήματα?" ρωτάω λίγα δευτερόλεπτα και την κοιτάω περιμένοντας με άγχος την απάντηση.
"Κανονικά θα έπρεπε να φύγετε ή εσείς ή η Madison από το σχολείο αλλά δεν θα σας διώξω για δυο λόγους. Πρώτα από όλα δεν μπορώ να σας απαγορεύσω την σχέση σας γιατί τα έχετε από ότι είπατε πολύ καιρό, πριν έρθετε εδώ και δεύτερον επειδή τα παιδιά είναι ευχαριστημένα με το μάθημα σας και από ότι έχω παρατηρήσει έχουν γίνει καλύτεροι μαθητές." μου απαντάει ενώ νιώθω μια ανακούφιση.
"Ευχαριστώ." Λέω και χαμογελώ πριν σηκωθώ από την καρέκλα.
Την χαιρετώ ευγενικά πριν βγω από το γραφείο και κατευθύνομαι χαρούμενος στο αυτοκίνητο. Μπαίνω μέσα βάζω μπρος στην μηχανή και ένα τέταρτο αργότερα βρίσκομαι έξω από το σπίτι. Ανοίγω με το κλειδί το γραμματοκυβότιο και βγάζω την εφημερίδα από μέσα. Αφού δω πως δεν υπάρχει τίποτα άλλο μέσα το κλειδώνω ξανά και προχωρώ μέχρι την πόρτα. Βγάζω τα παπούτσια, αφήνω ακριβώς από δίπλα τον σάκο με τα βιβλία πριν μπω στο σαλόνι. Βάζω σε ένα πιάτο την καρμπονάρα που έμεινε από χθες και το ζεσταίνω λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων.
...
Ο ήχος του κουδουνιού ακούγεται και σηκώνομαι από το κρεβάτι. Κοιτάω το ρολόι και παρατηρώ πως πήγε ήδη έξι, κοιμήθηκα σχεδόν τρεις ώρες.
Πηγαίνω στην πόρτα και μπροστά μου εμφανίζεται η Madison. Χαμογελάω, σκύβω ελαφρά και ενώνω τα χείλη μου με τα δικά της, πριν κάνω στην άκρη για να περάσει.
"Αυτό είναι δικό σου, βρισκόταν κάτω μπροστά από το γραμματοκυβότιο σου." μου λέει καθώς απλώνει το χέρι της και μου δίνει ένα γράμμα.
"Θα έπεσε πριν όταν πήρα την εφημερίδα." απαντώ και το παίρνω στα χέρια, κοιτώντας το προσεκτικά.
'Syco Music Label'.
.
.
.
.Σε έξι κεφάλαια (μαζί με τον επίλογο) τελειώνει η ιστορία.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Teacher of my Sister! ~Niall Horan Greek~ {ENDED}
Fanfic"Δεν γίνεται." "Αφού το θέλουμε και οι δυο." "Δεν γίνεται είσαι ο δάσκαλος της αδερφής μου." "Μα Madi." "Όχι." ⚠ Do not copy the story ⚠ Υ.Γ το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από @LovinYouSoHard