Naruto,sakura su krenuli na put da dovedu saskeja u selo.Naruto je primetio kako je sakura imala tuzan izraz lica pa joj je rekao"sakura nemoj da se brines pokaz ces mu da vise nisi slabic nego da si postala jaka"sakura se nasmejala i rekla"upravu si naruto pokaza cu mu da nisam vise slabic hvala ti naruto".Posle 2 sata sakura je osetila poznatu cakru i rekla "naruto osecam poznatu cakru sakri svoj pa da vidimo koje". UBLzini naruta i sakure, "saskeee moja ljubavi hoces da spavas samnom" rece crvena devojka po imenu karin saskeju je vec dosadno da joj govori da je nevoli ali ovaj put ce mozda svatiti"karin KUCKO NE VOLIM TE I NIKAD NECU"karin je bila jako tuzna ali posle 5 min osetila je cakru i rekla tiho"saske tamo se neko nalazi".sasuke je rekao"hmph" i bacio kunaji. Onda se cuo vrisak od naruta jer ga je pogodio u stomak.Naruto i sakura su izasli i sakura mu je rekla"NARUTO JESI LI TI IDIOT IZVADI TAJ KUNAJI DA MOGU DA TE IZLECIM"naruto je izvadio kunaji iz stomaka i saskurina se ruka pocela da bude zelena jer je pocela da zaceljuje.Saske je bio ipresiran i govorio u sebi"kad je ona postala medincinski nindza" posle nekoliko minuta naruto je bio izlecen.Naruto je ustao i gledao u sakeja i rekao"sasuke ti dolazis sa nama u selo" sasuke je rekao "hn" a karin je rekla u glas "TO JE SAKURA HARUNO NAJBOLJI MEDINCISKI NINDZA,ANBU I KUNCOI"saske je bio zaprepanjen kad je cuo da je ona najbolji medinciski nindza.Onda se sakura osmehnula i rekla"bas lepo da znas ko sam ja i reci poslednje reci jer ces biti mrtva"naruto je rekao"sakuraa nesmes je ubiti to mi je rodjaka".Sasuke i sakra su rekli "STA"naruto i karin im sve objasne i onda posle 5 min naruto kaze"teme hajde da se borimo"sasuke mu kaze "hajde da mogu da ti isprasim dupe" naruto je bio ljut i poceo da se bori.sakura se borila sa karin i posle 5 min sakura je pobedila i krenula da pomogne narutu.Naruto rece sakuri "saskuraa ovo ti je rekord" sakura se nasmesila i udarila u zemlju i zemlja je pocela da se unistva sakuke misli"to je bilo blizu sakura je postal stvarno postala jaka".Sakura je mislila u sebi da treba da baci cini da se vrate u proslost onda joj je poceo da se pojavljuju oznake na rukama u obliku cvet i pocela je da izgovara neke reci saske je pitao naruta sta radi on mu je rekao "baca haruno,uchia i uzumaki cini" on ga je pitao "sta znaci to" on mu je odgovorio "to su cini jedino koje sakura moze da baci ali neznam de ovo vodi sakuraaa reci mi sto bacas cini" sakura mu je rekla "naruto saske vracamo se kroz vreme" naruto i saske upitavse "zasto"
ona im rece "to nam je naruto bio zadatak" sakura uradi jos jedan potez rukama i otvorio je se portal koji ih je usisao svi su rekli "aaaaaa".
YOU ARE READING
SASUSAKU AND NARUHINA LOVE
RomanceJednom je bio tim 7.U timu su bili naruto,sasuke and sakura.Sakura je uvek bila zaljubljena u saskeja.Ali jedne noci on je otisao iz sela sakura je plakala i govorila je da ga voli ali njega nije zanimalo.Od tog dana proslo je dve godine, sakura i n...